Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE INDIVIDUALE DE PROTECTIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 117067/16.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. DALKIA TERMO PRAHOVA S.R.L.
Adresa postala:  str. Trandafirilor, nr.71, Localitatea:  Brazii de Sus, Cod postal:  107084, Romania, Punct(e) de contact:  Niculae Neicu, Tel. 0244-529312, Email:  [email protected], Fax:  0244-597767, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu Raspundere Limitata
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ECHIPAMENTE INDIVIDUALE DE PROTECTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Brazi, str. Trandafirilor, nr.71, jud. Prahova.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, , Echipament individual de protectie?
LOT 1= imbracaminte de protectie;LOT 2= incaltaminte de protectie;
LOT 3= accesorii de protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
18143000-3-Echipamente de protectie (Rev.2)
18831000-3-Incaltaminte cu varf de protectie de metal (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, , Echipament individual de protectie?
LOT 1= imbracaminte de protectie;LOT 2= incaltaminte de protectie;
LOT 3= accesorii de protectie
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare=7 000, 00 lei-LOT 1;=1 500, 00 lei-LOT 2 ;=700, 00 lei-LOT 3 ;garantiei de buna executie de 5% din valoarea de atribuire a contractului pentru fiecare LOT.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ( sanatate , pensii , somaj ), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie conform cu originalul .
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? eliberat de Primaria locala ?in original sau copie conform cu originalul .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri.
Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea FormulareDatele din declaratietrebuie sa fie in corelatie cu Anexa1 CRITERII DE PRESELECTARE care se va depune la preselectie pentru fiecare lot ofertat in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse (conform codului CPV) similare efectuate in ultimii 3 ani;
b)se voranexa un numar de 1 recomandare emisa de beneficiari la care se face referire in Formularul C1, in original, pentru fiecare lot ofertat in parte.
c)autorizatie de livrare, in original sau copie legalizata pentru fiecare lot/produs-dupa caz- ofertat in parte (numai pentru comercianti)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PC 2011-004
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 12:00
Locul: SALA DE LICITATII, COM. BRAZI, -BRAZII DE SUS, STR. TRANDAFIRILOR NR.71
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Criterii de selectare/preselectare1.Experienta in executarea de contracte similare : cf. pct VI.5 lit.a)- cf. formular C1=50pct;2.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cf pct. VI4 lit.a) =30pct; 3.Resurse umane cf.Pct VI.5lit.a)=20pct
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021.310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR. EMILE ZOLA, NR.4, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244522445, Email:  [email protected], Fax:  0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.Dalkia Termo Prahova S.R.L
Adresa postala:  str Trandafirilor, nr.71, com Brazi, Localitatea:  Brazii de Sus, Cod postal:  107084, Romania, Tel. 0244529312, Fax:  0244597767
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2011 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer