Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente hardware necesare sistemului Financiar Contabil Oracle utilizat in cadrul SNTFC CFR Calatori SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 132600/06.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta MANOLE, Tel. +40 0213192428, In atentia: Sef Serviciu Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente hardware necesare sistemului Financiar Contabil Oracle utilizat in cadrul SNTFC CFR Calatori SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco - Depozit Achizitor, B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente hardware necesare sistemului Financiar Contabil Oracle utilizat in cadrul SNTFC CFR Calatori SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate echipamente
1.Rack tip 1 - 1 buc
2.Rack tip 2 - 1 buc
3.Server de baze de date - 2 buc
4.Sasiu servere blade - 1 buc
5.Server de aplica?ie - 2 buc
6.Server de test - 2 buc
7.Server de backup si storage management - 1 buc
8.Sistem de stocare - 1 buc
9.Sistem de backup- 1 buc10.Software de backup - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 591, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 15.910 lei valabila 60 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere /subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere priv neincadrarea in disp art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2. Declaratie pe proprie rasp privind neincadrarea in sit prev la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3. Declaratie pe proprie rasp privind achitarea oblig exig catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj);4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent5.Declaratie pe proprie rasp conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dorin Ioan MAER ? DIRECTOR GENERAL;Elena MIU- DIRECTOR GENERAL ADJ. ECONOMICCarmen POPESCU ? DIRECTOR LOGISTICA;Mosin RESID -DIRECTOR GENERAL ADJ TEHNICCornel MANTOIU? DIRECTOR TEHNIC
6.Pentru persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilantul contabil la 31.12.2010 insotit de confirmarea de primire
2. informatii generale cu cifra medie de afaceri
3. informatii privind bonitatea candidatului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista a principalelor furnizari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.b)Declaratie pe proprie raspundere privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune candidatul pentru asigurarea controlului calitatiic)certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 70/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2012 11:00
Locul: SNTFC CFR Calatori SA, Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 Buc. etaj IV sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare si se va descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro.In conformitate cu prevederile art.119>2, alin 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, raspunsul autoritatii contractante la solicitarile de clarificari trebuie sa fie publicat/transmis nu mai tarziu de 6 zile inainte de data limita stabilita pentru inceperea negocierilor, in masura in care clarificarile sunt solicitate in timp util.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. +40 0213199528-122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2012 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer