Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente hardware si software de baza, servicii de implementare sisteme informatice, servicii de instruire personal privind utilizarea sistemelor


Anunt de participare numarul 138303/22.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Adresa postala: incinta port Constanta nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Cojocea, Tel. +40 241616104, Email: [email protected], Fax: +40 241616229, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: siguranta navigatiei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente hardware si software de baza, servicii de implementare sisteme informatice, servicii de instruire personal privind utilizarea sistemelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANR Constanta, C.Z. Galati, C.Z. Tulcea, C.Z. Giurgiu, C.Z. Drobeta Turnu Severin
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul prevede realizarea si implementarea de aplicatii ce vor rezolva problema monitorizarii si corelarii la toate nivelele a activitatilor intr-un mod flexibil si cu maxima performanta, care sa permita prelucrarea analitica si sintetica a datelor in timp real si sa influenteze in mod pozitiv procesul decizional si performantele organizationale.
In acelasi timp se vizeaza imbunatatirea procesului de informare si oferirea de suport de decizie in adoptarea unor strategii, pe baza unui set de indicatori de performanta (rezolvarea problemelor critice privind: arhivarea electronica, workflow-ul, indexarea, cautarea, securitatea, administrarea si integrarea documentelor; practicarea unui management strategic performant) stabilit pe baza analizei cerintelor .
Platforma solicitata va fi functionala si implementata in cadrul Autoritatii Navale Romane si a celor 5 unitari subordonate aflate in Constanta, Tulcea, Galati, Giurgiu, Drobeta Turnu-Severin. In aceasta etapa, instalarea licentelor, implementarea, dezvoltarea si personalizarea aplicatiilor si instruirea se va face pentru un numar de 200 utilizatori si 6 administratori.Platforma trebuie sa fie bazata pe produse software mature de tip off-the-shelf (COTS), deja existente pe piata de cel putin 3 ani de zile fata de data prezentei proceduri. Nu se accepta produse software care urmeaza a fi dezvoltate pentru prezentul contract.In cadrul proiectului vor fi furnizate produse de natura activelor corporale si necorporale, servicii de dezvoltare si implementare aplicatii personalizate, servicii de instruire, lucrari de amenajare, conform solicitarilor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistica, planificare si productivitate (Rev.2)
45312200-9-Lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
72212000-4-Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pachete software pentru gestionarea documentelor, servicii de programare de software de aplicatie, servere de retea, unitati de stocare, scanere, servicii de formare a angajatilor, lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor, lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie, alarme antiefractie si antiincendiu, lucrari de montare de acoperitoare de podea, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 498, 732RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1)Garantia de participare va fi de 140.000, 00 lei . Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR comunicat cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor3) modalitatea de constituire conformart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006pentru garantia constituita cu OP contul este RO79TREZ2315025XXX000533, Trezoreria MunicipiuluiConstanta4) Instrumentele de garantare nu vor conditiona executarea garantiei de participare de catre autoritatea contractanta si vor permite executarea ei conform prevederilor art. 87 din HG 925/2006 siart. 2781 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie va fi de 10% (5% pentru IMM ) din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie va fi de 12 luni de la data semnarii proceselor verbale de receptie provizorie la terminarea contractului. Garantia de buna executie se va pierde in cazul in care furnizorul nu finalizeaza contractul si in cazul in care furnizorul nu remediaza eventualele deficiente semnalate in perioada de garantie . Garantia de buna executie se constituiein conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006. Suma minima pentru deschiderea contului de garantie de buna executie va fi de 1% din valoarea contractata exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European 85%, PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA CAPACITATII ADMINISTRATIVE (PODCA), Bugetul de stat 13%, Surse proprii ANR 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (art. 180 OUG 34/2006) ? formular 3.2.1.1
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Din OUG 34/2006 ? formular 3.2.1.2
In cazul unei oferte comune, declaratiilese vor prezenta pentru lider, asociat.Pentru terti se vor completa declaratii privind neincadrarea in art. 180 si 181, lit a, c1 si d din OUG 36/2006.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente ]n luna anterioara celei in care se depune oferta ? formulare tip eliberate de autoritatile competente
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 3.2.1.3
5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? formular 3.2.1.4
6.Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006 ? formular 3.2.1.5
Persoanele cu functie de decizie din cadrul ANR implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Director General ? Constantin Matei, Director Economic - Cristina Calintaru, Sef Serviciu Financiar Contabilitate Felicia Nutu, Sef Serviciul Juridic Anisoara Banita, membrii comisiei de evaluare: Pricop Laurentiu - Serviciul IT&RT, Gabriel Florescu ? Sef Serviciul Managementul Calitatii, Olimpia Cojocea ? Sef Serviciu Investitii, Achizitii Publice, Naiden Andreea Vasilescu ? Serviciul Juridic, Gilda Ursache ? Sef Birou Financiar Contaabilitate.
In cazul unei oferte comune, declaratia se va prezenta pentru lider, asociat, terti. 1.Operatorul economic va avea ca activitate principala sau secundara autorizata Comert curidicata/amanuntul al calculatoarelor, unitatilor periferice si software-lui- cod CAEN 4651/4741 ( pentru ofertantul ce va ficontractant si va furniza produsele de natura activelor necorporale si corporale). Se va prezenta, in original, Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte activitatile autorizate. Activitatile autorizate sunt cele declarate la activitatea principala si cele declarate la SEDII SI /SAU ACTIVITATI AUTORIZATE conf. art. 15 din Legea 359/2004.
In cazul in care ofertantul nu are autorizate si activitatile: Activitati de realizare a soft-lui la comanda /Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei - cod CAEN 6201/6209 siAlte forme de invatamant - cod CAEN 8559, acesta va declara asociatul sau subcontractantul care va indeplini partile din contract aferente acestor activitati. Documente care atesta statutul de IMM . Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, a reprezentatilor legali, pentru incadrarea in plafoanele referitoare la cifra de afaceri medie anuala, numarul mediu anual de salariati si activele totale ? formular 3.2.1.6
Ofertantul declarat castigator va depune Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata
2.In cazul unei oferte comune, sit.pers. si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Fisa de informatii generale. Criteriu minim de calificare: Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri, din domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani de minim 14.500.000 lei echivalentul a 3.207.964 euro,
- copie dupa bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente
In cazul unei oferte comune, cerintele privind situatia ec.-fin. vor fi indeplinite prin cumul.Op. ec.ce nu detin resursele economice, financiare necesare si invoca sustinerea unui tert trebuie sa prezinte un angajament ferm, instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
- Se vor prezenta contracte de furnizare active de natura activelor necorporale (licente) de minim4.100.000 lei echivalentul a907.080 euro exclusiv TVA. Acest plafon va fi realizat din 1 contract sau max 3 contracte
- Se vor prezenta contracte de servicii de implementare softde min. 2.000.000 lei echivalentul a 442.478 euro exclusiv TVA. Aceast plafon va fi realizat din 1 contract sau max 3 contracte
- Se va prezenta cel putin 1 contract, sau parte dintr-un contractde prestari servicii de instruire
- Certificat constatator (Recomandare) din partea beneficiarului.
In cazul unei oferte comune, cerintele privindcapacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul.Op. ec.ce nu detin resursele tehnice sau profesionale necesare si invoca sustinerea unui tert trebuie sa prezinte un angajament ferm, instrument juridic care sa asigure dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre pers. sustinatoare
2. Informatii privind principalele furnizari de produse si servicii similare obiectului contractului din ultimii 3 ani continand cantitati, perioade de livrare/prestare, beneficiari
3. Informatii privind subcontractantii / asociatii
Acord preliminar de asociere, subcontractant
4.Informatii privindpersonalultehnic de specialitate.Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivelemedii anuale ale pers. angajat si ale cadrelorde conducere pe ultimii 3 ani.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea prof. si calificarea pers. responsabil pentru indeplinirea contractului.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat tehnic pentru natura si dimensiunile acestui proiect strategic. In acest scop, Ofertantul va prezenta CV-uri pentru persoanele cheie din proiect, precum si documentele justificative cerute in vederea probarii cerintelor enumerate.
- Expertii vor fi vorbitori de limba romana (nativ/cu studii doveditoare sau insotit de interpret specializat in domeniul IT).
4.1. Expert in management de proiecte, Sef de proiect:
- Studii superioare de lunga durata finalizate;
- Detinerea dovedita de competente avansate in domeniul managementului de proiect (dovedite prin certificate cum ar fi Project Management Professional- PMP sau echivalent);
- Certificare in domeniul managementul serviciilor IT - ITIL Foundation sau echivalent
- Minimum 5 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
- Experientamanager de proiect in cel putin 1 proiect ce a presupus implementarea unor solutii de management al documentelor folosindtehnologia ofertata;
- Experienta manager de proiect in cel putin 1 proiect ce a presupus implementarea unei solutii de gestiune a proceselor de business (BPM) folosind tehnologia ofertata;
- Experienta manager de proiect pentru proiect/e finalizat/e bazate pe solutii de tip SOA (Service Oriented Architecture), procese de business si integrare la nivel de date;
4.2. Expert in coordonare tehnica de proiecte bazate pe infrastructura software:
- Studii superioare de lunga durata finalizate;
- Experienta in implementarea de proiecte IT&C in calitate de coordonator tehnic;
- Certificare de competenta la nivel profesional in domeniul gestiunii informa?iilor emisa de un organism independent de furnizorii de tehnologie si recunoscut ca autoritate la nivel national/interna?ional;
- Certificare la nivel profesional pentru design de solutii cu o arhitectura orientate pe servicii (SOA);
- Experienta coordonator tehnic pentru proiect/e finalizat/e bazate de solutii de tip SOA (Service Oriented Architecture), procese de business si integrare la nivel de date ;
- Experienta coordonator tehnic in cel putin 1 proiect ce a presupus implementarea unei solutii de gestiune a documentelor si a proceselor de business (BPM) folosind tehnologia ofertata,
4.3. Expert in arhitecturi de solutie:
- Studii superioare de lunga durata finalizate;
- Minimum 5 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
- Experienta in implementarea de proiecte IT&C in calitate de arhitect de solutii;
- Certificare pentru dezvoltare si arhitecturi de aplicatii pentru componenta de gestiune a documentelor ofertata;
- Cunoasterea cel putin a unui framework de realizare de arhitecturi de tip enterprise recunoscut la nivel national/international - se va prezenta certificare TOGAF, IASA sau echivalent;
- Experientaarhitect solutie pentru proiect/e finalizat/e bazate pe solutii de tip SOA (Service Oriented Architecture), procese de business si integrare la nivel de date;
- Experienta arhitect de solutie in cel putin 1 proiect ce a presupus implementarea unei solutii de gestiune a documentelor si a proceselor de business (BPM) folosind tehnologia ofertata;
4.4.Expert in implementare sisteme de gestiune documente si fluxuri de lucru:
- Studii superioare de lunga durata finalizate;
- Minimum 5 ani de experienta dovedita in domeniul IT de la absolvirea studiilor superioare;
- Certificare pentru componenta de gestiune a documentelor ofertata;
- Certificare in domeniul managementul serviciilor IT - ITIL v3 sau echivalent;
- Experienta dovedita in cel putin 1 proiect ce a presupus implementarea unei solutii de gestiune a documentelor si a proceselor de business (BPM) folosind tehnologia ofertata;
in domeniul IT).
4.5. Experti dezvoltare software:
- Studii superioare de lunga durata finalizate;
- Minimum 5 ani de experienta dovedita in domeniul IT;
- Experienta dovedita in implementarea de proiect/e IT&C in calitate de dezvoltatori software;
- Certificare pentru dezvoltare de aplicatii pentru componenta de gestiune a documentelor ofertata;
- Experienta dovedita in cel putin 1 proiect ce a presupus implementarea unei solutii de gestiune a proceselor de business (BPM) folosind tehnologia ofertata;
4.6. Expert instruire:
- Studii superioare finalizate;
- Certificat de formator emis de institutii competente conform COR 241205;
- Certificare pentru componenta de gestiune a documentelor ofertata;
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001:2008sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in domeniul contractului, de furnizare soft si in serviciiimplementare si dezvoltare aplicatii emis de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA CAPACITATII ADMINISTRATIVE (PODCA), Axa prioritara 2: Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare, Domeniul de interventie 2.2: Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc care au preturi egale, AC va solicita , prin SEAP, in clarificari, documente care contin preturi noi. Pentru vizualizarea doc. de atribuire incarcate in SEAP op. ec. trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. art. 256, indice 2, litera b) din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Autoritatii Navale Romane
Adresa postala: Incinta Port Constanta, nr. 1, Cladire ANR, etaj IX, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241616104, Email: [email protected], Fax: +40 241616229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2012 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer