Licitatie Publica - Echipamente in cadrul proiectului ? CREARE SI DEZVOLTARE CAMPUS SCOLAR SCOALA DE ARTE SI MESERII CRIMPOIA?
Anunt de participare numarul 141783/02.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRAMPOIA
Adresa postala: COMUNA CRAMPOIA, JUDETUL OLT, Localitatea: Crampoia, Cod postal: 237100, Romania, Punct(e) de contact: SILVIU DOBRE, Tel. +40 0249485020, Email: [email protected], Fax: +40 0249485020, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente in cadrul proiectului ? CREARE SI DEZVOLTARE CAMPUS SCOLAR SCOALA DE ARTE SI MESERII CRIMPOIA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Campusului scolar, comuna Crimpoia , jud.Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consiliul Local Crimpoiaachizitioneaza echipamente pentruproiectul ? CREARE SI DEZVOLTARE CAMPUS SCOLAR SCOALA DE ARTE SI MESERII CRIMPOIA?, respectiv: Lot 1 ? Dotari laborator textile ( atelier)Lot 2 ? Echipamente atelier textileLot 3 ? Dotari cabinet desen tehnicLot 4 ? Echipamente atelier industrie alimentaraLot 5 ? Dotari laborator industrie alimentaraLot 6 ? Mobilier sala sport ?i scoalaLot 7? Dotari scoalaLot 8 ? Dotari sala sport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38430000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
37420000-8-Echipament de gimnastica (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ? Dotari laborator textile ( atelier) ? 64.123 leiLot 2 ? Echipamente atelier textile ? 39.317 leiLot 3 ? Dotari cabinet desen tehnic ? 4.495 lei
Lot 4 ? Echipamente atelier industrie alimentara ? 120.624 leiLot 5 ? Dotari laborator industrie alimentara ? 333.541 leiLot 6 ? Mobilier sala sport ?i scoala ? 88.467leiLot 7? Dotari scoala ? 53.631 leiLot 8 ? Dotari sala sport ? 39.402 lei
Valoarea estimata fara TVA: 743, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de : lot 1 ? 1200 lei , lot 2 -700 lei, lot 3- 80 lei, lot 4 ? 2000 lei, lot 5 ? 6000 lei, lot 6 -1500 lei, lot 7 ? 1000 lei, lot 8 ? 700 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.In cazul in care garantiade participare se va constitui in alta moneda decat lei, se va lua in calcul cursul leu/alta valuta comunicat de BNR, la data publicarii anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorAutoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de aretine din garantia de participare in cazul depunerii unei contestatii ? conform art.278ยน din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta nr. 76/30.06.2010 pentru modificarea si completarea OUG nr.34/2006 urmatoarele sume: Lot 1? 641 leiLot 2 ? 393 leiLot 3-45 leiLot 4 -1206 leiLot 5 ? 3335 leiLot 6 -885leiLot 7? 536leiLot 8 ? 394 lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest cazofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile FEDR-85 %Bugetul Consiliului Local Crimpoia? 2 %Bugetul national ? 13 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinte : prezentarea declaratiilor de eligibilitate si a declaratiei privind respectarea art.181Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulareOferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a)este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;
c) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
c1)in ultimii 2 ani nu si-aindeplinitsau si-a indeplinitin mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) afost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, se va prezenta angajamentul de sustinere, iarsustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.Sustinatorul va prezenta declaratia conf. art.181 ? art.a, c1, d.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv:
? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale
? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor PubliceDin aceste certificate fiscale trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, la data termenului legal al scadentei de plata dinaintea datei de depunere a ofertei. Prin termen legal al scadentei de plata se intelege data de 25 a fiecarei luni.
Se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerintele privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.Obs. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Se va completa si prezenta Formularul nr. 2Aconform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
DECLARATIE
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1
Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B. conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011
Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Primar ? Ionel MireaViceprimar ? Ioan CiolcanMirosanu Camelia - contabil
Balan Constantina- responsabil achizitii publice
Stancu Anamaria - secretar
Consilieri locali: Belu SilviuBobaru Tiberiu
Ciolcan IoanChirita Ion
Chirita FloreaCristescu Ileana
Dobre Silviu
Ene Florea
Gheorghe Ion
Istrate Constantin Giani
Nuta Ionel Sorinel
Stancu Marian
Saitoc Paul Cristian Documente care dovedesc forma de inregistrare
Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor , din care sa rezulte:
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, - faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.
Nota:
a)Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare/Certificat de inregistrare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;
b)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
c)Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Initial potentialii ofertanti vor prezenta Certificatul Constatator incopie lizibila conform cu originalulOfertantul castigator la solicitarea Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comuncarilor privind rezultatul procedurii va fi notificat sa prezinte Certificatul Constatator pentru conformitate in orginal sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) de : - pentru LOT 1Dotari laborator textile? egala sau mai mare decat 120.000 lei- pentru lot 2 ? Echipamente atelier textile - egala sau mai mare decat 70.000lei
- pentru lot 3 ? Dotari cabinet desen tehnic- egala sau mai mare decat 8.000 lei- pentru lot 4 ? echipamente atelier industrie alimentara- egala sau mai mare decat 200.000 lei- pentru lot 5 ? dotari laborator industrie alimentara - egala sau mai mare decat 600.000 lei-pentru lot 6 ? mobilier- egala sau mai mare decat 150.000 lei-pentru lot 7 ? dotari scoala - egala sau mai mare decat 90.000 lei
-pentru lot 8 ? dotari sala sport - egala sau mai mare decat 70.000 lei
Nota: Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.
(www.bnr.ro)Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) de : - pentru LOT 1Dotari laborator textile? egala sau mai mare decat 120.000 lei- pentru lot 2 ? Echipamente atelier textile - egala sau mai mare decat 70.000lei- pentru lot 3 ? Dotari cabinet desen tehnic- egala sau mai mare decat 8.000 lei- pentru lot 4 ? echipamente atelier industrie alimentara- egala sau mai mare decat 200.000 lei- pentru lot 5 ? dotari laborator industrie alimentara - egala sau mai mare decat 600.000 lei-pentru lot 6 ? mobilier- egala sau mai mare decat 150.000 lei-pentru lot 7 ? dotari scoala - egala sau mai mare decat 90.000 lei-pentru lot 8 ? dotari sala sport - egala sau mai mare decat 70.000 leiNota: Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.(www.bnr.ro)Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B. Informatii privindsubcontractantiiNota:
a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantii care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111, indice 1 , din H.G. nr. 925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG nr.34/2006,
A. Informatii privindcapacitatea tehnica1. Se va prezenta Lista privind principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Se va competa Formularul nr. 4.
-Declaratie /certificat de conformitate a produselor
Se va prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (se vor accepta certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Se va completa Formularul nr. 9 semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Formularul nr. 1.Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica.Se va competa Formularul nr. 4.-Declaratie /certificat de conformitate a produselorSe va prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (se vor accepta certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2013 10:00
Locul: primaria comunei Crimpoia, jud.Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ofertantiilor, reprezentanti UCVAP dupa caz
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul OPERATIONAL REGIONAL2007-2013Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale Domeniul major de interventie 3.4 -. -Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Daca preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
primaria Crampoia
Adresa postala: loc. Crampoia, Localitatea: Crampoia, Cod postal: 237100, Romania, Tel. +40 249123456, Fax: +40 249123456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2013 15:36