Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE ICT - COD SMIS 24120


Anunt de participare numarul 127455/30.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
Adresa postala:  Mendeleev, 21-25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Punct(e) de contact:  ANDREI PARASCHIV, Tel. 021/318.30.58, Email:  [email protected], Fax:  021/318.30.58, Adresa internet (URL):  http: //www.ancs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE ICT - COD SMIS 24120
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA , str. Mendeleev, 21-25, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENTE ICT - COD SMIS 24120 - CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
32424000-1-Infrastructura de retea (Rev.2)
72710000-0-Servicii de retele locale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sunt prezentate in documentatia de atribuire respectiv caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 654, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: lotul 1-7.650 lei;lotul 2-2.250 lei;lotul 3-2.150 lei;lotul 4-1.000 lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative si cofinantarea aferenta prin bugetul ANCS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de stat; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului; Certificat de inregistrare, eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani; Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani este cel putin egala cu: lotul 1-750.000 lei; lotul 2-210.000 lei; lotul 3-200.000 lei;lotul 4-100.000 lei. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pentru ultimii trei ani, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Ultima balanta de verificare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani; Experienta similara; Recomandari din partea beneficiarilor ai caror contracte au fost prezentate in Experienta similara. Ofertantul trebuie sa faca dovada livrarii de produse in domeniul ICT, in ultimii 3 ani, cu o valoare cumulata de cel putin egala cu: lotul 1-380.000 lei;lotul 2-110.000 lei; lotul 3-100.000 lei; lotul 4-50.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista personalului specializat in instalarea si configurarea echipamentelor ofertate (nivel professional), pentru lotul2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare oferte si reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative si cofinantarea aferenta prin bugetul ANCS
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Documentele vor fi depuse in SEAP cu semnatura electronica, ofertantul avand obligatia de a furniza cheia publica de decriptare a semnaturii electronice;Se vor depune in SEAP toate certificatele/documentele (?imagine scanata?) valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul in care nu se pot depune toate actele necesare calificarii din lipsa de spatiu, se vor depune in SEAP minim: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG; Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice;Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat; Certificatul de inregistrare;Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii;Lista personalului specializat in instalarea si configurarea echipamentelor ofertate(nivel professional). Garantia de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA - Compartimentul Juridic si Contencios
Adresa postala:  Str. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Tel. 021/317.19.81, Email:  [email protected], Fax:  021/317.19.81, Adresa internet (URL):  www.ancs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2011 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer