Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente de calcul, periferice de calcul, aplicatii informatice si consumabile" - 2 loturi


Anunt de participare numarul 106626/23.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Punct(e) de contact:  FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel. 0212025227, Email:  [email protected], Fax:  0212025294, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente de calcul, periferice de calcul, aplicatii informatice si consumabile" - 2 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul M.E.C.M.A., Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Echipamente de calcul, periferice de calcul, aplicatii informatice si consumabile?- 2 loturi, in cadrul proiectelor ?Simplificarea procedurilor administrative pentru IMM, prin introducererea de birouri unice One Stop Shop? si?Elaborarea Strategiei guvernamentale pentru dezvoltarea sectorului IMM, in perioada 2009-2013?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232000-4-Echipament periferic (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente de calcul, periferice de calcul, aplicatii informatice si consumabile" - 2 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 172, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul I-1.700 lei; Lotul II- 1.530 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin FSE si cofinantare M.E.C.M.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completataconformFormularului B1 dinVolumul III;
? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si181 ? Anexa la formularul B1;
? Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul general consolidat la data eliberarii certificatului - original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
? Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local- original sau copie legalizata - valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Fisa de informatii generale conform Formularului B2 din Volumul III
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantuluipe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009)trebuie sa fie : o Pentru lotul I ?Echipamente de calcul, periferice de calcul, aplicatii informatice si consumabile?achizitionate in cadrul proiectului ?Simplificarea procedurilor administrative pentru IMM, prin introducererea de birouri unice One Stop Shop? -minim 170.000 lei, respectiv 40.000 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2010 stabilit de C.N.P. de 1 euro = 4, 25 lei;o Pentru lotul II ?Echipamente de calcul, periferice de calcul, aplicatii informatice si consumabile? achizitionate in cadrul proiectului ?Elaborarea Strategiei guvernamentale pentru dezvoltarea sectorului IMM, in perioada 2009-2013? -minim 153.000 lei, respectiv 36.000 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2010 stabilit de C.N.P. de 1 euro = 4, 25 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Fisa / fise de informatii privind experienta similara? Recomandari din partea altor beneficiari / clienti.
?Autorizare pentru livrarea echipamentelor de la producator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a unui contract similar (furnizare echipamente de calcul, periferice de calculaplicatii informatice si consumabile) a carui valoare sa fie : o pentru Lotul I ?Echipamente de calcul, periferice de calcul, aplicatii informatice si consumabile?achizitionate in cadrul proiectului ?Simplificarea procedurilor administrative pentru IMM, prin introducererea de birouri unice One Stop Shop? ? 85.000 lei, respectiv 20.000 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2010 conform C.N.P. de 1 euro = 4, 25 lei.o pentru Lotul II ?Echipamente de calcul, periferice de calcul, aplicatii informatice si consumabile? achizitionate in cadrul proiectului ?Elaborarea Strategiei guvernamentale pentru dezvoltarea sectorului IMM, in perioada 2009-2013? -76.500 lei, respectiv 18.000 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2010 conform C.N.P. de 1 euro = 4, 25 lei.Ofertantul are obligativitatea de a prezentarecomandarede la fiecare beneficiar pentru contractele prezentate la experienta similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 12:00
Locul: M.E.C.M.A., Bucuresti, sector 1, Calea Victoriei nr. 152, etaj 3, cam. 322
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentatii imputerniciti in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Simplificarea procedurilor administrative pentru IMM, prin introducererea de birouri unice One Stop Shop? si?Elaborarea Strategiei guvernamentale pentru dezvoltarea sectorului IMM, in perioada 2009-2013?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MECMA-DGAPC
Adresa postala:  Calea Victoriei nr. 152, etaj 3, cam. 322, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Tel. 021/20.25.227, Email:  [email protected], Fax:  021/20.25.294, Adresa internet (URL):  www.minind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2010 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer