Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Echipamente de Tratament si Diagnostic Oncologic?


Anunt de participare numarul 124651/28.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala:  SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022328, Romania, Punct(e) de contact:  Iliescu Elena, Tel. 021.2271000/1200, Email:  [email protected], Fax:  021.318.35.63, Adresa internet (URL):  www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Echipamente de Tratament si DiagnosticOncologic?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL ONCOLOGIC »PROF.DR.ALEXANDRU TRESTIOREAN »SosFundeni nr.252, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000, 000 si 70, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie- de ?Echipamente de Tratament si DiagnosticOncologic?CONFORM SPECIFICATIILOR TEHNICE DIN CAIETUL DE SARCINI ,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
33151200-5-Aparate de radioterapie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente de Tratament si DiagnosticOncologic? conform caietului de sarcini, CANTITATEA MINIMA 1 PRODUS, CANTITATEA MAXIMA 7 PRODUSE
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000, 000 si 70, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participarein suma de 700.000 lei reprezentand1% din valoarea maxima .Garantia de buna executie a contractului=5% din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenind de la bugetul Ministerului Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind conflictul de interese, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul constatator de atestare fiscala eliberat de ANAF precum si certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala in termen de valabilitate. Avizul de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, import si depozitare dispozitive medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va completa Formularul nr. 5 - Informatii generaleCopii dupa situatiile financiare anuale pe anii 2010, 2009 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) sa fie de minim 19.000.000 lei la cursul BNR valabil la data publicarii anuntului de participare in SEAP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cel putin un contract similar care face referire la livrari de produse efectuate, cel putin o recomandare, Obligatii contractuale in derulare daca exista, Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie electronica cu o runda, durata unei runde 1 zi, operatorul economic trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6776/20.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2011 11:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE -Sos.Fundeni nr.252, sector 2 -compartiment achizitii -contractare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuirepoate fi descarcate de pe SEAP www.e-licitatie.ro Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari formulate de operatorii economici precum si orice alte clarificari formulate de autoritatea contractanta vor putea fi vizionate pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP), la rubrica ?Documentatie si clarificari?, din cadrul Anuntului de participa
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 , sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084 , ,Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL ONCOLOGIC « PROF. DR. AL. TRESTIOREANU -OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  SOS.FUNDENI NR252, SECTOR2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022328, Romania, Tel. 0212271000, Email:  [email protected], Fax:  Fax: 0213183563, Adresa internet (URL):  www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2011 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer