Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE COMUNICATII DE DATE, SERVERE SI SISTEME DE STOCARE
Anunt de participare numarul 79517/09.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0319 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 323A, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: O.P.1, C.P.903, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Neagu, Tel.021-2022668, Fax: 021-2234150, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE COMUNICATII DE DATE, SERVERE SI SISTEME DE STOCARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL UM 0319, SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 323A, SECT 6 BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 252, 100 si 9, 991, 300RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE DE COMUNICATII DE DATE, SERVERE SI SISTEME DE STOCARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32570000-9 - Echipament de comunicatii (Rev.2)
48822000-6-Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI, INTRE 473 BUC. SI 1017 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 252, 100 si 9, 991, 300RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa achizitioneze doar cantitatile minime.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 190.000 ron, garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a ficarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere intr-o forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificat emis de Registrul Comertului care dovedeste inregistrarea ca persoana juridica si obiectul de activitate, Certificat Unic de Inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Bilantul contabil pentru anii 2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa aiba pragul minim de 3.600.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari din ultimii trei ani
Autorizare pentru livrarea produselor
Documente care confirma certificarea sistemului calitatii
Experienta similara
Recomandari din partea altor beneficiari
Informatii privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi realizat in ultimii trei ani livrari de produse similare in valoare de cel putin 620.000 euro, din care cel putin 360.000 euro in cadrul unui singur contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
in vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in seap si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S83-119520 din 30.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 10:30
Locul: Splaiul Independentei nr.323A, sect.6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite legal de catre operatorii economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021-3195180, Email: [email protected], Fax: 021-3195176, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 0319 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 323A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Tel.021-2022668, Fax: 021-2234150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 13:13