Licitatie Publica - Echipamente de laborator - CH
Anunt de participare numarul 134779/18.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Moisii Eduard, Tel. +40 232278680-2282, Email: [email protected], Fax: +40 232/232357, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut de invatamint superior tehnic de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente de laborator - CH
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Facultatea de Inginerie Chimica si Protectia Mediului, Str. Prof.dr.doc.D.Mangeron nr.73, 700050, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT1 - Potentioastat-galvanostat - 1 buc;Baie termostatica - 1buc; Celula electrochimica - 1buc;
LOT2 - Aparat de chemosorbtie TPR/TPD/TPO - 1buc; Vas Dewar - 1 buc;
LOT3 - Incubator cu agitare-1buc;Pompa peristaltica-1buc;Sistem multiparametru-1buc;Analizor CO2-1buc;Baie ultrasonica -1buc;Refractometru -1buc;Autoclava laborator-1buc;Spectrofotometru AA-1 buc;
LOT4 - Spectrofluorimetru - 1buc;Spin Coater - 1buc;Micropipeta automata - 1buc.
LOT5 - Autoclava de laborator - 1buc;Analizor alcool - 1buc;Congelator probe biologice - 1buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
38341300-0-Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
38433000-9-Spectrometre (Rev.2)
39711120-6-Congelatoare (Rev.2)
42943000-8-Bai termostatice si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1 - Potentioastat-galvanostat - 1 buc;Baie termostatica - 1buc; Celula electrochimica - 1buc;
LOT2 - Aparat de chemosorbtie TPR/TPD/TPO - 1buc; Vas Dewar - 1 buc;
LOT3 - Incubator cu agitare-1buc;Pompa peristaltica-1buc;Sistem multiparametru-1buc;Analizor CO2-1buc;Baie ultrasonica -1buc;Refractometru -1buc;Autoclava laborator-1buc;Spectrofotometru AA-1 buc;
LOT4 - Spectrofluorimetru - 1buc;Spin Coater - 1buc;Micropipeta automata - 1buc.
LOT5 - Autoclava de laborator - 1buc;Analizor alcool - 1buc;Congelator probe biologice - 1buc.
Valoarea estimata fara TVA: 753, 953RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: LOT1 = 3000 lei; LOT2 = 4800 lei; LOT3 = 2600 lei; LOT4 = 2800 lei; LOT5 = 1700 lei. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin 3 luni de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). 3. Garantia de participare poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006). 4. Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: -Virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi, depunerea de numerar la casieria Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str. prof. dr. doc. Dimitrie Mangeron nr.67. imobil T, parter sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Conform O.U.G. 34/2006 art. 278^1, alin.(1), in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare depuse de ofertant, dupa cum urmeaza: Lot 1=1505, 39 lei, Lot 2=2400, 02 lei, Lot 3=1341, 72 lei, Lot 4=1438, 85, Lot 5=853, 55 lei. Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, intr-un cuantum de maxim 5% din valoarea contractului de furnizare.Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi; CF: 4701606; Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi sau depunerea de numerar la casieriaUniversitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str. prof. dr. doc. Dimitrie Mangeron nr.67. imobil T, parter sau un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri din cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006
2. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinte:
b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006
3. Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinte:
a) prezentarea urmatoarelor documente (in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal):
1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);
2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
Cerinte:
b)continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.
5. Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Cerinte:
b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.
Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. Ion Giurma, Director gen.ad-tiv. Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director financiar-contabil Ec. Silvia Cerne Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic sau altdocument echivalent. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerintele minime obligatorii de calificare Persoane juridice/fizice romane
a1) prezentarea documentelor solicitate;
a2) certificatul constatator sa fie emis in ultimele 90 zile;b) cel putin continutul unuia dintre documentele mentionate si, eventual anexele acestora (daca este cazul), sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Persoane juridice /fizice straine
a) prezentarea unui document de tipul celui solicitat;
b) continutul documentului mentionat si, eventual anexele acestuia (daca este cazul), sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea care face obiectul procedurii de achizitie publica.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii
3(trei) ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani,
continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din
urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Lista cuprinzand subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Pentru a putea participa la licitatia electronica, ofertantii vor trebui sa fie inregistrati in S.E.A.P. In cadrul procesului de licitatie electronica, procesul repetitiv se va referi numai la pret.In cadrul licitatiei electronice, optiunile sunt setate astfel incat toate informatiile necesare sa fie vizibile in S.E.A.P.dupa cum urmeaza: Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta: DaOfertantii pot vedea cea mai buna oferta: DaOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DaValoarea procentuala a pasului de licitatie este de 0, 25% din valoarea estimataLicitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4430
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2012 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2012 12:00
Locul: Sala de Consiliu a Facultatii de Inginerie Chimica si Protectia Mediului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai TUIASI si imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi - Oficiul Juridic - Jr. Mirela TROIA
Adresa postala: Str. Prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 67, imobil T, etaj.I, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel. +40 232278680-2534, Fax: +40 232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2012 09:30