Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE FACILITARE A COMUNICARII IN CADRUL PROCESULUI DE PREGATIRE A MAGISTRATILOR


Anunt de participare numarul 131297/25.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII
Adresa postala:  CALEA PLEVNEI NR 141B, SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060011, Romania, Punct(e) de contact:  ING. ANCA GHEORGHIU, Tel. 021.311.69.59, In atentia:  ING. ANCA GHEORGHIU, Email:  [email protected], Fax:  021.311.69.59, Adresa internet (URL):  www.csm1909.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE FACILITARE A COMUNICARII IN CADRUL PROCESULUI DE PREGATIRE A MAGISTRATILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul Institutului National al Magistraturii, Bd. Regina Elisabeta, nr. 53, sector 5, Bucuresti, conform listei de distributie a echipamentelor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
echipamente de facilitare a comunicarii in cadrul procesului de pregatire a magistratilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32321200-1 - Echipament audiovizual (Rev.2)
32342410-9-Echipament de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dotare pentru centrele regionale si sediul Institutului National al Magistraturii? ? achizitie echipamente de facilitare a comunicarii in cadrul procesului de pregatire a magistratilor: set echipament de discutii ? 6 unitatiset echipament audio ? video de conferinta ? 6 unitatiset echipament portabil de interpretare - 6 unitatia SE VEDEA INFORMATIILE CUPRINSE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 060, 483RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GAR PART.SE VA CONSTITUI SUMA DE 15.000 lei, forme de constit cf. art. 86 din HG nr. 925/2006;Gar buna executie 10% din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA, cf. art. 92 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind situatia personala a operatorului economic;
- Declaratia privindneincadrarea in prevederile art. 69 ind.1;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (copie conform cu originalul);
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pe ultimul an financiar, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si /sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiarsi contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;
b)Fisa experienta similara
Declaratii de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul considerat necesar pentru montarea/instalarea/punerea in functiune/service;
Prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului pentru perioada de garantie acordata echipamentului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o runda?1 zi. ofertare - pretul. Se va vedea cea mai buna oferta Se va vedea numarul de participanti inscrisi.Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
22770/1154/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2011 13:00
Locul: la C.S.M. Bucuresti, Calea Plevnei, nr. 141B, sector 6 , ETAJ 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentant imputernicit al op. ec. ofertant la procedura in cauza, observatori MFP, persoane autorizate de conducerea CSM
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  SRT. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  0040(021)3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
biroul contencios din cadrul CSM
Adresa postala:  Calea Plevnei, nr. 141B, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  06110, Romania, Tel. 021.311.69.57, Fax:  021.311.69.57, Adresa internet (URL):  www.csm1909.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2011 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer