Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente (inclusiv accesorii si software) pentru studiul micro si nanomaterialelor (caracterizare materiale)


Anunt de participare numarul 140876/04.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii - corp Rectorat, et. 1, cam. 102-104, Tel. +40 214029205, In atentia: Tiberiu FLUTUR-POP, Email: [email protected], Fax: +40 214029372, Adresa internet (URL): www.upb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente (inclusiv accesorii si software) pentru studiul micro si nanomaterialelor (caracterizare materiale)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Politehnica din Bucuresti - Str. Polizu Gh., Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 buc. Difractometru de raze X de inalta rezolutie - conf. caietului de sarcini
1 buc. Software analiza si interpretare - conf. caietului de sarcini
1 buc. Echipament pentru analize de tip SAXS - conf. caietului de sarcini
1 buc. Echipament pentru caracterizarea filmelor subtiri - conf. caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38530000-9 - Aparate de difractie (Rev.2)
48461000-7-Pachete software analitice sau stiintifice (Rev.2)
51430000-5-Servicii de instalare de echipament de laborator (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. Difractometru de raze X de inalta rezolutie1 buc. Software analiza si interpretare1 buc. Echipament pentru analize de tip SAXS
1 buc. Echipament pentru caracterizarea filmelor subtiri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 232, 924RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie (Formularul nr.6- UPB), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante (cod fiscal 4183199) in contul RO36 TREZ 7065 005X XX00 0114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006, precum si conform art. 278^1 din OUG 34/2006.Cuantumul garantiei de participare este de: 12329, 24 lei, respectiv 6164, 62 lei pentru IMM.Daca este cazul, data pentru care se determina echivalenta lei/ alta valuta este ziua premergatoare datei limita de depunere a ofertelor la cursul de schimb afisat de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv de 5% pentru IMM. Garantia de buna executie se va face conform art. 90 din HG 925/2006 si se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90 alin. 3 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, astfel: - proiect POSDRU/86/1.2/S/58146, in suma de 966024 lei fara TVA (pt pozitiile 1 si 2)- proiect POSDRU/107/1.5/S/76813, in suma de 266900 lei fara TVA (pt pozitiile 3 si 4)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (in original, Formular A - UPB)
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 (in original, Formular B - UPB)
- certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara teritoriala (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)
NOTA: Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cu indeplinirea obligatiilor de plata.- certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)
NOTA: Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cu indeplinirea obligatiilor de plata.- declaratie privind calitatea de participant la procedura (in original, Formular C - UPB)
- certificat de participare la procedura cu oferta independenta (in original, Formular D - UPB)
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (in original, Formular E - UPB)
Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Rector ? Mihnea Costoiu, director general- Mihai Corocaescu, director economic - Dorina Adamescu, director achizitii - Costel Titel Birsan, control Financiar preventiv - Rodica Manolache, manager proiect - Cristina Daniela GHITULICA, manager proiect - Corneliu BURILEANU, consilier juridic Viorela - RADU MORTASIFU, consilier juridic - Georgeta NEAGU, responsabil financiar - Alina SAVA, responsabil financiar - Adina NICA, responsabil resurse - Tiberiu FLUTUR-POP - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)
NOTA: Trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.
Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc depunerea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
- autorizatie de securitate radiologica, emisa de CNCAN - Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)
NOTA: conf. Legii 111/1996
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale unde se prezinta media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (Se prezinta Formularul nr. 2 ? UPB).
Se considera cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari (Se prezinta
Formularul nr. 3 ? UPB).
Lista trebuie sa cuprinda livrari de produse similare.
- certificat ISO 9001/2008 sau echivalent privind managementul calitatii
ofertantului (copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2013 13:00
Locul: U.P.B. - Bucuresti, Sector 6, Splaiul Independentei nr. 313, corp Rectorat, et. 1, camera 102-104
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si persoanele delegate din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - proiect POSDRU/86/1.2/S/58146 - ?Elaborarea si implementarea programelor de masterat in domeniul Micro si Nanomaterialelor MASTERMAT?- proiect POSDRU/107/1.5/S/76813 - ?Burse doctorale: investitii in cercetare-inovare-dezvoltare pentru viitor (DocInvest)?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Ofertele clasate pe primul loc cu acelasi pret vor face obiectul unei reofertari in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare transmiterii rezultatelor procedurii (luarii la cunostinta).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI - Directia Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 313, Sector 6, corp Rectorat, et 1, camera 102-104, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 214029205, Email: [email protected], Fax: +40 214029372, Adresa internet (URL): www.upb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer