Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE PROTECTIE
Anunt de participare numarul 28655/20.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Dunare-Olt
Adresa postala: str.N.Romanescu nr.39 judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.: 0251/429.927, In atentia: ing. Nica Dumitru
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Dunare-Olt
Adresa postala: str.N.Romanescu nr.39 judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.: 0251/429.927, In atentia: ing. Nica Dumitru
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Dunare-Olt
Adresa postala: str.N.Romanescu nr.39 judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.: 0251/429.927, In atentia: ing. Nica Dumitru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii.Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE PROTECTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANIF-RA Sucursala Dunare-Olt, str.N.Romanescu nr.39, Craiova, judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENTE DE PROTECTIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 170, 000 si 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare: 2000 lei.Garantia de buna executieeste in cuantum de 5 % din valoarea contractului , fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din OUG nr.34/2006Certif.de atest.fisc.ANAFpt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat, precum si a contrib.pt asig.soci.de stat la data 15.08.2007Certif.fisc.priv.plata impoz.si taxe.locale.Pers.jurid/fizice romane: Certif.Constat.emis de ORC de pe langa Cam.de Comert si Industrie Nationala sau terit.(emis cu maxim 30 de zile inainte).Certif.de inmatric.la Cam.de Comert.Pers.jurid/fizice straine: Doc.care dovedesc o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profesional;Se vor prezenta toate certific.si formularele solicit.in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara respectiva
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform.generale.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min. 350.000 lei, respectiv110.000 euro, pentru 1 euro = 3, 1720, la data de 09.08.2007.Bilantul contabil din anul precedent, 31.12.2006 si Balanta contabila la 30.06.2007, vizate de organ.competente in domeniu.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de particip.la procedura.Decl.priv.lista princip.livrari de prod.in ultimii 3 ani.Exper.simil: cel putin 1 contract a carui val.sa fie min.35.000 lei.Se va prezenta Autorizatia de furniz.a prod.Doc.emise de organisme acreditate, care confirma certific.sistemului calit.(ISO 9001)
Decl.priv.efect.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere cash la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 10:00
Locul: ANIF-RA Sucursala Dunare-Olt, str.N.Romanescu nr. 39, Craiova, judetul Dolj .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii inputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 15:12