Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Echipamente de curatare a canalizarii, unitati mobile CCTV si pentru detectie pierderi? - pentru SC ACET SA Suceava ? Unitate mobila pentru detectie pierderi


Anunt de participare (utilitati) numarul 143162/17.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACET S.A. Suceava
Adresa postala: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Punct(e) de contact: Groza Stefan, Tel. +40 0230206315, In atentia: ing.Radu Chisalita, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni apartinand unei unitati teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatea locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Echipamente de curatare a canalizarii, unitati mobile CCTV si pentru detectie pierderi?- pentru SC ACET SA Suceava ? Unitate mobila pentru detectie pierderi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Suceava, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul include livrarea, punerea in functiune, instruirea personalului Beneficiarului si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini. Conditii de livrare: DDP (conform INCOTERMS 2000) pentru:
Unitate mobila pentru detectie pierderi- 1 bucata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31642000-8 - Aparate de detectie electronica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include livrarea, punerea in functiune, instruirea personalului Beneficiarului si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini. Conditii de livrare: DDP (conform INCOTERMS 2000) pentru: Unitate mobila pentru detectie pierderi apa - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 556, 264RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5.000 Lei;Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituita conform prevederilor art 86 din HG 925/2006 prin : - Scrisoare de garantie bancara sauPolita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr. 3), - prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricarui membru al Asocierii.In cazul in care garantia de participare se va constitui in EURO, cuantumul acesteia va fi calculat in EURO la cursul de schimb LEU / EURO stabilit de BNR in ziua a-7-a dinaintea datei de depunere a ofertelor.In cazul in care se vor aplica prevederile art. 278^1 litera c, suma in EURO va fi calculata la cursul de schimb LEU / EURO stabilit de BNR in ziua a-7-a dinaintea datei de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Constituita conform prevederilor art 86 si art 90 din HG 925/2006 prin : - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (conform Formular 21) sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurariValabilitatea va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.- Daca partile convin prin retineri succesive intr-un cont deschis de Contractant la unitatea Trezoreriei Statului conform prevederilor HG 1045 / 2011.Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu Autoritatea Contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte contracte.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia bancara de buna executie va fi emisa/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri de Coeziune?76.5%- Co-finantare nationala?23.5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze:
Formularul nr. 6 Declaratie privind eligibilitatea
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri si asociati, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d)) trebuie sa prezinte : Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine:
- Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator ) trebuie sa completeze:
Formularul nr. 8Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt:
- Stefan Groza, Director General;
- Rodica Nistor, Director Economic;
- Mircea Onofreiciuc, Director Tehnic;
- Bogdan Cristache, Director Comercial;
- Ion Postolache, Director Programe cu Finantare Externa
- Radu Chisalita, sef birou UIP ? POS Mediu;Consiliului de Administratie:
- Dragos Danubianu, Presedinte;
- Stefan Groza, membru;
- Rodica Nistor, membru;
- Constantin Maierean, membru;
- Viorel Mihaescu, membru;
- Stelian Codau, membru;
- Georgeta Dorneanu, membru.
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii si asociatii ) trebuie sa completeze:
Formularul nr. 9 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta Cerinta nr. 1
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte:
- Certificat Constatator, eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie mai mare sau egala cu 600.000 lei.Ofertantii vor prezenta documente relevante care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 11Declaratie financiara recapitulativa: Informatii privind bilantul contabil
Formularul 11 se va completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documentele doveditoare.
Pentru calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Experienta ca operator economic in contracte de furnizare in ultimii in 3 ani: cel putin 1 contract de furnizare a unei unitati mobile pentru detectia pierderilor de apa care sa cuprinda, printre echipamentele necesare cel putin un corelator acustic digital pentru prelocalizarea pierderilor de apa;
Pentru fiecare dintre contractele de furnizare similare prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta Recomandare din Partea Beneficiarului sau Procese Verbale de Receptie Partiala sau Receptie Finala sau Document Constatator prin care sa se confirme livrarea produselor similare care sa includa: informatii desprebeneficiar, produsele livrate, valori, detaliile contractului, perioada de executie a contractului. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se va face printr-o declaratie a ofertantului.
Ofertantii vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante documentele pe baza carora si-au demonstrat experienta similara in original sau copie legalizata.
Prin contracte de furnizare similare se intelege contract de furnizare a unei unitati mobile pentru detectia pierderilor de apa care sa includa, printre echipamentele necesare cel putin un corelator acustic digital pentru prelocalizarea pierderilor de apa;
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr. 12 Experienta similara ? privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniFormularul 12 se va completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii, asociatii, tertul sustinator) trebuie sa prezinte documentele doveditoare.
Pentru calculul echivalentei, se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Cerinta nr. 1
- Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertei.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si / sau asociatii)trebuie saindeplineasca cerinte privind standarde de asigurare a calitatii.
Membrii asocierii trebuie sa prezinte standardul ISO 9001 pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SV-F1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S153-256080din10.08.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2013 12:30
Locul: la sediul Autoritatii Contractante mentionat la punctul I.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu / liderului asocierii. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (Formularul nr. 2).Informatii despre ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: ? Formularul nr. 10Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formularul nr. 15Informatii generale despre ofertant? Formularul nr. 16Date despre asociere (completatdoar de catre Liderul asocierii)? Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere (daca este cazul)In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate in original de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Toate documentele vor indeplini cerintele solicitate si vor fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro pentru conversia in LEI se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv , conform tabelului urmator: ANUL CURS RON / EURO2010 4, 21222011 4, 23912012 4, 4593Pentru documentele exprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int) pentru anul in care documentul respectiv a fostemis / semnat.In cazul documentelor emise in alta moneda decat Leu, in anul 2013, se va utiliza cursul de schimb publicat de BCE din luna in care documentul este datat si semnat.In cazul in care pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara , modalitate de depunere in plic inchis, caz in care contractulva fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantii care vor depune o noua oferta financiara vor fi invitati sa participle la sedinta in cadrul careia vor fi deschise plicurile cu noile oferte financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C ACET S.A Suceava
Adresa postala: str . Mihai Eminescu nr.5, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720183, Romania, Tel. +40 0230206315, Email: [email protected], Fax: +40 0230520941
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer