Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente dotare statie pilot procesare cereale si fainuri; Echipamente dotare laborator analize senzoriale


Anunt de participare numarul 127647/05.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU BIORESURSE ALIMENTARE IBA BUCURESTI
Adresa postala:  str. Dinu Vintila, nr. 6, cector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021102, Romania, Punct(e) de contact:  [email protected], Tel. 021 210 91 28, In atentia:  Onica Alexandru, Email:  [email protected], Fax:  021 211 36 39, Adresa internet (URL):  http: /www.bioresurse.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare, analize fizico-chimice si microbiologice in domeniul sigurantei alimentare, microproductie produse alimentare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente dotare statie pilot procesare cereale si fainuri; Echipamente dotare laborator analize senzoriale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, sector 2, str. Baneasa Ancuta, nr. 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente pentru dotarea statiei pilot procesare cereale si fainuri, echipamente dotare laborator analize senzoriale, conform Caiet de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42212000-5 - Utilaje de prelucrare a cerealelor sau a legumelor uscate (Rev.2)
39711211-1-Mixere pentru alimente (Rev.2)
39711361-7-Cuptoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea conform Caiet de Sarcini, domeniul procesarii cerealelor si fainurilor.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 611, 314RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: Lot 1- 22000 Lei; Lot 2-7000 Lei; Lot 3- 1400 Lei, valori fara TVA; Pt. IMM 50% din valori; Garant. buna exec: 10% (pt. IMM 5%)din val. contr. fara TVA,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - Programul Operational Sectorial - Cresterea Competitivitatii Economice, contract de finantare 15/01.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibilitate form. A - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata.
Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - formular B.Certif. de atestare fiscala in orig. sau copie conf. cu orig. privind impoz. si tax. locale si alte venituri ale bugetelor locale, valabil la data desch. ofertelor.
Certif. de atestare fiscala in orig. sau copie conf. cu orig. privind indeplinirea oblig. de plata la bugetul general cons. eliberat de AFP, valabil la data desch. ofertelor.
AC isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii ofertelor.
Decl. privind calit.de participant la procedura (Form. C).
CUI emis de ORC ? copie certificata conform cu originalul;
Certif. Const. emis de ORC ? in orig. sau copie certif. conf. cu orig. valabil la data desch. ofertelor, din care sa rezulte capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu ob. contractului.
Doc. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg./atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi traduse in limba romana ? traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - formular D
2. Bilantul contabil sau balanta de verificare (fara anexe), la 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. in care se vor prezenta toate datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim: Lot 1:2.200.000 Lei (sau echivalent in Euro la cursul de 4, 2403 Lei/Euro din 01.08.2011).Lot 2:700.000 Lei (sau echivalent in Euro la cursul de 4, 2403 Lei/Euro din 01.08.2011).Lot 3:140.000 Lei (sau echivalent in Euro la cursul de 4, 2403 Lei/Euro din 01.08.2011).Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM, precum si asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati ca IMM si care depun oferta comuna, va fi de minim: Lot 1:1.100.000 LeiLot 2:350.000 LeiLot 3:70.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (cele mai reprezentative furnizari similare pentru fiecare lot in parte - contracte) ?Echipamente pentru procesare cereale si fainuri ? formularul E.b) Completare formular F - Experienta similarac) Informatii cu privire la personalul tehnic de specialitated)formularelor D1 si D2 cu subcontractantii si specializarea acestora, dupa caz, si a formularelor acord de subcontractare si acord de asociere, dupa caz
e)Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul respecta normele de protectia muncii in vigoare ? in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
b)Experienta similara pentru max 3 furnizari (dintre cele mai reprezentative) de Echipamente pentru procesare cereale si fainuri, din lista de la pct. a), a caror valoare cumulata sa fie min: Lot 1:1.100.000 Lei (sau echivalent in Euro la cursul 4, 2403 Lei/Euro din 01.08.2011). Se vor depune max 3 formulare F.Lot 2:350.000 Lei (sau echivalent in Euro la cursul 4, 2403 Lei/Euro din 01.08.2011). Se vor depune max 3 formulare F.Lot 3:70.000 Lei (sau echivalent in Euro la cursul 4, 2403 Lei/Euro din 01.08.2011). Se vor depune max 3 formulare F.Formularele F vor fi insotite de: recomandari din partea beneficiarilor, in original sau copie conform cu originalul si copii dupa procesele verbale de receptie finala, in original sau copie conform cu originalul.c) personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut ? formular H si H1, la care se vor anexa: curriculum vitae si copii certificate conform cu originalul ale atestatelor si diplomelor acestora din care sa rezulte ca au participat la cursuri de pregatire profesionala pentru instalarea, punerea in functiune si repararea echipamentelor care fac obiectul licitatiei, angajamentele de participare, dupa caz.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia de participare va fi transmisa electronic. Licitatia va avea o runda si va dura o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
266/01.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2011 10:00
Locul: Bucuresti, sector 2, str. Dinu Vintila, nr. 6, etaj 2, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza imputernicirii si a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL ?CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE?AXA PRIORITARA 2: Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica si InovareDomeniul de interventie: D2.2: Investitii in infrastructura de CDIOperatiunea O2.2.1: Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri CD (laboratoare, centre de excelenta)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCD pentru Bioresurse Alimentare, serviciul juridic
Adresa postala:  Str. Dinu Vintila, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021102, Romania, Tel. 021 211 36 39, Email:  [email protected], Fax:  021 210 91 28
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer