Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE COMUNICATII DE DATE SI SERVERE
Anunt de participare numarul 123273/10.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0319 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 323A, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: O.P.1, C.P.903, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marmandiu, Tel. 2022668, Email: [email protected], Fax: 2234150, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE COMUNICATII DE DATE SI SERVERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPLAIUL INDEPENDENTEI 323A, SECTOR 6, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 463, 092RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR ACHIZITIONA ECHIPAMENTE DE COMUNICATII DE DATE SI SERVERE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32570000-9 - Echipament de comunicatii (Rev.2)
48822000-6-Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 463, 092RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 34.630, 92 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA PRIVIND SITUATIA PERSONALA A OPERATORULUI ECONOMIC
CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE MINISTERUL JUSTITIEI- OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI SAU ECHIVALENT
CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT SAU ECHIVALENT
CERTIFICAT PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE SAU ECHIVALENT
CAZIER JUDICIAR PENTRU FIECARE DINTRE ADMINISTRATORI SAU PERSOANELE IMPUTERNICITE SA REPREZINTE LEGAL SOCIETATEA
CAZIER JUDICIAR AL COMPANIEI(PENTRU STATELE UNDE ESTE APLICABIL)
CAZIER FISCAL AL COMPANIEI
CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA
CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA, IN COPIE LEGALIZATA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE CONFORM FORMULARULUI 3
DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI
BILANTURILE CONTABILE INTOCMITE PENTRU EXERCITIILE FINANCIARE 2008, 2009, 2010 VIZATE SI INREGISTRATE DE ORGANELE COMPETENTE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI(2008, 2009, 2010) TREBUIE SA FIE DE CEL PUTIN 2.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE EFECTUATE IN ULTIMII 3 ANI
EXPERIENTA SIMILARA - FORMULAR 5
INFORMATII PRIVIND IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII SI ASOCIATII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL ARE OBLIGATIA DE A FACE DOVADA CA IN ULTIMII 3 ANI A LIVRAT EFECTIV IN CADRUL UNUI SINGUR CONTRACT PRODUSE SIMILARE IN VALOARE EGALA SAU MAI MARE DE 1.000.000 LEI, PENTRU CARE VA PREZENTA RECOMANDARE EMISA DE BENEFICIAR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IN VEDEREA PARTICIPARII LA LICITATIA ELECTRONICA OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2011 11:00
Locul: Splaiul Independentei 323A, sector 6 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE LEGAL DE CATRE OPERATORII ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 03008, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DIN ZIUA URMATOARE LUARII LACUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 0319 BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI 323A, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 060044, Romania, Tel. 0212022668, Fax: 0212234150, Adresa internet (URL): www.stsnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2011 15:36