Licitatie Publica - echipamente de control de securitate
Anunt de participare (utilitati) numarul 49021/09.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TARGU MURES
Adresa postala: Vidrasau DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Localitatea: Vidrasau, Cod postal: 547612, Romania, Punct(e) de contact: IOAN PETRU POP, Tel.0265328259, Email: [email protected], Fax: 0265328257
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
echipamente de control de securitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de echipamente de control cu raze X, sistem de detectare a explozibililor sau a urmelor de explzivi, detectoare de metale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33282000-0 - Echipament de control cu raze X (Rev.1)
29852400-0-Detectoare de metal (Rev.1)
33262600-0-Sistem de detectare a explozibililor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1. - sistem de detectie a explozivilor cu TIP instalat - 1 buc
Lot 2. - Aparat cu raze X pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni medii cu TIP instalat - 1 buc
Lot 3. - Aparat cu raze X pe sasiu fix, cu tunel de dimensiuni mici cu TIP instalat - 3 buc
Lot 4. - Detector portabil de urme de explozivi - 2 buc
Lot 5. - Porti detectoare de metale - 3buc
Lot 6. - Detector portabil de metale - 12 buc
Valoarea estimata fara TVA: 780, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participareLot 1 - 42 000 ronLot 2 - 2 500 ronLot 3 - 6 300 ronLot 4 - 4 100 ronLot 5 - 1 700 ronLot 6 - 190 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul trebuie sa prezinte documentele care dovedesc eligibilitatea, astfel cum se precizeaza in continuare:
Declaratie privind eligibilitatea conform Formularului anexat
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 181 din OUG 34 / 2006
Certificat de atestare fiscala pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor Pentru persoane juridice romane:
- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Pentru persoane juridice straine:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
se accepta participarea si a persoanelor juridice straine, cu respectarea cerintelor din documentatia de atribuire si anume, depunerea ofertei in limba romana. In situatia in care ofertantul declarat castigator este o persoana juridica straina, plata contractului se efectueaza in EURO.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , formular anexat
Experienta similara minim 3 echipamente similare livrate , Recomandari de la beneficiari Certificat de conformitate produs
- se solicita fisa tehnica a produsului
Produsele sa fie omologate si sa indeplineasca standardele europene in vigoare Produsele trebuie sa respecte standardele impuse de Reglementarile Comisiei Europene nr.1862 / 2006 ( Standard 2 )
Sa fie marcat in mod lizibil cu urmatoarele elemente :
-marcajul fabricii producatoare (emblema sau sigla)
- marcajul numelui producatorului
- produsele sa fie prezentate in ambalajul original al producatorului
Documentele privind eligibilitatea, inregistrarea vor fi prezentate in original sau copii legalizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
termen de livrare
6%
100
Descriere:
2.
garantie
3%
50
Descriere:
3.
pret
85%
1, 416.67
Descriere:
4.
caracteristici tehnice suplimentare
6%
100
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 6 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1056
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2008 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2008 18:00
Locul: sediul autoritatii contractante,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ( CNSC )
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
REGIA AUTONOMA AEROPORT TRANSILVANIA TIRGU MURES
Adresa postala: DN 15, km 14, 5 soseaua Targu Mures -Ludus, jud Mures, Localitatea: Vidrasau, Cod postal: 547612, Romania, Tel.0265 328 259, Fax: 328 257
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2008 16:25