Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente didactice aferente proiectului ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA GRUPULUI SCOLAR ?ANDREI SAGUNA? din Oradea?


Anunt de participare numarul 116294/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  cam.214, Tel. 0259.437000, 0259.436276, In atentia:  Doina ROMOCEA, Email:  [email protected], Fax:  0259.409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente didactice aferente proiectului ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA GRUPULUI SCOLAR ?ANDREI SAGUNA? din Oradea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Grupului Scolar « Andrei Saguna« din Municipiul Oradea, Str. Constantin Brancoveanu, nr.12, in spatiile indicate de catre achizitor.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente didactice aferente proiectului?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA GRUPULUI SCOLAR ?ANDREI SAGUNA? din Oradea?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I ? dotarea Corpului A ? Laborator de firme de exercitiu;
Lotul II ? dotarea Corpului A ? Laborator mecanica aplicata si masuri tehnice;
Lotul III ? dotareHala 2 ?Atelier de prelucrare prin aschiere;
- dotare Hala 3 ? Atelier prelucrarea lemnului;
- dotare Hala 4 ? Atelier prelucrari manuale tamplarie.Lotul IV ? dotarea Halei 5 ? Laborator Mecatronica;
Lotul V ? dotarea Halei 5 ? Laborator electronica;
Lotul VI ? dotare Laborator alimentatie publica;
Lotul VII ? dotare Atelier de sudura;
Lotul VIII ?dotare Corp B ? Laborator Cunoasterea si functionarea motoarelor;
Lotul IX ? dotare Laborator Electrotehnica;
Lotul X - dotare Corp B ? Laborator Industrie usoara si Atelier Industrie usoara;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 765, 254RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garan de partic: L- 420 lei;L II ? 300 lei;L III ? 6.700 lei;L IV ? 3.300 lei;L V ? 3.300 lei;L VI ? 2.200 lei;L VII ? 320 lei;L VIII ?2.100 lei: L IX ? 2.100 lei;Lot X ? 14.400 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului;
-Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva), , ;
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale
-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale unde cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie mai mare sau egala cu :
Lotul I- mai mare sau egala cu 42.822 lei ;
Lotul II ? mai mare sau egala cu 30.792 lei;
Lotul III ? mai mare sau egala cu 674.888 lei;
Lotul IV -mai mare sau egala cu 330.000 lei;
Lotul V - mai mare sau egala cu 331.934 lei;
Lotul VI - mai mare sau egala cu 220.428 lei;
Lotul VII - mai mare sau egala cu 32.100 lei;
Lotul VIII - mai mare sau egala cu 212.900 lei;
Lotul IX - mai mare sau egala cu 212.338 lei;
Lotul X - mai mare sau egala cu 1.442.246 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani, contracte de furnizare similare, avand ca obiect furnizarea de echipamente a caror valoare sa fie de cel putin 15% din valoarea estimata, aferente loturilor pentru care isi depune oferta.
-declaratie cuprinzand subcontractantii;
-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Oradea, sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea ofertantilor si comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii socialeDomeniul major de interventie 3.4-Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259437000, Fax:  0259409406
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer