Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente de lupta (Costum de camuflaj, Scurta de iarna pentru interventie, Bocanci interventie)


Anunt de participare numarul 126249/18.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala:  Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050041, Romania, Punct(e) de contact:  Valentin Marchidanu, Tel. 021-208.25.25 int. 26.188; 26.173., In atentia:  Valentin Marchidanu, Email:  [email protected], Fax:  021-317.49.65, Adresa internet (URL):  www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente de lupta (Costum de camuflaj, Scurta de iarna pentru interventie, Bocanci interventie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul IGPR-str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Costum de de camuflaj (jacheta, pantalon si palarie) ... 100 buc.
Lot 2: Scurta de iarna pentru interventie ...................100 buc.
Lot 3: Bocanci interventie........ ..........................80 per.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35812300-2 - Echipamente de lupta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Costum de de camuflaj (jacheta, pantalon si palarie) ... 100 buc.
Lot 2: Scurta de iarna pentru interventie ...................100 buc.
Lot 3: Bocanci interventie........ ..........................80 per.
Valoarea estimata fara TVA: 79, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1 = 500 lei, Lot 2 = 700 lei, Lot 3 = 290 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006; Certificate constatatoare din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in anul 2011
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) aferent anului 2010, vizat si inregistrat de organele competente; Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Vor fi luate in considerare si livrarile de produse efectuate de operatorii economici pana la data deschiderii ofertelor; 1 recomandare din partea beneficiarilor/clientilor, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, ofertantul a furnizat acestora la timp si in conditii de calitate, in baza contractelor incheiate, cel putin cantitatea solicitata de astfel de produse sau similare, prevazuta in documentatia de atribuire; 3 mostre de produs, in functie de lotul ofertat, conform cerintelor din caietului de sarcini si documentele anexate acestuia; Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind efectivul mediu al personalului/organismului tehnic de specialitate angajat si al cadrelor de conducere in vederea asigurarii controlului calitatii; Declaratie privind partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi, dupa caz; Documente de certificare a sistemului calitatii, valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate din seria ISO sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in conformitate cu pct. IV.2 ) din Fisa de date a achizitiei-Etapa finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.392.047
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
70zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 11:00
Locul: IGPR-Directia de Logistica, str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030099, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021-319.51.83, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IGPR-Directia de Logistica
Adresa postala:  str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050041, Romania, Tel. 021-208.25.25, Email:  [email protected], Fax:  021-317.49.65, Adresa internet (URL):  www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 18:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer