Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente de protectie pentru Sucursala FCN Pitesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 133238/20.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 212031307, In atentia: Maria STEFAN - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.Nuclearelectrica S.A. ? Sucursala FCN Pitesti
Adresa postala: Str. Cimpului, nr. 1, jud. Arges, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii - FCN Pitesti, Tel. +40 248207969, In atentia: Constantin Stefanica -, Email: [email protected], Fax: +40 248262499
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.N.Nuclearelectrica S.A. ? Sucursala FCN Pitesti
Adresa postala: Str. Cimpului, nr. 1, jud. Arges, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii - FCN Pitesti, Tel. +40 248207969, In atentia: Constantin Stefanica, Email: [email protected], Fax: +40 248262499
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente de protectie pentru Sucursala FCN Pitesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FCN Pitesti - Mioveni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 880 si 297, 253RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea a 4 contracte subsecventela 12 luni; valoareaestimataminima a unui contract subsecvent care poate fi atribuit este de 880 lei, valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent care poate fi atribuit este de 84167 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente de protectie pentru Sucursala FCN Pitesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - Salopeta BBC (doc sanforizat):
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 1066 buc; maxim 1086 buc
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 260 buc; maxim 282 buc
LOT 2 - Halat de protectie BBC (doc sanforizat)
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 1399 buc; maxim 1424 buc
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 338 buc; maxim 370 buc
LOT 3 ? Costum protectie laborator chimie (pantalon si bluza)
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 89 buc; maxim 94 buc
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 20 buc; maxim 27 buc
LOT 4 ? Tricou BBC 100% cu manecuta scurta, guler si buzunar
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 3085 buc; maxim 3133 buc
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 745 buc; maxim 812 buc
LOT 5 ? Pantofi de protectie piele naturala cu bombeu metalic
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 2275 buc; maxim 2300 buc
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 565 buc; maxim 590 buc
Valoarea estimata fara TVA: 297, 253RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1 ? 1.500 Lei; LOT 2 ? 1.440 Lei; LOT 3 ? 90 Lei; LOT 4 ? 720 Lei; LOT 5 ? 2.180 Lei . Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila siva avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de deschidere a ofertelor. Garantia de particip. se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabil.ofertei, Formular VI.3, (in original); - ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1, vizat de banca ofertantului (in copie); - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpeipersoanei garantate, in conf. cu contractul garantat, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers. garantate. Doc. care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul / plicul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categ. intreprind. mici si mijlocii conf. OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pt. a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul VI.3.1 .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conf. cu prev.art. 87 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsa ca fiind nefondata de CNSC, atunci autorit. Contract. va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278¹ din OUG nr. 34 / 2006 cu complet. si modificarileulterioare. Garantia de buna executie pentru derularea Acordului cadru este de 10% din valoareafiecarui contract subsecvent, fara TVA.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Nota: Garantia de buna executie nu se constituie daca Acordul cadru are ca obiect doar Lotul 3.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Garantia de buna executie se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular VIII.2) sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006: Se va completa Formularul V.1.a
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Se va completa Formularul V.1.b si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie / copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale documentelor, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelor in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Se va completa Formularul V.1.c.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34 / 2006: Se va completa Formularul V.1.d
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Dumitru Dina - Director DDS ( pentru Director General )
Elena Negulici - Director EconomicComisia de evaluare:
Maria Stefan, Liliana Luca, Emilia Gabrian, Tiberiu Ivana, Gabriela Uricaru, Constantin Stefanica 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul
- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea
produselor ofertate.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?,
- va fi emis cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA
In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doar pentru LOT 1 si LOT 2 - Autorizatie de Securitate Radiologica (ASR) de produs sau Angajament pe propria raspundere ca va obtine Autorizatia de Securitate Radiologica de produs pana la data livrarii produselor, caz in care se va anexa obligatoriu Scrisoare catre CNCAN prin care se solicita eliberarea Autorizatiei de Securitate Radiologica (ASR) de produs (cu nr. de inregistrare de la CNCAN).
Prezentare mostra produs pentru fiecare lot odata cu oferta si mostra inscriptionata (pentru loturile 1, 2 si 3)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Dupa evaluarea ofertelor in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit, ?pretul cel mai scazut?, se va publica in SEAP un anunt privind desfasurarea fazei finale de licitatie electronica si se va transmite simultan, pe cale electronica, o invitatie de participare, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile, in care se vor mentiona datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice si rezultatul primei evaluari a ofertei depuse de catre ofertantul destinatar.In cadrul licitatiei electronice, participantii vor licita electronic ?pretul total? al ofertei financiare si pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat.Pentru completarea informatiilor referitoare la licitatia electronica vezi SECT. VI.3 ? Alte inform
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 11:00
Locul: SNN SA Sucursala FCN Pitesti, Str. Cimpului nr. 1, Mioveni, Cod postal: 115400
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul VI.7.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Alte informatii privind licitatia electronica: Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Autoritatea contractanta va atribui acordul cadru pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice. Dacadoua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP, ofertantilor aflati in aceasta situatie, sa transmita electronic noi valori ale ofertelor financiare. Acordul Cadru se va atribui pe baza noului clasament oferit de SEAP.ATENTIE!!!In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici TREBUIE sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro.- Sedinta de deschidere va avea loc la data si ora mentionate in Anuntulde participare publicat in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luatla cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art.2562 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.Nuclearelectrica S.A. ? Departament Achizitii
Adresa postala: Str. Polona, nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer