Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente de tehnica de calcul, licen?e ?i servicii corespunzatoare implementarii proiectului cod SMIS 34972


Anunt de participare numarul 137287/07.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE INTEGRITATE
Adresa postala: bdul LASCAR CATARGIU nr 15 sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL PANAIT, Tel. +40 0372069869, Email: [email protected], Fax: +40 0372069888, Adresa internet (URL): www.integritate.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compartimentul Informatii Clasificate
Adresa postala: b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Tel. +40 372069869, Fax: +40 372069888, Adresa internet (URL): ww.integritate.eu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: control administrativ
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente de tehnica de calcul, licen?e ?i servicii corespunzatoare implementarii proiectului cod SMIS 34972
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Agentiei Nationale de Integritate din b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente de tehnica de calcul, licen?e ?i servicii corespunzatoare pentru asigurarea desfasurarii in conditii optime si flexibile a managementului si implementarii proiectului cod SMIS 34972.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72500000-0 - Servicii informatice (Rev.2)
30233000-1-Dispozitive de stocare si citire (Rev.2)
32400000-7-Retele (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona:
1. Echipament de tip firewall, balansare a incarcarii ?i accelerare web - 1 buc.;2. Echipament de tip server tip 1 - 4 buc.;3. Echipament de tip server tip 2 - 4 buc.;4. Echipament de stocare a datelor tip 1 - 1 buc.;5. Echipament de stocare a datelor tip - 1 buc.;6. Accesorii servere (1 buc.;7. Echipament de tip switch de retea tip 1- 2 buc.;8. Echipament de tip switch retea tip 2 - 1 buc.9. Echipament de tip router de retea - 1 buc.;10. Licente software pentru server baze de date - 1 buc.;11. Licente software pentru server de aplicatii - 1 buc.;12. Licente software pentru server de virtualizare si backup - 1 buc.;13. Licente software modul portal - 1 buc.;14. Licente software modul gestiune a identitatii si accesului utilizatorilor - 1 buc.;15. Licente software modul raportare si analiza - 1 buc.;16. Licente software modul analiza, clasificare automata si interogare adatelor - 1 buc.;17. Licente software modul formulare electronice inteligente - 1 buc.;18. Licente software modul traducere automata in limba romana (1 buc.;19. Licente software pentru modul analiza si monitorizarea performantei aplicatiilor - 1 buc.;20. Licente software pentru modul colectare si raportare a evenimentelor - 1 buc.;21. Licente software pentru modul replicare baze de date la distanta - 1 buc.;22. Licente software pentru modul analiza vizuala a datelor - 1 buc.;23. Instalare, intretinere si reparare echipamente informatice, de comunicatii, periferice de calcul si instalatii, necesare desfasurarii proiectului;24. Intretinere, actualizare si dezvoltare aplicatii informatice;25. Cheltuieli pentru cablare retea interna;26. Formarea si perfectionarea profesionala a 60 de persoane - utilizatori finali, precum si administratori de sistem;Avand in vedere faptul ca achizitia se va face pe articole bugetare diferite, ofertantul trebuie sa se incadreze in maximum valorii estimate pentru fiecare produs/ serviciu de mai jos:
1. Echipament de tip firewall, balansare a incarcarii ?i accelerare web (1 buc.) ? max. 300.000 lei fara TVA;2. Echipament de tip server tip 1 (4 buc.) ? max. 480.000 lei fara TVA;3. Echipament de tip server tip 2 (4 buc.) ? max. 160.000 lei fara TVA;4. Echipament de stocare a datelor tip 1 (1 buc.) ? max. 175.000 lei fara TVA;5. Echipament de stocare a datelor tip 2 (1 buc.) ? max. 560.000 lei fara TVA;6. Accesorii servere (1 buc.) ? max. 40.000 lei fara TVA;7. Echipament de tip switch de retea tip 1 (2 buc.) ? max. 100.000 lei fara TVA;8. Echipament de tip switch retea tip 2 (1 buc.) ? max. 15.000 lei fara TVA;9. Echipament de tip router de retea (1 buc.) ? max. 35.000 lei fara TVA;10. Licente software pentru server baze de date (1 buc.) ? max. 1.000.000 lei fara TVA;11. Licente software pentru server de aplicatii (1 buc.) ? max. 540.000 lei fara TVA;12. Licente software pentru server de virtualizare si backup (1 buc.) ? max. 400.000 lei fara TVA;13. Licente software modul portal (1 buc.) ? max. 1.020.000 lei fara TVA;14. Licente software modul gestiune a identitatii si accesului utilizatorilor (1 buc.) ? max. 360.000 lei fara TVA;15. Licente software modul raportare si analiza (1 buc.) ? max. 355.000 lei fara TVA;16. Licente software modul analiza, clasificare automata si interogare adatelor (1 buc.) ? max. 710.000 lei fara TVA;17. Licente software modul formulare electronice inteligente (1 buc.) ? max. 1.100.000 lei fara TVA;18. Licente software modul traducere automata in limba romana (1 buc.) ? max. 420.000 lei fara TVA;19. Licente software pentru modul analiza si monitorizarea performantei aplicatiilor (1 buc.) ? max. 550.000 lei fara TVA;20. Licente software pentru modul colectare si raportare a evenimentelor (1 buc.) ? max. 136.000 lei fara TVA;21. Licente software pentru modul replicare baze de date la distanta (1 buc.) ? max. 230.000 lei fara TVA;22. Licente software pentru modul analiza vizuala a datelor (1 buc.) ? max. 330.000 lei fara TVA;23. Instalare, intretinere si reparare echipamente informatice, de comunicatii, periferice de calcul si instalatii, necesare desfasurarii proiectului ? max. 110.000 lei fara TVA;24. Intretinere, actualizare si dezvoltare aplicatii informatice ? max. 8.600.000 lei fara TVA;25. Cheltuieli pentru cablare retea interna ? max. 60.000 lei fara TVA;26. Formarea si perfectionarea profesionala a 60 de persoane - utilizatori finali, precum si administratori de sistem ? max. 90.000 lei fara TVA;
Valoarea estimata fara TVA: 17, 876, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 lei, Aceasta s-a stabilit conform prevederilor art. 43^1 ?i art. 278^1, lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006.In baza prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 9.347, 59 lei.In cazul ofertan?ilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: - garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat.- prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO40TREZ7005005XXX002160, deschis la A.T.C.P.M.B.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile. 2% din valoarea de atribuire a contractului de prestrare de servicii. Se va constituii ulterior semnarii contractului.Modul de constituire a garantiei de buna execu?ie acceptat: - garantia de buna execu?ie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut anterior si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de derulare a contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractual garantat.Ofertantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului conform art. 12.1 (model contract de furnizare) in termen de maxim 7 zile de la data semnarii acestuia. Neconstituirea garantiei in termenul stipulat duce la incetarea de drept a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinan?are din FSE prin PODCA 2007-2013, conform Contract finan?are nr. 300/ 09.02.2012 pentru implementare proiect cod SMIS 34972
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta obligatorie: Se vor completa formularele nr. 3 si nr. 4.
Incadrarea in situatiileprevazutela art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 5, privind Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 6, privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu func?ie de decizie in cadrul institu?iei sunt: Dl. Horia GEORGESCU - pre?edinte, Dna Greta CONSTANTINESCU - director, direc?ia economica, Dl Adrian DUMITRU - director, direc?ia juridica, Dna. Cristinela GROSU - ?ef serviciu IT (manager de proiect).
4. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor
Cerinte obligatorii:
Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.
Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul».
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare de produse.
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.
5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 7. Documentul va fi prezentat in original si va fi valabil la data depunerii ofertelor.
6. Cazier fiscal (conf. Anexa 1, Ordin ANRMAP nr. 509/2011)
Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.7. Cazier judiciar (conf. Anexa 1, Ordin ANRMAP nr. 509/2011)
Cerinta obligatorie: Documentul respectiv trebuie sa fie prezentat in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul». Documentul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor. 1. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Na?ional al Registrului Comertului de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Persoane juridice romane:
Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Na?ional al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in originalsau copie cu men?iunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului de furnizare trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
Persoane juridice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (copie dupa original si copie legalizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Balanta de verificare intocmita la zi, semnata de persoanle in drept ale operatorului economic, din care sa reiasa daca operatorul economic este pe profit sau pe pierdere.Cerinta obligatorie: Se va depune in copie stampilata, semnata si cu mentiunea «conform cu originalul» pe fiecare pagina.
Informatii generale. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu 31.920.000 lei. Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 8, la care se ataseaza pentru demonstrare bilanturile pe anii 2009, 2010 si 2011 (pentru 2011 pot fi luate in considerare si alte documente contabile. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a completa formularul nr. 9. Cursul de referinta RON/EURO mediu al BNR/infoeuropa pentru anul: 2009:4, 2373 RON/EURO; 2010:4, 2099 RON/EURO; 2011:4, 2379 RON/EURO. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci va prezenta alte doc. edificatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea de contracte pentru experienta similara astfel: maxim 2 contracte de furnizare produse similare (infrastructura IT si licente pentru implementarea unui sistem informatic) in valoare de cel putin 9.000.000 lei fara TVA si max. 2 contracte de prestare servicii similare (servicii IT - instalare, configurare, implemenatare sisteme informatice integrate, mentenanta sisteme informatice - si servicii de formare profesionala pentru utilizatorii unei solutii informatice integrate) in valoare de cel putin 8.000.000 lei fara TVA sau max. 2 contracte de furnizare produse si prestare servicii similare (implementare sisteme informatice integrate) in valoare de cel putin 17.000.000 lei fara TVA.
Recomandari/ certificari/ confirmari. Cerinte obligatorii: Furnizarile de produse se confirma prin prezentarea de recomandari/ certificari/ confirmari emise sau contrasemnate de catre o autoritate, ori de catre un client privat, beneficiari. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari/ certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, care sa poata fi probata.
Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu. Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant/membrii asocierii vor prezenta in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului).
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al securita?ii informa?iei respectiv ISO 27001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
In conformitate cu manualul Sistemului de Management al Securitatii Informatiei din cadrul Agentiei Nationale de Integritate, elaborat in conformitate cu ISO 27001, se solicita ca operatorul economic sa aiba implementat standardul de securitate ISO 27001. Nu se accepta un operator economic in curs de certificare, pentru ca aceasta situatie nu este edificatoare asupra faptului daca operatorul economic are/ nu are neconformitati care ar putea afecta protectia resurselor informationale ale Agentiei Nationale de Integritate. Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant/membrii asocierii vor prezenta in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 27001 sau echivalent (standarde transpuse in legis. tarii de orig. a ofert.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 13:00
Locul: Sediul Agentiei Nationale de Integritate, din Bucuresti, b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Cofinan?are din FSE prin PODCA 2007-2013, conform Contract finan?are nr. 300/ 09.02.2012 pentru implementare proiect cod SMIS 34972
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
A. Datorita caracterului clasificat ?secret de serviciu? al caietului de sarcini, procedura de preluare a acestuia de catre posibilii ofertanti, se va face cu respectarea urmatorilor pasi: a) depunerea la sediul ANI a unei solicitari scrise, aprobata si avizatade conducerea operatorului economic, impreuna cu chestionarul de securitate (formularul nr. 19) completat si inregistrat ca secret de serviciu dupa completare, in original, cu numar de inregistrare, aprobat si stampilat de conducerea operatorului economic;b) obtinerea avizarii de catre Structura de Securitate/ Conducerea Agentiei Nationale de Integritate a solicitarii posibilului ofertant de a prelua Caietul de sarcini;c) obtinerea aprobarii Structurii de Securitate/ Conducerea Agentiei Nationale de Integritate de multpilicare a documentatiei;d) inmanarea Caietului de Sarcini persoanei delegate, in situatia avizarii favorabile a solicitarii de la pct-ul. a);e) ridicarea Caietului de Sarcini de la sediul Agentiei se va face in urmatoarea zi lucratoare, dar nu mai devreme de 24 de ore de la ora de depunere a solicitarii scrise.*) Persoana delegata trebuie sa fie imputernicita sa ridice si sa transporte informatii SECRETE DE SERVICIU, conform legislatiei in vigoareB. Modalitatea de departajare a ofertelor ce prezinta punctaje egale: daca doua sau mai multe oferte prezinta acelasi cel mai scazut pret, se va solicita o noua propunere financiara din partea respectivilor operatori economici, in termen de cel mult 24 de ore de la deschiderea ofertelor, mentiune care va fi facuta si in procesul verbal de deschidere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Control, Relatii Publice si Comunicare
Adresa postala: b-dul Lascar Catargiu, nr. 15, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010661, Romania, Tel. +40 372069869, Fax: +40 372069888, Adresa internet (URL): ww.integritate.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2012 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer