Licitatie Publica - Echipamente de securitate IT si software
Anunt de participare numarul 77607/18.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 0894 Bucuresti
Adresa postala: Str. Dinu Vintila nr. 8-10, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Orescovici, Tel.0040021211.06.60, Email: [email protected], Fax: 0040021610.21.68, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente de securitate IT si software
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Dinu Vintila nr.8-10, sector 2 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente de securitate IT si software
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32413100-2 - Rutere de retea (Rev.2)
32422000-7-Componente de retea (Rev.2)
32424000-1-Infrastructura de retea (Rev.2)
48732000-8-Pachete software pentru securitatea datelor (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament firewall tip CISCO ASA cu subscriptie pe 2 ani sau echivalent-2 buc.;
Software tip CISCO Security Manager cu subscriptie pe 2 ani sau echivalent - 1 buc.;
Servere aplicatii/antivirus - 4 buc.;
Terminal server - 2 buc.;
Echipament tip CISCO IPS 4240 cu licente de actualizare sau echivalent - 3 buc.;
Rack pentru echipamente cu accesorii- 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 446, 499.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- (cuantumul privind valoarea acestora la sect.LOTURI), cf.d.atribuire;Garantie de buna executie-scrisoare de garantie de buna executie-10% din valoarea fara TVA a contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general consolidat al statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici. Se solicita legalizarea asocierii prin contract daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;
b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile aduse de OUG nr. 94/2007;
c) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidate al statului (persoane juridice romane);
d) Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale (persoane juridice romane);
e) Certificat constatator emis de ONRC;
f) Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie sau ONRC;
g) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (persoane juridice straine);
h)Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimi 3(trei) ani (2006-2008);
b) Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor livrari in ultimii 3 (trei) ani;
b) Recomandari din partea a minim 3(trei) beneficiari;
c) Autorizare pentru livrarea produselor emisa de producatorii sau importatorii autorizati ai produselor ofertate; In cazul in care ofertantii au calitatea de producator ai bunurilor ofertate vor intocmi o declaratie in acest sens;
d) Certificate emise de organisme acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana prin care se atesta ca producatorul sau ofertantul au implementat si mentin in functiune un sistem de management al calitatii; Vor fi acceptate si certificate echivalente conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea in domeniu;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Participa doar op. ec.inregistrati in SEAP;Obiectul reofertarii: pretul;Licitatia electronica: in a treia zi lucratoare de la transmiterea invitatiei;Numarul/durata rundei: 1/1(una)zi 24(ore);
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2009 10:00
Locul: Str. Dinu Vintila nr.8-10, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: Str. Dinu Vintila nr.8-10, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel.0213054794, Fax: 0216102168
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2009 15:19