Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DOTARE SI AMENAJARE INFRASTRUCTURA TEHNICA DE COMUNICATII PENTRU CENTRUL DE DATE AL UNIVERSITATII IN SPATIILE SPECIAL DESTINATE


Anunt de participare numarul 116827/12.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  str.Prof.dr.docent DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Transport, Tel. 0232216853, In atentia:  RADU-MARIAN BURAC, Email:  [email protected], Fax:  0232216853, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Imobil T parter, OP. 10 - C.P. 2000, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura, Tel. 0232278683 int 2548, In atentia:  Adm. patrimoniu Iulia Lipsa, Fax:  0232216853, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior tehnic de stat aflate in coordonarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DOTARE SI AMENAJARE INFRASTRUCTURA TEHNICA DE COMUNICATII PENTRU CENTRUL DE DATE AL UNIVERSITATII IN SPATIILE SPECIAL DESTINATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi?Iasi, Facultatea de Mecanica ? Imobil Utilaj Tehnologic Textil, spatii special destinate pentru Centrul de Date al universitatii
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 547, 036.18RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: estimat anual, primul contract subsecvent in valoare de minim 2258065 RON exclusiv TVA, al doilea contract subsecvent de maxim 2288971.18 RON exclusiv TVA, functie de asigurarea ritmicitatii finantarii
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem integrat de echipamente dotare si amenjare infrastructura tehnica de comunicatii pentru centrul de date cumpus din urmatoarele subsisteme: Sub-sistemul de transport si cablare structurata
Sub-sistemul de alimentare electrica
Sub-sistemul de climatizare
Sub-sistemul de detectie efractie
Sub-sistemul de detectie si monitorizare incendiu
Sub-sistemul de securitate fizica
Sub-sistemul de supraveghere video
Amenajari interiorare
Sub-sistemul de monitorizare interna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32571000-6 - Infrastructura de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 547, 036.18RON
II.2.2) Optiuni
Da
functie de ritmicitatea asigurarii finantarii, se poate prelungi, conform art. 144, OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare garantie de participare (RON)= 90000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la buget acordate prin contractul institutional sau complementar, de catre Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si SportuluiVenituri proprii extrabugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente:
1.declaratia de eligibilitate?Formularul 4 - Sectiunea III;
2.declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta (Formularul5 - Sectiunea III);
3.a.certificat de atestare fiscala D.G.F.P. (A.N.A.F.), valabil la data deschiderii ofertelor;
3.b.certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
4.copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
5.certificat constatator emis deOficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 90 zile inainte de data deschiderii ofertelor ? Formularul 7 - Sectiunea III.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie-Fisa informatii generale?Formularul 8 - Sectiunea III;
2.Copie dupa bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competentepe ultimii trei ani fiscali.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea documentelor solicitate din care sa rezulte Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani sa fie cel putin 4.516.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principale livrari produse similare efectuate in ultimii 3 ani si declaratie scrisa de ofertant;
2.Minim unul, maxim doua: documente constatatoare indeplinire obligatiilor contractuale emise de beneficiari sau: recomandari de la beneficiari cu copii dupa contracte;
3.Autorizare/autorizari de livrare/instalare/punere in functiune pentru echipamentele ce se vor monta, din partea producatorului;
4.Licenta functionare instalare sisteme alarmare impotriva efractiei eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane;
5.Certificat/atestare executare sisteme si instalatii semnalizare, alarmare si alertare caz de incendiu eliberata de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta;
6.Lista persoane responsabile pentru indeplinirea acordului cadru si declaratie scrisa a ofertantului;
7.Declaratie disponibilitate;
8.Documente de atestare profesionala (copie conform cu originalul);9.Ultima diploma de studii absolvita, in copie;10.Curriculum Vitae;
11.Certificat de asigurare a calitatii ISO9001 sau echivalent ;12.Certificat de asigurare a sistemului de management al calitatii de mediu ISO 14001 sau echivalent;13.Certificat de asigurare a sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale ISO 18001 sau echivalent;14.Lista cuprinzand subcontractantii ? Formularul 12 - Sectiunea IIIsau Declaratie ca nu are subcontractanti;
15.Declaratie privind partile din acordul cadru care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formularul 13 - Sectiunea III - daca estecazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. Se solicita prezentarea urmatoarelor documente, care sa se incadreze in perioada de valabilitate precizata de emitent - daca este cazul, dupa cum urmeaza: A1.Pentru operator economic ofertant: documentele de la pozitiile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 14, 15;A2.Pentru fiecare persoana responsabila pentru indeplinirea acordului cadru, declarata in documentul de la pozitia 6, conform cerintelor minime de calificare: documentele de la pozitiile 7, 8, 9, 10;A3. Pentru producatorul echipamentelor active, pentru ofertant si pentru persoana juridica care este autorizata de producator pentru instalarea, montarea si/sau punerea in functiune: documentele de la pozitiile 11, 12, 13;B. Cerinte minime de calificare necesare: B1.Continutul documentelorde la punctele 1) si 2), sa dovedeasca ca suma valorilor de produse furnizate incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ofertant ca dovada a experientei lui similare sa fie de cel putin 2.258.000 lei (RON);B2.Documentele de la pozitiile 6, 7, 8, 9, 10 trebuie sa dovedeasca ca operatorul economic dispune de personal/organism tehnic de specialitate, persoane responsabile pentru indeplinirea contractului, minim cate un responsabil, dupa cum urmeaza: specialistautorizat de producatorul cablurilor de date; electrician autorizat IIB Agentia Nationala pentru Reglementare Energetica; specialistautorizat deInspectoratul pentru Situatii de Urgenta; specialist autorizat de Inspectoratul General al Politiei Romane; specialistcertificat CCNP(CISCO Certified Network Professionst) sau echivalent; specialist data center: absolvent al unei institutii de invatamant superior tehnic, cu urmatoarele 3 certificate recunoscute international in domeniile: Data Center Power, Data Center Cooling, Data Center Eficiency emise de catre o institutie independenta recunoscuta la nivel international (ex. Cnet sau echivalent), experienta dovedita departicipare in proiecte ce au presupusimplementarea unor solutii IT de complexitate similara contractului (proiectare, design IT, etc); (6 categorii responsabili).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, respectiv in data de 24.05.2011(data estimativa). Detalii suplimentare in documentatia de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3758/28.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 10:30
Locul: Sala Senat (C101), etaj 1, ? Imobil T (Rectorat), Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jur.Mirela TROIA
Adresa postala:  Str. Prof. Dr. Doc. Dimitrie Mangeron, nr. 67, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700050, Romania, Tel. 0232/278683 int 2534, Fax:  0232/216853, Adresa internet (URL):  www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2011 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer