Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE DETECTARE A INCENDIILOR - furnizare, proiectare,instalare si punere in functiune


Anunt de participare numarul 120409/30.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Adresa postala:  B-DUL REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, Sediu provizoriu: Spitalul Clinic Colentina, Clinica Boli Profesionale , etaj 1, Sos Stefan celMare, Nr. 19-21, sector 2, Bucuresti., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050013, Romania, Punct(e) de contact:  VIRGINIA CALINESCU, Tel. 021/310.10.59, Email:  [email protected], Fax:  021/310.10.69, Adresa internet (URL):  www.assmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE DETECTARE A INCENDIILOR - furnizare, proiectare, instalare si punere in functiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENTRU CELE 15 UNITATII SPITALICESTI AFLATE IN ADMINISTRAREA - ASSMB-ULUI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- ECHIPAMENTE DE DETECTARE A INCENDIILOR - furnizare, proiectare, instalare si punere in functiune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31625100-4 - Sisteme de detectare a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 225, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SUB FORMA DE INSTRUMENT DE GARANTARE IN VALOARE DE 32.258 LEI. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G.nr.34/2006, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, Declaratie privind cal.de participant, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat cazier judiciar personae juridice original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 6.451.600 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatoriia. Prezentarea Licentelor ? Certificatelor de atestare emis de IGSU, Documente care sa ateste ca ofertantul are personal angajat autorizat ARTSsau membru al unei organizatii(asociatii) de profil recunoscuta in Romania pe domeniul Legii 333/2003 cu modificarile ulterioare ? inginer sisteme securitate minim 3 persoane;copie autorizatie si copie carte de munca;Documente care sa ateste ca ofertantul are personal angajat autorizat SSM;Declaratie privind lista principalelorcontracte similare, indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a unei experiente similare: sa potprezenta mai multe contracte dar nu mai mult de 3 contracte (cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie) a caror suma insumata sa fie de minim 3.225.800 lei fara TVA.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contr., Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere? CV ? urile persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractuluiPersonal autorizat SSM;Dovada certificarii conditiilor de calitate: Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001:2001, ISO 14001:2005, managementul sanatatii si securitatii ocupatonale OHSAS 18001:2008standardul privind managementul responsabilitatii sociale SA 8000:2001,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
PROPUNEREA TEHNICA
35%
Descriere: TEHNIC
3.
DURATA DE GARANTIE
10%
Descriere: GARANTIE
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2011 12:00
Locul: Administratiei Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti - Serviciu Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite ale agentilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este pusa la dispozitia agentilor economici in SEAP -www.e-licitatie.ro sub forma de fisier electronic atasat anuntului de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/312.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/312.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestaiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de constestator despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Sediu provizoriu: Spitalul Clinic Colentina, Clinica Boli Profesionale , etaj 1, Sos Stefan celMare, Nr. 19-21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020124, Romania, Tel. 021/310.10.59, Email:  [email protected], Fax:  021/310.10.69, Adresa internet (URL):  www.assmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2011 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer