Licitatie Publica - Echipamente de cercetare
Anunt de participare numarul 122748/04.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel. +4 0232 407575, Email: [email protected], Fax: +4 0232 407575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente de cercetare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente de cercetare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38200000-7 - Instrumente de geologie si de geofizica (Rev.2)
38400000-9-Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.2)
38500000-0-Aparate de control si de testare (Rev.2)
38900000-4-Diverse instrumente de evaluare si de testare (Rev.2)
42900000-5-Diverse utilaje de uz general si special (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente de cercetare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 008, 710RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP(lei): L1:6000; L2:1162.60; L3:667.78; L4:1439.43; L5:1357.99; L6:1100; L7:500; L8:1070.7; L9:6000; L10:700; L11:900; L12:817. GBE: 3% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor realiza din fonduri POSCCE, prin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: prezentare formular A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: prezentare Formular B
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impopzitelor si taxelor catre.
Persoane juridice/fizice romane: Prezentare certificat constatatorPersoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Persoane juridice/fizice romane/straine: Statutul societatii si certificatul de inregistrare, care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CAEN/CPV sub care se face achizitia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Informatii privindcifra de afaceri
Bilantul contabilObligatii contractuale in desfasurare, daca exista
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Declaratie privind cifra medie de afaceri peultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului prezentului contract de achizitie publicaCerinta minima: Bilantulcontabil pe anii2009 si 2010 la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Cerinta minima: Prezentarea informatiilor solicitate cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari / clienti.Enumerare sau copii dupa contracte in desfasurare fata de alti beneficiari in contracte similare daca exista
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica si/ sau profesionala
Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani.Fisa privind experienta similaraDeclaratie privind echipamentele tehnice utilaje, instalatii
Informatii privind personalul tehnic de specialitate, de asigurare a service-ului si a calitatii
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti de echipamente similare
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Experienta similara concretizata prin indeplinirea unui numar de unu sau mai multecontracte de furnizare similare in ultimii 3 ani (copii ale acestora)O declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele destudiu si cercetare .Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat /ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Cerinte minime obligatorii: - Prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului ce va fi implicat in desfasurarea contractului;
- CV pentru personalul implicat in asigurarea service-ului (inginerde service autorizat de producator ? cu diploma valabila);Cerinta minima: Minim 1Cerinta minima: Autoritatea contractanta solicita un document prin care se certifica stadiul implementarii sistemul calitatii ISO 9001:2000emis de catre un organism de certificare a Sistemului Calitatii recunoscut pe plan national si international
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect POSCCE - AXA2; ID proiect: 932; nr. SMIS: 13976; Nr. contract de finantare: 247/28.09.2010
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 21 3104642, Fax: +40 21 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. +40 232 260600, Email: [email protected], Fax: +40 232 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il consudera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel. +40 232 407575, Email: [email protected], Fax: +40 232 407575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2011 15:45