Licitatie Publica - Echipamente de informare de tip info- chiosc (SIK) pentru instantele din Romania.
Anunt de participare numarul 52514/16.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.021 - 318. 33. 08, In atentia: Adina Dedu, Email: [email protected], Fax: 021 - 318.33.08, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente de informare de tip info- chiosc (SIK) pentru instantele din Romania.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: instantele de judecata din tara: curti de apel, tribunale si judecatorii, conform Anexei la Caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- livrarea, instalarea si punerea in functiune de dispozitive info-chiosc, a realizarii si instalarii software-lui necesar afisarii si accesarii informatiilor, asigurarea suportului si rezolvarea problemelor in perioada de garantie, in locatiile prevazute in Anexa la Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30254000-4 - Sisteme de informare (Rev.1)
30230000-0-Hardware pentru computere (Rev.1)
30240000-3-Software (Rev.1)
50961110-3-Servicii de instalare de hardware (Rev.1)
72267000-4-Servicii de intretinere de software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente de informare tip info-chiosc (SIK)pentru 365 de sali de judecata, in conformitate cu Caietul de Sarcini si Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 831, 932.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.partic: 96.638, 65 lei-scrisoare de garantie bancara si Gar.de buna exec.10% din val. fara TVA a contr.const.sub forma de scrisoare bancara de garantie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cu OP din bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a legaliza asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.
Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal cu privire la plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti cel putin o recomandare (original) din care sa rezulte ca s-a realizat cu succes un proiect similar (in conditiile utilizarii componentelor software ale sistemului integrat propus de ofertant sau similare ca performanta si functionalitati);
Declaratiile privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantii si specializarea acestora
Declaratie privind lista principalelor livrari de sisteme similare din ultimii 3 ani;
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare de produse;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Autorizare pentru livrarea produselor (pentru distribuitori).
Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru producatorul de sistem PC(copie legalizata);
Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru producatorul de UPS (copie legalizata).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
39203/16.04.2008MJ
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S58-078297 din 22.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
sau orice alta limba oficiala a U.E. (tradusa si legalizata in limba romana)
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 11:30
Locul: Sediul Ministerului Justitiei, Sala deConsiliu, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se solicita prezentarea unei imputerniciri pentru reprezentantii ofertantilor si pentru reprezentatii mass-media legitimatii de serviciu si imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40.21/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 40.21/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.40.21/332.12.40, Email: [email protected], Fax: 40.21/319.51.83, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din Ministerul Justitiei
Adresa postala: str. Apollodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.40.21/318.33.08, Email: [email protected], Fax: 40.21/318.33.08, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2008 11:48