Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente de calcul, retea, stocare, securitate si racire


Anunt de participare numarul 108971/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060032, Romania, Punct(e) de contact:  Angela-Elena Craina, Tel. 402.92.05, In atentia:  Luminita Verdi, Email:  [email protected], Fax:  402.93.72, Adresa internet (URL):  www.pub.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente de calcul, retea, stocare, securitate si racire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UPB-Magazia centrala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente de calcul, retea, stocare, securitate si racire-conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 957, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant de participare: 9578lei, sau 4789lei pentru IMM; garant de buna executie; 10% din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006
-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate la data de 31.10.2010
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale la data de 31.10.2010
-certificat constatator emis de oficiul registrului comertului la data de 31.10.2010
-certificat de inmatriculare emis de oficiul registrului comertului la data de 31.10.2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale
-bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008, 2009 vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se va prezenta cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) in valoare de minim 1.915.600 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii privind capacitatea tehnica si profesionala- lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani
-resurse umane si structura managementului
-informatii referitoare la respectarea sistemului de management- se va face dovada certificarii in conformitate cu standardele privind managementul calitatii, certificate ISO 9001 sau echivalent
-autorizatii pentru livrarea produselor din partea producatorilor echipamentelor ofertate
-lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-se va face dovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a unul sau mai multe contracte cu produse identice sau similare(servere si/sau echipamente de stocare) in valoare de minim 957.800 lei-se vor prezenta Cv-uri din care sa reiasa experienta in domeniul solicitat in caietul de sarcini pentru specialisti servere (minim 3 certificari care sa ateste capacitatea tehnica de instalare a serverelor producatorului respectiv), specialisti echipamente de stocare (minim 3 certificari care sa ateste capacitatea tehnica de instalare a echipamentelor de stocare din clasa medie, a producatorului respectiv), specialisti retea electrica (cel putin 1 specialist autorizat de Agentia nationala de reglementare in domeniul energiei pentru proiectare si executie instalatii electrice -0.4-20kV), conform fisei de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
criterii tehnice
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 11:00
Locul: UPB-Splaiul Independentei, nr 313, corp Rectorat, etaj 5, camera 508
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, expertii cooptati si delegati din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT DE UNIUNEA EUROPEANA PRIN FONDUL SOCIAL EUROPEAN, PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL "CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE" COFINANTAT PRIN FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA; AXA PRIORITARA: 3, CRESTEREA ADAPTABILITATII LUCRARILOR SI INTREPRINDERILOR
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei nr. 106-111 , sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 3321240, Email:  [email protected], Fax:  3323377, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Politehnica Bucuresti - Directia Achizitii Produse, Servicii si Lucrari
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.313, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 0214029205, Email:  [email protected], Fax:  0214029372, Adresa internet (URL):  www.pub.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2010 17:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer