Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 205l | 205r | 20868 | 208f | 21.01.2013 | 21.05.2014 | 2100cni | 2103 | 21101 | 2115 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE TEHNICA DE CALCUL, COMPONENTE, ACCESORII, PRODUSE SI APLICATII SOFTWARE SI SERVICII CONEXE


Anunt de participare numarul 85534/02.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE TEHNICA DE CALCUL, COMPONENTE, ACCESORII, PRODUSE SI APLICATII SOFTWARE SI SERVICII CONEXE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul central al ONRC si sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale (42) si sediile birourilor teritoriale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de ECHIPAMENTE DE TEHNICA DE CALCUL, COMPONENTE, ACCESORII, PRODUSE SI APLICATII SOFTWARE SI SERVICII CONEXE pentru realizarea si implementarea proiectului Servicii on-line (de e-guvernare) oferite de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30233132-5-Unitati de hard disk (Rev.2)
35121000-8-Echipament de securitate (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitia a 195 servere, 44 storage, 2 sistem backup, 4 firewall/VPN si servere IDS/IPS, 2 switch-uri 10/100/1000, 35 firewall/VPN, 35 switch-uri 10/100, 6 firewall/VPN, 6 switch-uri 10/100, 15 echp VPN ptr birouri teritoriale, 1 platforma PKI, 46 rackuri, software, software adaptat ptr portalul de servicii on-line, servicii de instalare, servicii de instruire, asigurare suport pentru 3 ani postimplementare
Valoarea estimata fara TVA: 54, 273, 094RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
54 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 542730 lei. Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si Programul Operational Sectorial (fonduri structurale)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata. Certificat impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a)faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor si prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei licitatii.
b)nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Situatia financiara corespunzatoare exercitiilor financiare pentru anii 2006, 2007 si 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie egala sau mai mare de 105000000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractantii.Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti. Declaratie respectare protectia muncii. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale.Informatii referitoare la personalul angajat si al cadrelor de conducere de care dispune ofertantul. Lista privind centrele/punctele de lucru proprii cu adresa, numar de telefon si numele directorului.Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant/pentru toti operatorii membrii ai grupului in cazul in care mai multi operatori depun o oferta comuna;
CertificatISO SR EN 9001 sau echivalent pentru producatorii echipamentelor si produselor software care fac parte din solutia ofertata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul sau unul dintre membrii grupului trebuie sa faca dovada ca a/au finalizat, in ultimii 5 ani (de la data publicarii prezentei documentatii de atribuire), cel putin un contract de valoare minima 33600000 lei (fara TVA) avand ca obiect furnizarea si implementarea de sisteme informatice complexe realizat cu finantare din fonduri proprii si/sau externe.Ofertantul sau membrii grupului trebuie sa faca dovada ca a/au finalizat, in ultimii 3 ani (de la data publicarii prezentei documentatii de atribuire), cel putin doua contracte de valoare cumulata minima 4200000 lei (fara TVA) avand ca obiect implementarea de sisteme informatice complexe (analiza aplicatii, dezvoltare aplicatii, implementare aplicatii, configurare aplicatii, testare aplicatii, instruire personal tehnic si non-tehnic, suport tehnic si mentenanta), realizate cu finantare din fonduri proprii si/sau externe, din care cel putin unul la nivel national si cel putin unul care sa fi presupus migrarea de date.Ofertantul sau membrii grupului trebuie sa faca dovada ca a/au finalizat, in ultimii 5 ani (de la data publicarii prezentei documentatii de atribuire), cel putin un contract de valoare minima 6300000 lei (fara TVA) la nivel national, avand ca obiect livrarea, instalarea si configurarea de echipamente harware si comunicatii, servicii de reparare si intretinere echipamente, servicii suport.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
caracteristici tehnice si functionale
70%
Descriere:
2.
pret
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul repetitiv: pretul total fara TVA. Informatiile disponibile ofertantilor: preturile si numarul de participanti inscrisi. 1 runda a 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2009 10:00
Locul: sediul ONRC din Bd. Unirii nr. 74, bl. J3b, Tronson II+III, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul nr SMIS-CSNR 5064 Servicii on-line (de e-guvernare) oferite de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2009 22:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer