Licitatie Publica - Echipamente hardware si Software -sistem monitorizare trafic de nave CalafatVidin
Anunt de participare numarul 92163/11.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Adresa postala: incinta port Constanta nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Cojocea, Tel.0241616104, In atentia: Sanda MANGRI, email smangri@rna. ro, tf. 0720030236, Email: [email protected], Fax: 0241616229;03410730349, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: siguranta navigatiei civile
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente hardwaresi Software -sistem monitorizare trafic de nave CalafatVidin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calafat, jud. Olt
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire atasata
1.-Echipamente hardware-
2.- Software-
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48800000-6 - Sisteme de informare si servere (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatie de atribuire atasataValoarea ofertata nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata pe fiecare componenta in parte(cf.program):
1.-Echipamente hardware-sistem monitorizare trafic de nave Calafat -Vidin (valoarea estimata 610.000 lei)
2.-Software- sistem monitorizare trafic nave Calafat Vidin (valoarea estimata 140.000 lei)
Oferta castigatoare va fi oferta cu pretul cel mai scazut, pret format din valorile celor doua componente
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-15000 leiGarantia de buna executie - 10% din valoarea contractului exclusiv tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala.
Certificat de inmatriculare
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minim 350.000 euro, echivalentul a1.500.000 lei, sau peperioadadelainfiintare, dacaaceasta perioada este mai mica de 3 ani.
Prezentare Copie bilant contabil la 31.12.- 2008, 2007, 2006 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Autorizare (valabila pentru anul 2009) pentru livrarea/comercializarea produselor ofertate, emisa de producatorii sau importatorii autorizati in RomaniaCertificarea sistemului calitatii conform standardului ISO 9001/2000 pentru produsele ofertate sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.05.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2010 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Navale Romane: Incinta Port, nr 1, etajul 9.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Valoarea ofertata nu trebuie sa depaseasca valoarea estimata pe fiecare componenta in parte(cf.program): 1.-Echipamente hardware-sistem monitorizare trafic de nave Calafat -Vidin (valoarea estimata 610.000 lei)2.-Software- sistem monitorizare trafic nave Calafat Vidin (valoarea estimata 140.000 lei)Oferta castigatoare va fi oferta cu pretul cel mai scazut, pret format din valorile celor doua componente
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.41, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str.Krikor Zambaccian, nr 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Tel.0241616103, Fax: 0241616103
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ANR
Adresa postala: Incinta Port Constanta, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel.0241616104, Fax: 0241616229, Adresa internet (URL): www.rna.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 14:25