Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE MASURARE A EMISIILOR POLUANTE PENTRU VEHICULE


Anunt de participare numarul 134694/10.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.
Adresa postala: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Punct(e) de contact: ION DUMITRESCU, Tel. +40 212027000-296, In atentia: B.A.C.A.P., Email: [email protected], Fax: +40 213197433, Adresa internet (URL): www.rarom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma cu surse proprii
Activitate (activitati)
Altele: CAEN 7120 Activitati detestari sianalize tehnice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE MASURARE A EMISIILORPOLUANTE PENTRU VEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: R.A.R. Bucuresti - Voluntari,
Str. Birsei nr. 1, Voluntari, jud. Ilfov.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Furnizarea de echipamente pentru masurarea emisiilor poluante, pentru indeplinirea cerintelor Regulamentelor (CE) 715/2007 si 692/2008, referitoare la nivelul de emisii EURO 6;
- Modificarea sistemului de automatizare si control VETS.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433200-1 - Echipament de masurare a emisiilor (Rev.2)
48921000-0-Sisteme de automatizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Echipamente de masurare a emisiilor poluante
- conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 170, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare = 23400 lei.- Perioada de valabilitate a GP este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modul de constituire a GP, conform art. 86 alin. (1), (2) si(3) din HG 925/2006prin: 1.instrument de garantare societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania: scrisoare de garantie-in original, vezi formular GP din Capitolul III (Formulare); 2.virament: ordin de plata-copie conforma cu originalul-in favoarea RAR-RA, CUI RO1590236, cont RO78BRDE410SV19834754100, BRD-GSG, Suc.J.L.Calderon-suma sa apara in extras cont in ziua anterioara deschiderii ofertelor; ; dovada constituirii GP se va prezenta RAR cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.- Conform Legii nr. 346/ 2004, IMM pot achita 50% din GP, daca depun formularulD3 din Capitolul III (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM); neprezentarea acesteia duce la respingerea ofertei.- In caz de asociere, GP poate fi constituita de oricare (unul sau mai multi) dintre asociati sau de toti, in numele asocierii respective. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a GP, fiecare membru asociat va prezenta Declaratia de IMM (formular D3), in caz contrar, oferta comuna va fi respinsa.- Restituirea GP: conform art. 88 din HG 925/2006; ofertantii necastigatori vor preciza contul si banca in care se va face restituirea GP.- Retinerea GP: integral= 23400, conform art. 87 din HG 925/2006, sau partial (= 4950, 17 lei)-conform art. 2781 din OUG 34/2006. - Garantia de buna executie se va constitui dupa semnarea contractului subsecvent, in cuantum de 5% din valoarea acestuia fara T.V.A. (formular GBE din Capitolul III).- Dovada constituirii garantiei de buna executie se prezinta in termen de 5 zile de la data semnarii acordului-cadru si a/contractului subsecvent de prestare de servicii, conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin instrument de garantare de buna executie, exemplarul original. Detaliile despre modul de constituire, restituire sau retinere a garantiei de buna executie se stabilesc prin contract, in conformitate cu prevederile legale mentionate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: surse proprii ale regiei, potrivit bugetului de venituri si cheltuieli pe anul in curs
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Calitatea de participant la procedura: -Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 1 din Capitolul III (Formulare).
Forma de prezentare: in original.
b. Situatia personala: neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006:
-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Adin Capitolul III.
Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile enuntate in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata.
c. Situatia personala: neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:
-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Bdin Capitolul III.
Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d).
In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta poate fi exclus din procedura de atribuire.
d. Indeplinirea obligatiilor bugetare:
-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte inexistenta de obligatii scadente la plata la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte inexistenta de obligatii scadente la plata la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele.
Certificatele se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.
In cazul in care certificatul de atestare fiscala evidentiaza datorii, ofertantul poate proba indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, prin prezentarea unor inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.
Aceste documente pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.
Conform art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul poate fi exclus din procedura de atribuire, in cazul in care nu poate dovedi ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pana la expirarea termenului de achitare a datoriilor.
e. Evitarea conflictului de interese:
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F 14din Capitolul III.
Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Autoritatea contractanta va lua masurile necesare pentru a evita aparitia unui conflict de interese si/sau manifestarea concurentei neloiale, ca urmare a desemnarii unor persoane care, pe de o parte, in exercitarea functiei pe care o detin la nivelul autoritatii contractante, trebuie sa ia decizii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire si, pe de alta parte, se afla in situatiile de incompatibilitate mentionate mai sus. Aceste persoane sunt: ing. Sotir Stancu - director general, ec. Mihaela Gheorghe - director economic, ing. Marius Damachi- sefD.O.T., ing. Ion Dumitrescu - sef B.A.C.A.P..
f. Obligatia asigurarii unei competitii reale:
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform formularului F 12 din Capitolul III.
Forma de prezentare: in original. a. Persoane juridice romane:
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, care sa ateste existenta si valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului si sa precizeze codurile CAEN ale activitatilordesfasurate de ofertant; obiectul contractului de achizitietrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat in certificat.
Certificatul se va prezenta in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
b. Persoane fizice autorizate sau asociatii familiale romane:
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial.
Certificatul se va prezenta in copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.
c. Persoane juridice / fizice straine:
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea viitorului contract de achizitie, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele se vor prezenta in còpii lizibile avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilate (daca stampila este uzuala), semnate de catre reprezentantul legal alofertantului si insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, fara a fi luat in considerare anul in curs
b. Cifra de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs.Nivelul minim acceptat al mediei cifrei de afaceri este de cel putin 2.340.360 lei (540.000 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Principalele livrari de produse in ultimii 3 ani socotiti pana la data depunerii ofertei
Nivelul minim acceptat al sumei valoriilivrarilor de produse este de cel putin 1.170.000 lei (269.958, 46 euro), fara TVA.
b. Experienta similara
Nivel minim acceptat: se vor prezenta unul sau mai multe documente/ contracte/ procese-verbale de receptie etc.
c. Informatii referitoare la personalul angajat si cadrele de conducere, din cel mult ultimii 3 ani
Nivel minim acceptat: sevor desemna si nominaliza in formular, minimum doua persoane direct raspunzatoare de indeplinirea contractului
d. Informatii privind asocierile si subcontractantii, dupa caz
Informatii privind sustinatorii, dupa caz
ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
20%
Descriere: termen minim acceptat - 60 zile, termen maxim acceptat- 184 zile de la semnarea contractului
3.
Termen de garantie
10%
Descriere: termen minim acceptat - 24 luni, termen maxim acceptat - 60 luni de la data punerii in functiune a echipamentelor
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Elementul reofertarii: pretul, termenul de livrare si termenul de garantie; fara limite de imbunatatire; 2 runde;
-Alte informatii vor fi postate in sistemul electronic cu precizarile solicitate de art. 164 din OUG 34/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
- Nu exista
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 10:30
Locul: R.A.R.-R.A., Calea Grivitei nr. 391A, sector 1, Bucuresti, etajul I, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP (daca procedura este supusa procesului de verificare).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Doc./clarif.: se asig. accesul direct la descarcarea fisierelor atasate AP din SEAP; solicit. de doc./clarif. se primesc in scris; raspunsul la solicit. se ridica prin imputernicit sau/si se transmite si celorlalti of., in scris, cu postare in SEAP; progr.RAR: L-J: 08:00-16:30; V: 08:00-14:00. 2.Detalii priv. algoritm de calcul: punct. pt. fact. de evaluare (pretul ofertei) se acorda: a) pt. cel mai scazut dintre preturile of.se acorda punctaj max. alocat; b) pt. alte preturi decat cele prev. la lit. a) punct. se acorda astfel: Pn = (pret min./pret n) x 70p. Punct. pt. fact. de evalure (ter. de livrare) se acorda: a) pt.cel mai mic ter. de livrare se acorda punctaj. max. alocat; b) pt. un ter. de livrare mai mare decat cel prevazut la lit. a) se aplica formula: Pn = (ter. de livrare/ ter. n)x 20p; Punct. pt. fact. de evalure (ter. de garantie) se acorda: a) pt. cel mai mare ter. de garantie se acorda punctaj. max. alocat; b) pt. un ter. de garantie mai mic decat cel prevazut la lit. a) se aplica formula: Pn = (ter. de garantie al of. n/ter.de garantie max. ofertat) x 10p; 3.Detalii despre LE: cf. art. 164 din OUG 34/2006, la faza de LE au dreptul sa participe doar of.. inregistrati in SEAP; LE va incepe la 2 zile lucr. de la transmit. invit. de catre SEAP; durata unei runde/a pauzei: 24 ore. 4.Mod de departaj. of. clasate pe primul loc cu punctaje egale: dupa inch. LE, pe baza clasament. afisat de SEAP prin ordonarea descresc. a punctaj., daca of. clasate pe primul loc au punctaje egale, oferta cu pretul cel mai scazut va fi declarata castigatoare. Daca si preturile sunt egale, se va solicita o noua propunere financ. in plic inchis, iar of. cu noul pret cel mai scazut va fi decl. castig.. 5.Comunic. rez. procedurii: cf. art. 200 si ale Cap. V, Sect. 5, din OUG 34/2006; art. 82 si 83 din HG 925/2006; art. 24 si 25 din HG 1660/2006. 6. Ter. asteptare: 11 zile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform OUG 34/2006:1. pe cale administrativ-jurisdictionala: notificare catre RAR (art. 2561); contestatie la CNSC, copie la RAR; termen: 10 zile (art. 2562, 270 si 271).2. in justitie: art. 283, 286.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Registrul Auto Roman - R.A. - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Calea Grivitei nr. 391A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Tel. +40 212027000, Email: [email protected], Fax: +40 213181754, Adresa internet (URL): www.rarom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer