Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente hardware si licente software necesare MAI - Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor, in vederea implementarii Proiectului Eucaris


Anunt de participare numarul 84037/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Adresa postala: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Punct(e) de contact: Loreta Liliana Licht, Tel.0212080414, In atentia: Biroului Atribuire Contracte Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0212080403, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente hardware si licente software necesare MAI - Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor, in vederea implementarii Proiectului Eucaris
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: M.A.I.-Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor, Sos. Pipera nr. 46, Sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
«Echipamente hardware si licente software necesare MAI - Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor, in vederea implementarii Proiectului Eucaris»
Acesteproduse vor fi livrate la sediul M.A.I. - Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (D.R.P.C.I.V.), cu sediul in Bucuresti, sector 2, sos. Pipera, nr. 46.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
48600000-4-Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
51612000-5-Servicii de instalare de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conformcaiet desarcini, disponibil online in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 94.500 lei. Scrisoare de garantie bancara, conf. formularul 10 sauOrdin de Plata vizat de banca, conformindicatiilor din Fisa de date, disponibila online in SEAP.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindeligibilitatea;
Declaratie pe propria raspundere ca nu se aflain niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si 181 c^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006Declaratia privindcalitateade participantlaproceduraCertificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/ alte echivalente (pentru persoanele juridice / fizice romane).Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurarile sociale de.stat, fondului asigurarilor sociale de sanatate si ajutorul de somaj - formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara, acceptate ca valabile daca au fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilant contabil la 31.12.2008;
cifra medie de afaceri a societatii pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se impune cacerintaminima, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anisa fie deminim 18.900.000 lei, respectiv 4.489.311 Euro(1= 4, 21 lei in data de 04.08.2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani;
Certificarea operatorului economic intr-unsistem al calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent;
Autorizare din partea producatorului care sa ateste dreptul ofertantului de a furniza produsele solicitate, sa asigure servicii de instalare si punere in functiune a produselor, intretinere si asistenta tehnica (solicitare valabila in cazul in care produsele nu sunt ofertate de catre producator).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara cel putin 3 contracte care au avut ca obiect livrarea unor produse similare (inclusiv ca valoare);Minim 2 (doua) recomandari de data recenta (2008-2009) din partea unor beneficiari/clienti ai operatorilor economici, ce au finalizatcontracte similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2009 11:00
Locul: R.A. A.P.P.S. - Str. Moliere nr. 6-8, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza imputernicirilor scrise, insotite de carte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - C.N.S.C.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia de Constencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bd. Unirii nr.37 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului atacat / considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. A.P.P.S.
Adresa postala: Str. Moliere nr. 6-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011964, Romania, Tel.0212080414, Fax: 0212080414, Adresa internet (URL): www.apps.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2009 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer