Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente in cadrul proiectului Modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina finan?at in cadrul POR 2007-2013


Anunt de participare numarul 127627/05.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala:  B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Punct(e) de contact:  Gerard Ovidiu Slatina, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente in cadrul proiectuluiModernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina finan?at in cadrul POR 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalului Judetean de Urgenta Slatina , str.Crisan, Slatina, jud.Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor furniza echipamente conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini si anexei la acesta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33110000-4 - Echipament de imagistica de uz medical, dentar si veterinar (Rev.2)
33160000-9-Tehnici operatorii (Rev.2)
33169000-2-Instrumente chirurgicale (Rev.2)
33190000-8-Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
33191000-5-Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 475, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gara de partic LOT1-18400lei LOT2-71000lei LOT3-5600lei LOT4-11800lei LOT5?41000lei LOT6?12100 lei LOT7-6100lei LOT8?21500lei LOT9?500lei LOT10?270leiGar de buna ex 10% din val contr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri structurale POR-FEDR-buget de stat- buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratii privind calitatea de participant
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ? original sau copie conform cu originalulCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie conform cu originalulCertificatul Unic de inregistrareoriginal sau copie conform cu originalultoate cerintele cf caietului de sarcini
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 ) trebuie sa fie: Pentru LOT.1 Aparatura Chirurgie? egala sau mai mare decat1.600.000lei, fara TVA
- Pentru LOT 2. Aparatura Imagistica ? egala sau mai mare decat 6.000.000 lei, fara TVA
-Pentru LOT 3. Aparatura Sterilizare si igena ?egala sau mai mare decat 500.000 lei, fara TVA
- Pentru LOT 4. Aparatura Mici interventii? egala sau mai mare decat 1.000.000 lei, fara TVA
- Pentru LOT 5. Aparatura oftalmologie si ORL ? egala sau mai mare decat 3.500.000 lei-pentru LOT 6 Aparatura pentru investigatii ? egala sau mai mare decat 1.000.000 lei
-pentru LOT 7 Aparatura examinare si control ? egala sau mai mare decat 500.000 lei
- pentru LOT 8Echipamente pentru diagnostic ? egala sau mai mare decat 1.800.000 lei
- pentru LOT 9Echipamente IT ? egala sau mai mare decat 40.000 lei- pentru LOT 10 Sistem litotritie ? egala sau mai mare decat 20.000 leiPrezentarea bilanturilor contabile aferente anilor 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente, in copie conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat echipamente medicale, prin prezentarea unui contract sau a mai multor contracte, in ultimii 3 ani care au avut caobiect furnizare de produse (echipamente medicale)a carui/caror valoare trebuie sa fie mai mare sau egala, dupa cum urmeaza: Pentru LOT.1 Aparatura Chirurgie?920.000lei, fara TVA
- Pentru LOT 2. Aparatura Imagistica ?3.500.000lei, fara TVA
-Pentru LOT 3. Aparatura Sterilizare si igena ?280.000lei, fara TVA
- Pentru LOT 4. Aparatura Mici interventii?590.000lei, fara TVA
- Pentru LOT 5. Aparatura oftalmologie si ORL ?2.000. 000 lei , fara TVA-pentru LOT 6 Aparatura pentru investigatii ?600.000lei, fara TVA-pentru LOT 7 Aparatura examinare si control ?300.000 lei, fara TVA- pentru LOT 8Echipamente pentru diagnostic ?1.000.000 lei, fara TVA- pentru LOT 9Echipamente IT ? 25.000 lei , fara TVA- pentru LOT 10 Sistem litotritie ?13.000 lei , fara TVAinsotit/insotitede copia contractului/contractelor declarat/declarate ?i anexa la contractul/contractele declarat/declarate cuprinzand produsele livrate, precum sidocumente doveditoare din care sa rezulte furnizarea echipamentelor medicale.
-Cerinte minime privind detinerea unor standarde de asigurare a calitatii
Aviz de functionare al distribuitorului emis de Ministerul Sanatatii.
Certificat ISO 9001 , ISO 14001 si/sau ISO 18001 sau echivalent pentru ofertant.
Declaratii de conformitate CE ale produselor( origina sau copie conform cu originalul tradusa in limba romana).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 10:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor , pe baza de imputernicire , reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, axa prioritara 3, domeniul major de interventie 3.1.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul CJ Olt
Adresa postala:  Bdul AI Cuza nr. 14, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2011 16:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer