Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE RESORTUL COMUNICATII SI INFORMATICA


Anunt de participare numarul 52502/16.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.2-4, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Punct(e) de contact: TOMA BRUMUSESCU, Tel.3162598, 3182597 int. 19360, 19362, In atentia: d-lui Petrescu Emanuel, Email: [email protected], Fax: 3163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE RESORTUL COMUNICATII SI INFORMATICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se achizitioneaza echipament de retea cod CPV 32420000-3, computere cod CPV 30231100-8, computere portabilecod CPV 30213300-8, imprimante matricialecod CPV 30233232-6, imprimante lasercod CPV 30233231-9, imprimante grafice colorcod CPV 30233234-0, serverecod CPV 30260000-9, acumulatori, pile galvanice si baterii primarecod CPV 31400000-0, console-cod CPV 30231240-1, dulapuri cod CPV 36131100-9.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32420000-3 - Echipament de retea (Rev.1)
30213300-8-Computere portabile (Rev.1)
30231100-8-Computere (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
30233232-6-Imprimante matriciale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
echipament de retea tipI: 20 buc., echipament de retea tip II: 5 buc., statie de lucru tip I: 110 buc., statie de lucru tipII: 420 buc., laptop tip I :70buc., laptop tip II :5 buc., imprimanta matriciala A3 :19 buc., imprimanta laser A4 :90 buc., imprimanta color inkjet A3 :5 buc., server tip I :2 buc., server tip II :5 buc., server tip III :3 buc, UPS 3000VA pentru Rack :5 buc, Consola KVM rackmountable :4 buc., Rack informatica :2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 510, 924.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 35.000 lei-scrisoare de garantie bancara;garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului-scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj; certificat privind taxele si impozitele locale, certificat constatator - in original; certificat de inregistrare- in copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila), informatii generale despre firma privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, obligatii contractuale in desfasurare;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
listaprincipalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; livrarile de produsese confirma prin prezentarea unor documente constatatoareemise de o autoritate contractanta conform art. 361 din HG 925/2006; in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; recomandari din partea altor beneficiari( se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract deprodusecare va fi prezentat in sustinerea capacitatii tehnice), autorizare pentru livrarea produselor, daca este cazul.
-standarde de asigurare a calitatii (documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a se vedea sectiunea IV.2)din fisa de date
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2008 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante mentionat la sectiunea I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui operator economic cu carte de identitate si imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
termenul limita pentru solicitarea clarificarilor: 26.06.2008; cursul leu/ euro ce se va avea in vedere la elaborarea ofertelor va fi cel comunicat de B.N.R. in data de: 26.06.2008;raspunsurile la cererile de clarficari primite de la operatorii economici se vor publica pe www.e-licitatie.ro;contractul se va finaliza in termen de 30 de zile de la semnarea de catre parti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: str. Razoare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Tel.021-316.25.98, Fax: 021-316.35.11, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2008 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer