Licitatie Publica - Echipamente dotare statie pilot procesare cereale si fainuri
Anunt de participare numarul 131517/10.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU BIORESURSE ALIMENTARE IBA BUCURESTI
Adresa postala: str. Dinu Vintila, nr. 6, cector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel. 021 210 91 28, In atentia: Onica Alexandru, Email: [email protected], Fax: 021 211 36 39, Adresa internet (URL): http: /www.bioresurse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare, analize fizico-chimice si microbiologice in domeniul sigurantei alimentare, microproductie de produse alimentare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente dotare statie pilot procesare cereale si fainuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Bucuresti, sector 2, str. Baneasa Ancuta, nr. 5.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente pentru cercetare aferente statiei pilot pentru procesarea diferitelor soiuri de cereale si tipuri de fainuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42212000-5 - Utilaje de prelucrare a cerealelor sau a legumelor uscate (Rev.2)
39711211-1-Mixere pentru alimente (Rev.2)
39711361-7-Cuptoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 351, 945RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, 7000 Lei fara TVA, pentru IMM 50% din valoareGarantie de buna executie, 10%(pentru IMM 5%) din valoarea fara TVA a contractului,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect POS CCE, contract de finantare nr. 15/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl eligibil-form 1 - Incadr in sit prevaz la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excl ofert din proced.
-Decl neincadr in preved art. 181-form 2.-Certif atest fisc priv impoz ?i tax loc-in orig, sau copie legaliz, sau copie lizib cu ment ?conf cu orig?, privind impoz ?i tax loc si alte venit ale buget loc, din care sa reiasa sit oblig scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun of.AC isi rezerva dreptul de a excl of care inregistr datorii exigibile la buget loc (indif de cuant acestora) la data dep of.
-Certif atest fisc priv indepl oblig de pl la buget gen cons-in orig, sau copie legaliz, sau copie liz cu ment ?conf cu orig?, priv indepl oblig de plata la bugetul gen cons, elib de AFP, din care sa reiasa sit obl scad la pl in luna anter celei in care se depun of. AC isi rez dr de a excl of care inreg dat exig la bug cons, (indif de cuantumul acestora) la data dep of.
-Decl priv calit de partic la proced-Form 3
-Certif partic la licit cu of indep-form 4.
-Decl neancadr in preved art. 691 pt pers ce det functii de deciz in cadrul autorit contractoare-Form 5
-Certif Const-emis de ORC? in orig sau copie certif conf cu orig, val la data desch of, din care sa rez ob de activ al op ec. Ob contr trebuie sa aiba coresp in cod CAEN din certif const emis de ONRC.Pt pers jurid/fiz straine se solic doc edif care sa doved o forma de inreg ori apart din punct de ved profes, in conf cu preved leg din tara in care of este rezid. Doc trad in lb rom ? trad autoriz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de inf gen
2.Bilant cont sau balanta de verif
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.form 6, in care se vor prezenta toate datele de identif ale firmei si se va decl cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim: 700.000 Lei (sau echivalent in Euro: la cursul de 3, 6827 Lei/Euro pentru anul 2008; la cursul de 4, 2373 Lei/Euro pentru anul 2009; la cursul de 4, 2110 Lei/Euro pentru anul 2010).Cifra de afaceri a op ec incadrconf legii ca IMM, precum si asoca formata exclusiv din op ec incadr ca IMM si care depun of com, va fi de minim: 350.000 Lei2.Bilant contl sau balanta de verif (fara anexe), la 31.12.2010, vizate si inreg la org compet.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv list princ livr de prod sim
2.Exp sim
3.Inf cu privire la pers tehn
4.Inf privind subcontr
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Decl priv list princ livr de prod sim in ultimii 3 ani (cele mai reprez furniz sim - contracte) ?Echip proc cereale si fainuri ? form7.2.form 8 - Exp sim pt max 3 furniz (dintre cele mai reprez) de Echip pt proc cereale si fainuri, din lista de la pct. a), a caror val cumul sa fie min: 350.000 Lei (sau echiv in Euro la curs 4, 2403 Lei/Euro din 01.08.2011). Se vor dep max 3 form8.Form 8 vor fi insot de: recom din partea benef, in orig sau copie conf cu orig si copii dupa proc verb de rec fin, in orig sau copie conf cu orig.3.Pers de spec de care disp of sau al carui angaj de part a fost obt ? form 9 si 10, la care se vor anexa: cv si copii cert conf cu orig ale atest si dipl acestora din care sa rezca au partic la curs de preg profes pt inst, punerea in funct si rep echip care fac ob licit, angaj de partic, dupa caz.4.Compl form 11 si 12 cu subcontr si specializ acestora, dupa caz, si a form acord de subcontr si acord de asoc, dupa caz.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
invitatia de participare va fi transmisa electronic. Licitatia va avea o runda si va dura o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
266/01.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S151-250980din09.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2011 10:00
Locul: Bucuresti, sector 2, str. Dinu Vintila, nr. 6, etaj 2, sala de sedinte,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza imputernicirii scrise, in original, si copia actului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial - Cresterea Competitivitatii Economice, Axa Prioritara 2;
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCD pentru Bioresurse Alimentare, serviciul juridic
Adresa postala: Str. Dinu Vintila, nr. 6, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel. 021 211 36 39, Email: [email protected], Fax: 021 210 91 28
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2011 18:08