Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE ANALIZA, INTRETINERE SI EXPLOATARE LABORATOARE SI UNITATI EXPERIMENTALE livrare, instalare si punere in functiune


Anunt de participare numarul 142232/28.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara
Adresa postala: Calea Aradului 119, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 1900, Romania, Punct(e) de contact: Ionel Radu, Tel. +40 0721580169, Email: [email protected], Fax: +40 0256277174, Adresa internet (URL): www.usab-tm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamint superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE ANALIZA, INTRETINERE SI EXPLOATARE LABORATOARE SI UNITATI EXPERIMENTALE livrare, instalare si punere in functiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: USAMVB Timisoara, Calea Aradului 119
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie ECHIPAMENTE DE ANALIZA, INTRETINERE SI EXPLOATARE LABORATOARE SI UNITATI EXPERIMENTALE livrare, instalare si punere in functiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1.STEREOMICROSCOAPE
LOT 2.MICROSCOP INVERSAT CU FLUORESCENTA SI SOFT INTERPRETARE
LOT 3.MICROSCOAPELOT 4.TRICHINELOSCOP
LOT 5.MICROSCOP ELECTRONIC CU SCANARE si EDX
LOT 6.SET MICROPIPETE POLICARBONAT
LOT 7.MICROSCOP INVERSAT CUPLAT CU STEREOMICROSCOP SI SOFT DE ACHIZITIE, PRELUCRARE DATE SI ACCESORII
LOT 8.SOFTGESTIONARE ACTIVITATE COMPLEX LABORATOARE, CLINICI VETERINARE SI UNITATI EXPRIMENTALE
LOT 9.SISTEM DE MICROSCOPIE INTERACTIVA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 347, 831.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este per LOT in LEI, astfel: 1=413, 06;2=4.746, 00;3=731, 45;4=145, 41;5=9.569, 81;6=84, 00;7=2.453, 23;8=3.123, 40;9=5.690, 25 lei.Garantia se poate constitui si in Euro, echivalenta in lei urmind a se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 2 zile. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul USAMVB RO32TREZ6215005XXX008754 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Se va evidentia distinct valoarea pentru fiecare lot pentru care se constituie.Valabilitatea garantiei este cel putin egala cu valabilitatea ofertei. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC, i se va retine in temeiul art.278(1)dinOUG 34/2006, suma calculata conform art. mentionat. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului FARA TVA.De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, aceasta se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.(Conform art.90alin.1-3HG 925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE cod SMIS-CSNR 2669: DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE, EDUCATIE SI SERVICII IN DOMENIILE MEDICINEI VETERINARE SI TEHNOLOGIILOR INOVATIVE PENTRU RO 05.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de: art.69 ind.1, art 180, art 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura ?Formularul 12C, nu are datorii catre bugetulgeneral si catre bugetul localFormular 12A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA semnat si stampilatFormular 12B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilatOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 ind.1 OUG 34/2006(nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizaresi/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire). Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010 emis de ANRMAP- se va completaCertificatul de participare la licitatie cu oferta independanta?.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioare depunerii ofertelor. Tertul sustinator depune si declaratie eligibilitate si declaratie art.181pct.a, c-ind1, d din OUG34/2006.Lista persoanelor cu functii de conducere sau decizie in cadrul prezentei proceduri: Rector-Pirsan Paul
Prorector-Trasca Teodor
Prorector ? Darabus Gh.
Prorector ? Iordanescu Olimpia
Director Gen. Admin. ? Dragomir Lucian
Decan Fac. Agricultura- Popescu Cosmin
Decan Fac. Zootehnie ? Pacal Nicolae
Decan Fac. Medicina Veterinara ? Herman Viorel
Decan Fac. Horticultura si silvicultura ? Dobrei Alin
Decan Fac. TPA ? Rivis Adrian
Decan Fac. Management Agricol - Gosa Vasile
Student Membru Consiliu Administratie ? Costea Bogdan
Sef Serviciu Tehnic ?Achizitii publice ? Olaru Gabriel
Director Economic-Parva Victoria
Manager Cernescu Horia
Asistent managerproiect Hutu Ioan
Responsabil achizitii proiect Tulcan Camelia,
Consultatnt juridic proiect Mircu Calin
ConsilierJuridic-Radulov Sorin Persoane juridice/fizice romane: Certificat consatator ORC care prezinta domeniile de activitate necesare desfasurarii activitatilor aferente prezentului contract. Informatiile din certificate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, informatiile din certificate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii va prezenta documentul in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare lotului relevante din ultimii 3 ani continand: valori leu/euro, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, sursa de finantare, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a livrarilor efectuate in cadrul contractului respectiv.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cursul mediu anual BNR leu/euro pentru anii 2010, 2011, 2012 este urmatorul: 2010:1 Euro = 4, 2099; 2011:1 Euro = 4, 2379, pentru 2012 este de 1 euro=4, 4560. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Indeplinire: Declaratie privind lista principalelor furnizari similare in ultimii 3 ani, Formular 12E semnat si stampilat.
Se solicita prezentarea a minim un contract similar avind cel putin valoarea minima a achizitiei obiect al lotului prezentei proceduri. Indeplinire: Se pot prezenta cerificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa cuprinda informatiile relevante despre contractul respectiv
Se solicita Livrarea/instalarea/montarea/configurarea (dupa caz), instruirea personalului in deservirea echipamentelor sa se realizeze de catre furnizor pentru minimum 2 persoane pentru fiecare echipament. Indeplinire: Declaratie cu privire la personalul specializat necesar pentru livrarea/instalarea/montarea/configurarea (dupa caz), instruirea pentru fiecare echipament.Se vor prezenta copii dupa documente relevante cum ar fi Contract individual de munca, contract de prestari servicii, sau declaratia de disponibilitate cu CV sau orice alte documente care sa certifice competentele personalului specific activitatii deLivrarea/instalarea/montarea/configurarea (dupa caz), instruirea personalului in deservirea echipamentelor
Ofertantul va prezenta Standardul de asigurare a calitatii ISO 9001:2008; Prezentarea certificatului in copie cu mentiunea: CONFORM CU ORIGINALUL, sau certificate echivalente aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor furnizari similare in ultimii 3 ani, Formular 12E semnat si stampilat.Indeplinire: Se pot prezenta cerificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa cuprinda informatiile relevante despre contractul respectivDeclaratie cu privire la personalul specializat, necesar pentru livrarea/instalarea/montarea/configurarea (dupa caz), instruirea pentru fiecare echipamentSe vor prezenta copii dupa documente relevante cum ar fi Contract individual de munca, contract de prestari servicii, sau declaratia de disponibilitate cu CV sau orice alte documente care sa certifice competentele personalului specific activitatii deLivrarea/instalarea/montarea/configurarea (dupa caz), instruirea personalului in deservirea echipamentelorPrezentarea certificatului in copie cu mentiunea: CONFORM CU ORIGINALUL, sau certificate echivalente aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2013 10:00
Locul: U.S.A.M.V.B.Timisoara Calea Aradului nr.119 la REGISTRATURA UNIVERSITATII.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI SI REPREZENTANTI LEGALI-PERSOANE IMUTERNICITE DE CATRE OFERTANTI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE cod SMIS-CSNR 2669: DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE, EDUCATIE SI SERVICII IN DOMENIILE MEDICINEI VETERINARE SI TEHNOLOGIILOR INOVATIVE PENTRU RO 05.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care preturile ofertatate ale ofertelor situate pe primul loc sunt egale, departajarea se va face prin reofertare in plic inchis, sigilat, oferta cistigatoare fiind cea cu pretul cel mai mic in urma reofertarii. 2.Informatii privind asociatii: In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii, completata de liderul Asocierii. b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. 3.Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale obligatorii: Ofertantul va completa formularul privind acceptare a conditiilor contractuale obligatorii. Amendamente la clauzele specifice pot fi depuse odata cu oferta. 4.Ofertantul care este in categoria IMM indeplinind conditiile Legii 346 / 2004 si solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta Formularul Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. 5. Solicitarile de clarificare se vor face scris, cu numar de inregistrare si se transmit si la e-mail [email protected]. Se va completa Formularul 12G privind subcontractantii. Daca nu sunt subcontractanti, se trage linie sau se trece "nu este cazul".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termele de exercitare a caii de atac sunt prevazute la art 256 ind.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara-Biroul achizitii
Adresa postala: Calea Aradului 119, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300645, Romania, Tel. +40 256277174, Email: [email protected], Fax: +40 256277174, Adresa internet (URL): www.usab-tm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2013 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer