Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE PRODUCERE OXIGEN


Anunt de participare numarul 119150/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, nr. 169, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 021 314 00 15, In atentia:  Cristian Simion, Email:  [email protected], Fax:  021 314 00 15, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE PRODUCERE OXIGEN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, Str. Splaiul Independentei, nr. 169, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 550, 000 si 1, 650, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de fondurile disponibile pana la epuizarea cantitatii maxime.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENT DE PRODUCERE OXIGEN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33157000-5 - Oxigenoterapie si asistenta respiratorie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 1 buc. - Maxim 3 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 550, 000 si 1, 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 16500 lei (1% din val. max. estimata fara TVA a acordului cadru); Garantie de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - completarea Formularuluinr. 1, CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? completarea Formularului nr. 2, Declaratie privind eligibilitatea- completarea Formularuluinr. 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- completarea Formularuluinr. 4, Certificat de Inregistrare (CUI) ? xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste faptul ca ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate (certificat eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor).Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta pentru operatori economici straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatele ultimelor doua exercitii financiare (balanta contabila a ultimelor 2 luni incheiate inainte de data deschiderii ofertelor) si a bilantului contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ? xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea documentlor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani ? completarea Formularului C1 din care sa reiasa urmatoarele:
- incheierea unui contract de furnizare si punere in functiuneechipament similar pentru care se vor prezenta acte doveditoare, Autorizatia de comercializare emisa de producatorul echipamentelor ? document ce va fi prezentat in original / copie legalizata sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?Conform cu originalul?, Documente din care sa reiasa faptul ca producatorul echipamentelor are implementate urmatoarele standarde: sistemul de management al calitatii ISO 13485:2003 pentru constructia de generatoare de gaz sau echivalent, sistemul de asigurare a calitatii asa cum este prevazut in Directiva 97/23/EC ? Echipamente sub presiune sau echivalent, sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 pentru producerea generatoarelor de gaz sau echivalent
Documente din care sa reiasa faptul ca ofertantul are implementate urmatoarele standarde pentru comercializare, instalare si punere in functiune echipamente de producere a oxigenului: sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, sistemul de management al mediului ISO 14001:2004 sau echivalent, sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform OHSAS 18001:2007 sau echivalent;
Documentele vor fi prezentate in xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?Conform cu originalul?;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea documentelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Finalizarea lucrarilor odata cu livrarea echip. creste cap. de primire si tratare a pacientilor, scade nr. caz. redirect. catre alte unit. sanit. fapt ce duce la scaderea riscului vital.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Vor fi selectati min. 5 operatori economici simax.6 operatori economici in ordinea descrescatoare a mediei cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati si raportati(2007, 2008, 2009).
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 11:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2011 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2011 12:00
Locul: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, Serviciul Achizitii, Sala 85 - Parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 3, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA Pricop & Banu
Adresa postala:  Bdul. Lascar Catrgiu, nr. 12, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010671, Romania, Tel. 0213112688, Fax:  0213112689
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 19:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer