Licitatie Publica - Echipamente de stantare (perforatoare), pixuri,stilouri, carioca permanente, consumabile
Anunt de participare (utilitati) numarul 19946/19.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Transport Bacau-Serv. Comercial, Tel.0234207165, In atentia: ing.Maria Draghia, Email: [email protected], Fax: 0234517456
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat -Sucursala Transport Bacau, Tel.0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente de stantare (perforatoare), pixuri, stilouri, carioca permanente, consumabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Sucursalei Transport Bacau, strada Oituz nr.41
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente de stantare (perforatoare), pixuri, stilouri, carioca permanente, consumabile (mine creion, pasta corectoare, rezerve pix)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22521000-8 - Echipamente de stantare (Rev.1)
30192120-8-Stilouri (Rev.1)
30192121-5-Pixuri (Rev.1)
30192125-3-Carioca permanente (Rev.1)
36710000-1-Consumabile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie echipamente de stantare (perforatoare), pixuri, stilouri, carioca permanente, consumabile (mine creion, pasta corectoare, rezerve pix), cu specificatia si in cantitatile din DA
Valoarea estimata fara TVA: 37, 384.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 600 lei (ech stant = 40 lei; pix=190 lei;stilou=190 lei;carioca perm=70 lei;consumab=110 lei (valabila 60 de zile); GBE= 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Adjudecarea se face pe fiecare cod CPV.Ofertele operatorilor economici care prin pretul inclus in propunerea financiara depasesc valorile (specificate in DA) pe fiecare cod CPV , respectiv valoarea totala de 37384.2 lei, conform HG 925/2006, art.36(e) vor fi respinse fiind considerate inacceptabile
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar sau declaratie privind eligibilitatea (formular 12A, Ord ANRMAP 155/2006);Certificat emis de Registrul Comertului si formular 12B din Ord. 155 al ANRMAP (neincadrarea in art.181/OUG 34/2006); comfirmarea platii taxelor locale si a impozitelor la bugetul consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor;persoane fizice/ juridice romane-Certificat emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa tribunalele teritoriale (inregistrarea, obiectul de activitate); persoane fizice/ juridice straine -documente care dovedesc orice forma de apartenenta d.p.d.v. profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eliminatorii - Datele din specificatia tehnica se considera minimale si vor fi respectate intocmai ;prezentare mostre;
Altele: autorizare livrare produse; dovezi privind functionarea sistemului de management al calitatii al producatorului, dupa caz al distribuitorului, sau informatii privind stadiul implementarii acestuia (copie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
economic
60%
Descriere:
2.
tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate obtine in baza unei solicitari scrise si se achita cu numerar depus la casieria S.T. Bacau, cu 21.06.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2007 13:00
Locul: Sediul Sucursalei S.T. Bacau, sala Gheorghe Stoica.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.272(3)in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 14:16