Licitatie Publica - Echipamente individuale de protectie (4 loturi)
Anunt de participare (utilitati) numarul 126228/14.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi, nr. 148-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. 0232 405619, Email: [email protected], Fax: 0232 405316, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str. Ciurchi, nr. 148-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Chiriac, Tel. 0232/405609, In atentia: Mihaela Chiriac, Email: [email protected], Fax: 0232/405626
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str. Ciurchi, nr. 148-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Chiriac, Tel. 0232/405609, In atentia: Mihaela Chiriac, Email: [email protected], Fax: 0232/405626
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str. Ciurchi, nr. 148-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Chiriac, Tel. 0232/405609, In atentia: Mihaela Chiriac, Email: [email protected], Fax: 0232/405626
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente individuale de protectie(4 loturi)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Raza de acoperire E.ON Moldova Distributie
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente individuale de protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Cizme electr j.t.-200 per;Cizme electr i. t -900 per;Bocanci prot-1300 per;Pantofi prot-1400 per; Manusi electr.cl 0-500 per;Manusi electr. cl 3-600 per;
Lot 2. Dispozitiv de ancorare pentru console din beton-70 buc;Dispozitive de ancorare cu bucla de cablu din otel-70 buc;Carlige de ancorare pentru stalpi metalici-70 buc;Piese de legatura rapida -70 buc;Verificare si intretinere periodicaa sortimentelor si cantitatilor enumerate mai sus; Suport ancorare flex 15 m-70 buc;Suport de anocorare flexibila 12 m-70 buc;Centura sig-200 buc;Carabiniere-700 buc;Mijloc leg -200 buc;Mijloc pozit si cu 2 carab-200 buc;Opritor cadere-200 buc;Verif sortim si cantitenumerate mai sus -;Lot 3 Detect tens 6-35 kv-4 buc;Detect 6-20 kv-60 buc;Detect 110 kv-24buc;Detec j. T. 600 V- 225 buc;Dispozitive (MPR)-175 buc;Lot 4 Tricouri-2800 buc;Veste-500 buc; Manusi drujbari-38 buc;Bocanci drujbari-38 per;Geaca drub.-38 buc;Pantalon-38 buc;Ochelari prot-38 buc;Sort sudor-14 buc;Manusi sudor-14 buc;Costum antiacid-12 buc;Cizme antiacid-12 buc;Manusi prot- 1500 per
Valoarea estimata fara TVA: 1, 935, 790RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de particip =lot 1 - 11280 RON.;Lot 2 - 17540 RON;lot 3 - 4829 RON;lot 4 - 5067 RON; Garant de buna exec este de 5 % din valoarea contr - va fi depusa la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind informatiile pe care le considera confidentiale;Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006; Cazier fiscal; Cazier Judiciar;Prezentare companie; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare; certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada derularii contractului pentru persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - media anuala pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: 564000 RON- pentru lot 1; 877000 RON - pentru lot 2; 272050 RON - pentru lot 3;253340 RON - pentru lot 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform celor precizate in fisa de date a achizitiei: Lista cu principalele livrari; Experienta similara(suma de contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani in valoare de 564000 lei-pt lot 1;877000 lei -pt lot 2;241450 lei-pt lot 3;253340 lei - pt lot 4);Certificat conformitate CE sau Agrement tehnic;Informatii privind asocierea; Standarde de asigurarea calitatii (ISO 9001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elemente care intra in licitatia electronica: pretul ofertei (80 puncte). Etapa de licitatie electronica se va desf. intr-o singura runda. Durata runda: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2011 11:00
Locul: Sediul SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA, Iasi, str. Ciurchi, nr. 148-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura accelerata in baza art. 113 alin 2 si 3 din OUG 34/2006.Caietele de sarcini si specificatiile tehnice fac parte din Fisa de date si sunt atasate prezentului anunt. Se descarca gratuit de pe SEAP.Numarul de candidati preselectati/calificati pentru fiecare lot este de minim 3 (trei) operatori economici.In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie/ calificare pentru un lot este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare pentru lotul respectiv, fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare pentru lotul respectiv.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STRAVROPOLEOS , nr.6 , SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021- 3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de exercit cai atac, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal (art. 256/OUG 34). Event. contest vor fi solutionate conf art 255 si cap IX din OUG NR. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic al SC EON Moldova Distributie SA
Adresa postala: Str. Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700356, Romania, Email: [email protected], Fax: 0232405998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 16:18