Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE LUCRU SI SECURITATE


Anunt de intentie (utilitati) numarul 23542/21.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL ALEXANDRU LAPUSNEANU;NR.195A;BL. LAV1; PARTER, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900472, Romania, Punct(e) de contact: serviciul comercial, Tel. +40 241607529, In atentia: MIRON CONSUELA, Email: [email protected], Fax: +40 241607529
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
ECHIPAMENTE DE LUCRU SI SECURITATE
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENTE DE LUCRU SI SECURITATE
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
35121000-8 - Echipament de securitate (Rev.2)
18114000-1-Salopete de lucru (Rev.2)
18610000-8-Articole din blana (Rev.2)
35113000-9-Echipament de siguranta (Rev.2)
35113400-3-Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 170, 709RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OP SI SURSE PROPRII
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi "cerere de oferta", in conformitate cu PAA 2012 al CN Transelectrica SA, din care face parte si Sucursala de Transport Constanta, deoarece valoarea cumulata pe cod CPV, la nivelul Companiei, se incadreaza la pragurile valorice corespunzatoare procedurii de "cerere de oferta"
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Prezentul anunt a fost transmis spre publicare pentru a respecta dispozitia MECMA 5804/28.02.2012
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 170, 709 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer