Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE CURATARE A CANALIZARII, UNITATI MOBILE CCTV SI PENTRU DETECTIE PIERDERI - pentru SC ACET SA Suceava


Anunt de participare (utilitati) numarul 138045/08.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACET S.A. Suceava
Adresa postala: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Punct(e) de contact: Groza Stefan, Tel. +40 0230206315, In atentia: ing. Radu Chisalita, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni apartinand unei unitati teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatea locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ECHIPAMENTE DE CURATARE A CANALIZARII, UNITATI MOBILE CCTV SI PENTRU DETECTIE PIERDERI - pentru SC ACET SA Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Suceava, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul include livrarea, punerea in functiune, instruirea personalului Beneficiarului si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini. Conditii de livrare: DDP (conform INCOTERMS 2000) pentru:
Lot 1: Echipamente de curatare a canalizarii - 5 bucati;
Lot 2: Unitate mobila CCTV - 1 bucata;
Lot 3: Unitate mobila pentru detectie pierderi- 1 bucata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
31642000-8-Aparate de detectie electronica (Rev.2)
32323500-8-Sistem video de supraveghere (Rev.2)
42997100-2-Masini de control al suprafetei interne a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include livrarea, punerea in functiune, instruirea personalului Beneficiarului si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini. Conditii de livrare: DDP (conform INCOTERMS 2000) pentru 3 loturi de echipamente:
Lot 1: Echipamente de curatare a canalizarii 5 bucati ? valoare estimata 4.400.000 lei
Lot 2: Unitate mobila CCTV 1 bucata ? valoare estimata 577.000 lei
Lot 3: Unitate mobila pentru detectie pierderi apa 1 bucata ? valoare estimata 290.264 lei
Valoarea estimata fara TVA: 5, 267, 264RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este: - pentru Lotul 1 ? 40.000 Lei;
- pentru Lotul 2 ? 5.000Lei;
- pentru Lotul 3 ? 3.000 Lei;Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituita conform prevederilor art 86 din HG 925/2006 prin : - Scrisoare de garantie bancara sauPolita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr. 3), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea acceptata a contractului fara TVA.Constituita conform prevederilor art 86 si art 90 din HG 925/2006 prin : :- Scrisoare de garantie bancara de buna executie (conform Formular 21) sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurariValabilitatea va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.- Daca partile convin prin retineri succesive.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu Autoritatea Contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte contracte.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia bancara de buna executie va fi emisa/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri de Coeziune?76.5%- Co-finantare nationala?23.5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze:
- Formularul nr. 6 Declaratie privind eligibilitatea
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri si asociati, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d)) trebuie sa prezinte : - Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine:
- Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator ) trebuie sa completeze:
- Formularul nr. 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt:
- Stefan Groza, Director General;
- Ion Postolache, Director Programe cu Finantare Externa
- Radu Chisalita, sef birou UIP ? POS Mediu;
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii si asociatii ) trebuie sa completeze:
- Formularul nr. 9 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte:
- Certificat Constatator, nu mai vechi de 60 de zile, eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate.Ofertantul castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante, Certificat Constatator in original sau copie legalizata.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Ofertantul Castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala cuLot 1 ? 4.000.0000 lei
Lot 2 ? 600.0000 lei
Lot 3 ? 300.000 leiOfertantii vor depune Bilanturile Contabile, Contul de Profit si Pierdere, Toate Anexele, la datele de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Exper.ca op. ec.in contr.de furnizare in ultimii in 3 ani:
- Pt. Lot 1: Cel putin 1 contract de furnizare a unei unitati mobile pentru curatirea canalizarii cu capacitatea de minim 12 m³, cu sistem de recirculare a apei.
- Pt. Lot 2: Cel putin 1 contract de furnizare a unei unitati mobile de vizualizare a canalizarii cu circuit inchis TV ( CCTV );
- Pt. Lot 3: Cel putin 1 contract de furnizare a unei unitati mobile pentru detectia pierderilor de apa care sa cuprinda, printre echipamentele necesare si un corelator acustic digital pentru prelocalizarea pierderilor de apa;
Pt.fiecare dintre contr.de furniz.similare prez. in lista de exper., of.vor prez.Recom.din Partea Benef.sau P.V.de Recep.Part.sau Recep.Finala sau Doc.Constat.prin care sa se confirme livrarea prod.similare din care sa reiasa: benef., detal. contr., per.de exec.a contr.
Of.vor prez.la cererea scrisa a Aut.Contr. doc. pe baza carora si-au dem.exper.similara in original sau copie legalizata.
Cerinta nr. 1
- Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SV - F1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2012 12:30
Locul: la sediul Autoritatii Contractante mentionat la punctul I.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Fiecare doc.va fi semnat de reprez.legal al of.particip.in nume prop./lider.asoc. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta pers., aceasta va prez.o imputern.(Formularul nr. 2).Informatii despre ofertant (particip.in nume propriu, liderulasoc.si asoc.) trebuie sa prez.: ? Formularul nr. 10Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formularul nr.15Informatii generale despre of.? Formularul nr.16Date despre asoc.(compl.doar de catre Liderul asoc.)? Acordul sau scrisoarea prelim.de asoc.(daca este cazul)In cazul unei asoc., pers.care a semnat oferta, aut.sa angaj.of.lider, trebuie confirm.prin inaint. imputern. semnate in orig.de toti reprez.cu drept de semn.ai parten.Toate doc.vor avea, pe langa semn., data compl.si va fi ment.in clar numele intreg al semn.Toate doc.vor indepl.cer.solic.si vor fi in termen de valab.la data deschid.of.Doc.pt.care nu este prevaz.o per.de valab.stab.de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data deschid.of.In situatia in care val.prez.in doc.of.sunt expr.in euro pt.conver.in LEI se va util.in mod oblig.cursul leu/euro mediu comun.de B.C.E.pt.anul respect., conf.tab.urmator: ANUL CURS RON / EURO2009 4, 23992010 4, 21222011 4, 2391Pt.doc.expr.in alte monede decat euro, pt.conver.se va folosi rata medie anuala de schimb comun.de catre B.C.E.pt.anul in care doc.respectiv a fost emis/semnat. In cazul doc.emise in alta moneda decat Leu, in anul 2012, se va util.curs.de schimb publ.de B.C.E.din luna in care doc.este datat si semnat.In cazul in care pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe of.contin acelasi pret, Aut.Contr. va solicita of.care au ofertat cel mai mic pret o noua prop.finan., mod.de dep.in plic inchis, caz in care contr.va fi atrib.of.a carui noua prop. finan.are pretul cel mai scazut.Of.care vor depune o noua of.finan.vor fi invit.sa part.la sedinta in cadrul careia vor fi deschise plic.cu noile of.finan.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642 / +40 0218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art.256^2 / OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C ACET S.A Suceava
Adresa postala: str . Mihai Eminescu nr.5, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Tel. +40 0230206315, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer