Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE TEHNICA DE CALCUL, COMPONENTE, ACCESORII, PRODUSE SI APLICATII SOFTWARE SI SERVICII CONEXE


Anunt de participare numarul 91105/20.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE TEHNICA DE CALCUL, COMPONENTE, ACCESORII, PRODUSE SI APLICATII SOFTWARE SI SERVICII CONEXE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul central al ONRC si sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale (42) si sediile birourilor teritoriale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de ECHIPAMENTE DE TEHNICA DE CALCUL, COMPONENTE, ACCESORII, PRODUSE SI APLICATII SOFTWARE SI SERVICII CONEXE pentru realizarea si implementarea proiectului Servicii on-line (de e-guvernare) oferite de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30233132-5-Unitati de hard disk (Rev.2)
35121000-8-Echipament de securitate (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitia a 195 servere, 44 storage, 2 sistem backup, 4 firewall/VPN si servere IDS/IPS, 2 switch-uri 10/100/1000, 35 firewall/VPN, 35 switch-uri 10/100, 6 firewall/VPN, 6 switch-uri 10/100, 15 echp VPN ptr birouri teritoriale, 1 platforma PKI, 46 rackuri, software, software adaptat ptr portalul de servicii on-line, servicii de instalare, servicii de instruire, asigurare suport pentru 3 ani postimplementare
Valoarea estimata fara TVA: 54, 273, 094RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
54 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 542730 lei. Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si Programul Operational Sectorial (fonduri structurale)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul general consolidat la data emiterii. Certificat impozite si taxe locale in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul local la data emiterii. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a candidaturilor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia candidatul isi are sediul social, din care sa reiasa urmatoarele: a) candidatul are in obiectul de activitate furnizarea produselor si prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei licitatii.
b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Situatia financiara corespunzatoare exercitiilor financiare pentru anii 2006, 2007 si 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie egala sau mai mare de 105000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractantii.Oblig contract in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista. In situatia in care candidatul nu inregistreaza obligatii contractuale in desfasurare, va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa situatia de fapt. Declaratie respectare protectia muncii. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale.Informatii referitoare la personalul angajat si al cadrelor de conducere de care dispune ofertantul. Lista privind centrele/punctele de lucru proprii cu adresa, numar de telefon si numele directorului.
Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant/pentru toti operatorii membrii ai grupului in cazul in care mai multi operatori depun o oferta comuna;
CertificatISO SR EN 9001 sau echivalent pentru producatorii echipamentelor si produselor software care fac parte din solutia ofertata;CertificatISO SR EN 9001 sau echivalent care atesta ca procedurile de instruire fac parte din sistemul de management al calitatii implementat in cadrul organizatiei candidiatului; CertificatISO SR EN 9001 sau echivalent care atesta ca procedurile de analiza implementate in cadrul organizatiei candidatului fac parte din sistemul de management al calitatii implementat in cadrul organizatiei candidiatului;CertificatISO SR EN 9001 sau echivalent care atesta ca procedurile de project management din cadrul organizatiei candidatului fac parte din sistemul de management al calitatii implementat in cadrul organizatiei candidiatului.
8 experti cheie.Expert cheie 1: Lider de Proiect;Expert cheie 2: Responsabil tehnic;Expert cheie 3: Lider componenta dezvoltare aplicatii;Expert cheie 4: Arhitect solutie;Expert cheie 5: Arhitect de Baza de date;Expert cheie 6: Responsabil testare sistem;Expert cheie 7: Responsabil Asigurarea si Controlul Calitatii in cadrul proiectului (QRM);Expert cheie 8: Training Manager;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine si utilizeaza de cel putin 2 ani in relatie cu clientii sai un sistem electronic securizat de tp help-desk, disponibil spre a fi accesat prin internet, destinat gestiunii incidentelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul sau unul dintre membrii grupului trebuie sa faca dovada ca a/au finalizat, in ultimii 3 ani : contract de val min 33.600.000 lei (fara TVA) avand ca obiect furn si impleme de sist informa complexe. Pr ce const obiectul contr tb sa inc: livr de echip hardware, echip comunicatii, software, instalare si configurare infrast hardware si software de baza, analiza aplic, dez aplic, implement aplic, config aplic, testare aplicatii, instruire personal tehnic si non-tehnic, sup tehn si ment; 2 contr de val cumu min 4.200.000 lei (fara TVA) avand ca obiect impl de sist inf comp (naeliza alicatii, dezvoltare aplicatii, implmentare aplic, configu aplic, test aplic, instr personal tehnic si non-tehnic, suport teh si ment), realiz cu fin din f proprii si/sau ext, din care cel putin unul la niv nat si unul care sa fi presupus migrarea de date; tin un cont de val mini 6.300.000 lei (fara TVA) la nivel nat avand ca obiect liv, inst si configu de echip hard si comu, serv de rep si intret echip, serv suport;un pr de pr, dezv, impl si test de sist op (core business) de complex simm cu arie de acop nat si cu pr de funct in regim 24x7; a unui proiect de integrare de complexitate similara (cel putin 4 interfete de integrare interne sau/si externe) folosind tehnologie SOA dedicata integrarii sistemelor informationale eterogene la nivel de date, procese de afaceri si interfata utilizator bazata pe standarde internationale si modele de bune practice; a unui proiect ce utilizeaza formulare electronice inteligente; a unui proiect similar in care s-a realizat integrarea cu un sistem de plata on-line; aunuiproiect in care s-au realizat conversii masivede date din baze de dateFOX Pro sau similar intr-un sistem de baze de date relationale modern;Experienta in ultimii 3 ani in desfasurarea de cursuri IT pentru produse software similare celor ofertate pentru un numar de minim 100 de cursanti; desfasurarea de cursuri IT pentru produse hardware similare celor ofertate sau partener autorizat de instruire al unui furnizor major pe plan international de tehnologie software pentru un numar de minim 50 de cursanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
la prima procedura s-au depus numai oferte neconforme. obligatoriu tb respectat graficul de implem a proiectului cf cerere finantare
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
caracteristici tehnice si functionale
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul repetitiv: pretul total fara TVA. Informatiile disponibile ofertantilor: preturile si numarul de participanti inscrisi. 1 runda a 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2009 11:00
Locul: sediul ONRC, Bucuresti, sect 3, B-dul Unirii nr 74, bloc J3B, trons II+III, et 8 sala de sedinte,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul nr SMIS-CSNR 5064 Servicii on-line (de e-guvernare) oferite de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2009 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer