Licitatie Publica - ?Echipamente de retea, telefonie, centrala telefonica, cu licente si accesorii?
Anunt de participare numarul 141216/20.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Echipamente de retea, telefonie, centrala telefonica, cu licente si accesorii?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MUNICIPIUL BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de ?Echipamente de retea, telefonie, centrala telefonica, cu licente si accesorii?, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32413100-2 - Rutere de retea (Rev.2)
32552310-3-Centrale telefonice digitale (Rev.2)
32583000-3-Suporturi de transmitere a datelor si a semnalelor vocale (Rev.2)
72710000-0-Servicii de retele locale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DURATA CONTRACTULUI ESTE DE 24 DE LUNI DE LA SEMNARE.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 149, 173.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrumentde garantare/scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 13, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Contul in care sedepune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117. Cuantumul garantiei este de 11500 lei.Valabilitate 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.-In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membrual asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)sid) din formularul nr.13 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in careofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 14 (declaratie IMM), cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul contractului, fara T.V.A. Modul de constituire: conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare.Modul de restituire conform art.Conform art. 92, alin (1) din H.G.nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.-Nota: Se va prezenta Formularul nr.22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
3.Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 4
Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului Bucuresti
Cristian Preda - Director executiv - Directia Sisteme Informatice
Mircea Octavian Constantinescu - Director General Directia Generala Economica
Daniela Mincu Director General Directia Generala Achizitii
Silvia Barbulescu - Director Executiv Directia Proceduri Achizitie
Adrian Iordache - Director - Directia Juridic. Consiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti.
Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii/Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri: Alexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu Robert Daniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana.
Acest document va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator.
8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
a) Persoanele juridice romane vor prezenta:
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.
Nota:
- Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.
- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana. 1. Pentru persoane fizice/juridice romane:
- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic
- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic in original/copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.
2. Pentru persoane juridice/fizice straine:
- Documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat (pentru ofertantii persoane fizice autorizate/persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului propuse de ofertantii persoane juridice)
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 1500000 lei.Daca o asociere de
operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare
a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in
conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu
modificari si completari ulterioare.
Nota: Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 RON Anul 2010 1 Euro = 4, 2099 RON Anul 2011 1 Euro = 4.2379 RON 2. Documente din care sa rezulte cifra de afacere pe ultimii 3 ani, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta
persoana fizica/juridica(conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie
sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a minim 1 contract care sa confirme furnizarea de produse similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie-echipamente de retea, telefonie, centrala telefonica, cu licente si accesorii", efectuat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cu o valoare egala sau mai mare cu 1148000 lei exclusiv TVA. Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care confirma livrarile. In cazul in care beneficiarul este un client privat, si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstr livrarilor de produse se poate realiza printr-o decl a op. econ.
In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate ofertantul trebuie sa depuna o declaratie in acest sens/proces verbal de receptie partiala sau finala.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Nota - Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului,
personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.
Prezentarea unei liste cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica:
? MANAGER DE PROIECT
? ARHITECT SISTEME IT&C
? RESPONSABIL TESTAREA SECURITATII IT&C
? RESPONSABIL SISTEM CEASOFICARE
? RESPONSABIL AUDIT
? RESPONSABIL ASIGURAREA CALITATII, insotita de: -C.V.-ul persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, datat si semnat pe fiecare pagina; C.V.-ul va purta numele in clar si semnatura in original a
persoanei respective si va avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul C.V. sunt corecte si corespund realitatii?. Pentru personalul
propus se vor prezenta, in copie lizibila conform cu originalul, atestate/certificate profesionale valabile la data limita de depunere a ofertelor.
MANAGER DE PROIECT
- Absolvent de studii superioare;
- Studii postuniversitare in domeniul managementului de proiect
ARHITECT SISTEME IT&C
- Absolvent de studii superioare
- Competente in domeniul arhitecturilor complexe - certificare TOGAF sau echiv
- Competente in domeniul managementului serviciilor IT ? certificare ITIL Foundation sau echiv- Competente avansate privind controlul si evaluarea riscurilor in sistemele informatice - certificare Certified in Risk and Information Systems Control (CRISC) sau echiv
- Cunoasterea aprofundata a unei metodologii recunoscute international de auditare, control si evaluare a sistemelor informatice - certificare Certified Information Systems Auditor (CISA) sau echiv
- Cunostiinte avansate privind managementul securitatii sistemelor informatice -certificare Certified Information Security Manager (CISM) sau echiv
RESPONSABIL TESTAREA SECURITATII IT&C
- Experienta in realizarea a minim 1 proiect similar
- Certificate profesionale privind analiza si testarea securitatii sistemelor informatice: - Licensed Penetration Tester (LPT) sau echivalent,
- Certified Ethical Hacker (CEH) sau echivalent, - Offensive Security Certified Professional (OSCP)sau echivalent
RESPONSABIL SISTEM CEASOFICARE
- Absolvent de studii superioare in domeniul IT&C;
- Detinere de competente privind sistemul de ceasoficare oferit dovedite prin diplome sau certificare emisa de producatorul sistemului de ceasoficare ofertat;
- Detinerea de competente avansate in rezolvarea problemelor confirmate prin participarea la minim 1 curs privind tehnici de rezolvare a problemelor.
RESPONSABIL AUDIT
- Absolvent de studii superioare;
- Studii postuniversitare in domeniul securitatii sistemelor informatice
- Detinerea de competente de nivel avansat referitoare la auditarea sistemelor informatice - detinere diplome absolvire cursuri sau certificari ca auditor intern BS7799 sau echivalent;
RESPONSABIL ASIGURAREA CALITATII
- Absolvent de studii superioare- Experienta de minim 3 ani in calitate de responsabil calitate in proiecte in domeniul IT&C
- Curs sau certificare de Auditor SR EN ISO 9001:2005 sau echivalent
- Curs sau certificare de Auditor de terta parte pentru sistemul de management al securitatii informatiei in conformitate cu SR ISO/CEI 27001:2005 sau echivalent
- Curs pentru auditarea sistemelor de management in conformitate cu SR EN ISO 19011:2011
Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.
Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati.
In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin
care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia
obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea
tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare.
Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2013 11:00
Locul: SPLAIUL INDEPENDENTEI, 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ETAJ 10-DIRECTIA GENERALA ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanale care asista la deschiderea ofertelor, vor prezenta copie carte identitate si imputernicire din partea firmei participante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: avand in vedere ca procedura de atribuire este offline, daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf prevederilor art 256^2 lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITIE
Adresa postala: Splaiul Independentei, 291-293, sector 6, etaj 10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2012 12:23