Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente de laborator - Reabilitare cladiri,laboratoare si altele asimilate investitiilor 2011


Anunt de participare numarul 128580/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII CRIOGENICE SI IZOTOPICE - ICSI RM. VALCEA
Adresa postala:  Str. Uzinei, nr. 4, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Punct(e) de contact:  Floarea Pop, Tel. 0250/732744, int. 110, In atentia:  Roaxana Ionete, Dan Mocanu, Email:  [email protected], Fax:  0250/732746, Adresa internet (URL):  www.icsi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare-Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare si cercetare aplicativa
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente de laborator - Reabilitare cladiri, laboratoare si altele asimilate investitiilor 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INC-DTCI-ICSI RM. VALCEA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Dotari, echipamente: Extindere, reconfigurare si realizare infrastructura aferenta a sistemului de prelucrare prin distilare fractionataa bauturilor, in conformitate cu cerintele impuse de Comunitatea Europeana laboratoarelor de control in sectorul vitivinicol2.Reabilitari
2.1. Reabilitare structura metalica, spatii vitrate, realizare protectie anticoroziva structuri, reabilitare fatade, tencuieli, vopsitorii, asigurare sistem complex de ventilatie corp cladire ;
2.2.Reabilitare acoperis cladire pavilion A;
2.3. Lucrarile de reabilitare a retelelor externe de curenti slabi, modernizare a centrului de date si de extindere a infrastructurii IT ce deservesc Reteaua de Date a INC DTCI ICSI Rm Valcea
2.4.Lucrari complementare de reabilitare corp cladire E
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111610-0 - Unitate de rezonanta magnetica (Rev.2)
45261410-1-Lucrari de izolare a acoperisului (Rev.2)
45440000-3-Lucrari de vopsitorie si de montare de geamuri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 923, 703RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.10.2011 pana la 20.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Garantie de participare: 103.500, 00 lei /echivalentul in euro pentru persoanele juridice straine. b) Garantie de buna executie a contractului: 7% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1)Finantare - Buget de stat, contract de finantare nr. 16/28.01.20112)Plata - Se acorda avans conform legii. Plata se va efectua in max. 30 zile de la receptie produs/lucrare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: In cazul in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care
este stabilit. Se vor prezenta aceste certificate care sa certifice lipsa restantelor sau a datoriilor la data emiterii, valabile la data depunerii ofertelor ? original sau copie legalizata.2)Persoane juridice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata), copie de pe certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului. Persoane juridice straine: se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriu de calificare privind situatia personala a operatorilor economici care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma ? cifra afaceri
Cerinte obligatorii ? se va prezenta bilantul contabil aferent ultimului an incheiat (31.12.2010).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra afaceri a ultimului an trebuie sa fie mai mare de 10.400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind capacitatea tehnica: 1.1. declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna livrare pentru cele mai importante contracte, 1.2.declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante contracte, 1.3.declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, 1.4. - declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
2. Informatii privind subcontractantii: Cerinta obligatorie ? se va prezenta lista cu subcontractantii, specializarea acestora si partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate.
3. Informatii privind asocierea: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
4. Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de finalizare contract
10%
10
Descriere:
3.
Perioada de garantie dotari, echipamente
8%
8
Descriere:
4.
Perioada de garantie lucrari reabilitare
12%
12
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4/021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4/021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Valcea - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Scuarul Revolutiei, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240594, Romania, Email:  [email protected], Fax:  +4/0250/73 22 07
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INC-DTCI -ICSI RM. VALCEA - BIROU TEHNIC
Adresa postala:  Str. Uzinei, nr. 4, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Tel. +4/0250 / 732744, Email:  [email protected], Fax:  +4/0250 / 732746, Adresa internet (URL):  www.icsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2011 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer