Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente individuale de protectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 101993/16.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  P-ta C.I. Motas Nr.4, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 0269201944, In atentia:  Emilia Tarnu, Email:  [email protected], Fax:  0269844184, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente individuale de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -Sediul Romgaz SA, P-ta C.I. Motas nr.4 Medias jud.Sibiu
-Sediul Sucursalei Medias, Str.Garii nr.5 Medias jud.Sibiu
-Sediul Sucursalei Tg Mures, Str. Salcamilor nr.23 Tg.Mures jud.Mures
-Sediul SIRCOSS Medias, Str. Lucian Blaga nr.9 Medias jud.Sibiu
-Sediul Sucursalei de Inmagazinare Subterana a Gazelor Naturale Ploiesti, Str. Gheorghe Grigore Cantacuzino nr.184 Ploiestijud. Prahova
-Sediul S.T.T.M. Tg Mures, Str. Barajului nr.6 Tg Mures jud.Mures
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente individuale de protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18831000-3 - Incaltaminte cu varf de protectie de metal (Rev.2)
18114000-1-Salopete de lucru (Rev.2)
18221100-5-Pelerine impermeabile (Rev.2)
35113400-3-Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala: conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 364, 191RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie partic: L1=2400 lei, L2=3600 lei, L3=300 lei, L4=6800 lei, L5=1200 lei, L6=120 lei, L7=10 lei, L8=4500 lei, L9=1000 lei, L10=1500 lei; Garan de buna exec: 10% din valoarea contr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii, plata facturilor se efectueaza in termen de 30 zile de la data primirii lor de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006;
- Certificat de inregistrare sau Autorizatie de functionare(se vor prezenta in copie legalizata);
- Declaratie privind IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2009;
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani minim: L1=800000 lei, L2=1400000 lei, L3=120000 lei, L4=2500000 lei, L5=500000 lei, L6=45000 lei, L7=3500 lei, L8=1700000 lei, L9=450000 lei, L10=600000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa inf.generale;
- Experienta similara. Ofert va prezenta in copie cel putin 1 contract, incheiat si indeplinit din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), avand ca obiect furniz de prod sim celor supuse prezentei licitatii si a carui valoare trebuie sa fie minim : L1:490000 lei, echiv.a 116114 euroL2:730000 lei, echiv.a 172985 euroL3:60000 lei, echiv. a 14218 euroL4:1300000 lei, echiv.a 308057 euroL5:250000 lei, echiv.a 59242 euroL6:24000 lei, echiv.a 5687 euroL7:1800 lei, echiv.a 427 euroL8:880000 lei, echiv.a 208531 euroL9:200000 lei, echiv.a 47393 euroL10:300000 lei, echiv.a 71090 euro(1 euro=4, 2200 lei, curs BNR din data de 09.06.2010);
- 3 recomandari din partea unor beneficiari ;
- ISO 9001/2008 sau echiv sau in curs de certif;
-certificat de mediu conform ISO 14001 sau echiv sau in curs de cerif;
- Autorizare pentru livrarea produselor;
- Declaratie priv calit de part la proced;
- Informatii privind subcontractantii(daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Aut.contr.util licit elec ca o etapa finala a licitatiei deschise, procesul repetitiv se refera numai la pret si se va realiza intr-o singura runda. Durata unei runde este 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2010 10:00
Locul: Sediul SNGN Romgaz SA - Sala Licitatii(P14), P-ta C.I. Motas nr.4, Medias jud.Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare precum si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire se afla postata pe: www.e-licitatie.ro, atasata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala:  B-dul Victoriei nr.11, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550024, Romania, Tel. 0269/217724, Fax:  0269/217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul SNGN Romgaz SA - Serviciul Licitatii
Adresa postala:  P-ta C.I. Motas nr.4, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 029/201944, Email:  [email protected], Fax:  0269/844184
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2010 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer