Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE DETECTARE A INCENDIILOR


Anunt de participare numarul 112579/08.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Adresa postala:  B-DUL REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050013, Romania, Punct(e) de contact:  VIRGINIA CALINESCU, Tel. 021/310.10.59, Email:  [email protected], Fax:  021/310.10.69, Adresa internet (URL):  www.assmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE DETECTARE A INCENDIILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: pentrucele 16 spitale din subordinea ASSMB
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, proiectare , instalare si punere in functiunea de -ECHIPAMENTE DE DETECTARE A INCENDIILOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31625100-4 - Sisteme de detectare a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 225, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SUB FORMA DE INSTRUMENT DE GARANTARE IN VALOARE DE 64.516 LEI. GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratii privind eligibilitatea, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G.nr.34/2006, actualizata, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului original sau copie legalizata, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat cazier judiciar personae juridice original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 6.451.600 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Prez. Licentelor ? Certif. de atestare emis de IGSU;certif.de atestarept ef.luc. de executie a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;certif. de atestare pt ef. luc. de verificare, intretinere si/sau reparare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;certif. de atestarept. efec. luc. de limitare si stingere incendiu;certif. de atestarepersonal propriu pentru efect. luc. de verif., intretinere si/sau reparare a sistemelor si instal. de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;personal angajat autorizat ARTS ? inginer sisteme securitate minim 3 persoane; copie autorizatie si copie carte de munca;Documente care sa ateste ca ofertantul are personal angajat autorizat SSM;Declaratia prin care daca ofertantul va fi declarat castigator se obliga sa incheieo Polita de Asigurare de Raspundere Civila emisa de o societate de asigurari a carei valoarea minima a limitei de raspundere asigurata prin polita pe fiecare eveniment va fi de 6.451.600;Declaratie privind lista principalelor furnizari de produsein ultimii 3 ani minim un contract defurnizare produse similare cu obiectul contr.upus procedurii de achizitie in valoare de minim 3.225.800lei faraTVA;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Se va prezenta numarul si structura personalului responsabil direct de indeplinirea: CV ? urile persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.Lista nominala personalului repartizat pentru indeplinirea contr. vechime de minim 3 ani;Personal autorizat SSM;
Dovada certificarii conditiilor de calitate: Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001:2001, ISO 14001:2005, managementul sanatatii si securitatii ocupatonale OHSAS 18001:2008
standardul privind managementul responsabilitatii sociale SA 8000:2001,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
DOTAREA SPITALELOR DIN SUBORDINE CU ECHIPAMENTE DE DETECTARE A INCENDIILOR PENTRU EVITAREA UNOR EVENIMENTE NEFASTE
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristicile tehnice
35%
Descriere: Caracteristicile tehnice
3.
Durata de garantie
10%
Descriere: Durata de garantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 12:00
Locul: Administratiei Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti -Serviciu Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI PERSOANELE IMPUTERNICITE ALEAGEMTILOR ECONOMICI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUSA LA DISPOZITIA AGENTILOR ECONOMICI IN SEAP www.e-licitatie.rosub forma de fisier electronic atasat anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  03084, Romania, Tel. 021/312.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/312.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  SPL. INDEPENDENTEI, NR 5, SECTOR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  05091, Romania, Tel. 021/319.14.48, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIU JURIDIC
Adresa postala:  Sediu provizoriu: Spitalul Clinic Colentina, Clinica Boli Profesionale , etaj 1, Sos Stefan celMare, Nr. 19-21, sector 2, ., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020124, Romania, Tel. 021/310.10.59, Email:  [email protected], Fax:  021/310.10.69
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer