Licitatie Publica - echipamente de inregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Anunt de participare numarul 25253/25.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Andreuta, Tel.0330103703, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Stefan cel Mare - Birou Aprovizionare
Adresa postala: str. Scurta nr.6 (Camin 4), ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Aprovizionare, Tel.0330 103 703, In atentia: d-nei jr. Eugenia Munteanu, Email: [email protected], Fax: 0330 103 703, Adresa internet (URL): www.usv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
niversitatea Stefan cel Mare - Birou Aprovizionare
Adresa postala: str. Scurta nr.6 (Camin 4), ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Aprovizionare, Tel.0330 103 703, In atentia: d-nei Sanda Strat, Email: [email protected], Fax: 0330 103 703
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
echipamente de inregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia UniversitatiiStefan cel Mare" Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare echipamente de inregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32333200-8 - Camere video (Rev.1)
32332300-2-Aparate de inregistrare a sunetelor (Rev.1)
32333000-6-Aparate de inregistrare sau de redare video (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 936.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip.este 70 lei pt L 1 si 80 lei pt L 2, perioada de valabilit.pana pe data de 28.11.2007.garantiei de buna executie este de 10% din val.fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: venituri buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Numai pentru asocieri se solicita precontract la ofertare si legalizare in cazul cand asociatii sunt castigatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii gen. despre furnizor, F.nr.20;Declaratie privind eligibilitatea, F.nr.12 A;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, F.nr.12 B;Certific. constatator, original si valabil, emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribun. localit. unde au sediul firmele(vor fi specificate codurile CAEN 3162, 3230, 5118, 5119, 5143, 5147, 5186, 5187, 5190, 5245, 5248;Formular de oferta pt.furnizare de produse, F. nr.10 A;Formular tip pt contract de furnizare de produse, insusit prin semnare si stampilare, F.nr. 3;Declaratie privind calitatea de particip. la procedura F nr.12;Grafic de livrare, f. nr.21;Centraliz.de preturi f.22
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32/072007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Chitanta la caseria universitatii sau prin OP in contul RO 12 TREZ 5915 0460 1X00 0335
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2007 11:00
Locul: Universitatea Stefan cel Mare Suceava, Sala de sedinte, str. Scurta nr.6 (Camin 4), 720223
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si un act de identitate (B.I. /C.I.) .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 030 084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.+ 40 (0)230 216 321, Fax: + 40 (0)230 524 022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile (conform art. 272 alin.(2) din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.+40 230 520 081, Fax: +40 230 520 080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2007 18:02