Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Echipamente individuale de Protectie destinate dotarii lucratorilor din sucursalele SC Hidroelectrica SA?


Anunt de participare (utilitati) numarul 143418/01.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213074629, In atentia: Alexandru Anghel, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Echipamente individuale de Protectie destinate dotarii lucratorilor dinsucursaleleSC Hidroelectrica SA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea se va face DDP (conform specificarilor INCOTERMS in vigoare) la Sucursalele si Sediul SC Hidroelectrica SA, conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 984, 733.38RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Durata primului contract subsecvent este de 12 luni. Durata estimata a celorlalte ctr. subsecvente ale AC este de 12 luni.Valorile estimative fara TVA ale celui mai mare contract subsec. pe lot. sunt mentionate in Anexa 3 a Fisei de date. (Progr. SEAP nu permite introducerea datelor in totalit. la aceasta sectiune; capacitatea de stocare a datelor este limitata de nr. max de caractere acceptat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SC Hidroelectrica SA achizitioneaza echipament individual de protectie (EIP) necesar dotarii lucratorilor Hidroelectrica potrivit cerintelor legale in conformitate cu dispozitiile art. 12 (1) lit.b si art. 13 lit.r si lit.s din Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, in vederea asigurarii necesarului de dotare cu echipament individual de protec?ie, potrivit prevederilor Regulamentului propriu de dotare cu EIP nr.25989/15.12.2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
18444100-4-Articole de siguranta pentru cap (Rev.2)
18830000-6-Incaltaminte de protectie (Rev.2)
35113400-3-Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Fiecare produsconstituie un lot si pot fi depuse oferte pentru unu sau mai multe loturi. In cazul in care se depune oferta pentru unu sau mai multe loturi, este obligatorie ofertarea tuturor produselor cu cantitatile aferente din cadrul lotului/loturilor respective.Cantitatile pe loturi sunt specificate in anexa 2 caiet de sarcini, respectiv Anexa B Fiasa de date in format electronicl;la fiecare lot
Valoarea estimata fara TVA: 6, 984, 733.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al garantiei de participare pentru participarea la toate loturile este de 69849 leiPentru participarea la achizitie pentru mai multe loturi garantia de participare = S Garantie de participare lotn;n = 1 ... 48(n= indice lotpentru care se depuneoferta).Garantiile de participare pe loturi sunt specificate in anexa 2 Anexa B Fiasa de date in format electronicl;la fiecare lot. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor: .......................Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in original Se va utiliza drept model Formularul 2 din sectiunea II a documentatiei de atribuire.b)OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;c)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare(instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL). Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de participare se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare, In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru situatia in care se va depune si in valuta este cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante. Garantia de buna executie se poate constitui prin : a)scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante .Se va completa in conformitate cu Formularul nr.18 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract . Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de buna executie se va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse propri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea a II-a - ?Formulare?. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Persoanele juridice straine vor prezenta declaratii pe propria raspundere in original insotite daca este cazul de traducerea autorizata in limba romana. Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completate in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea a II-a - ?Formulare?.
Personalul cu putere de decizie la nivel executiv Hidroelectrica este urmatorul: Administrator Judiciar Euro-Instal SRL Prin practician coordonator Av. dr. Remus Adrian BORZA;Dumitru-Remus-VULPESCU, Administrator special;Mihail STANCULESCU Director General;Gheorghe GORAN, Manager Depart. Achizitii si Logistica;Laurean CETATEAN, Sef Serv. Contracte ? Executiv;Gabriela Zachia Zlatea, Sef Serv. S. M. I.-Executiv;Liviu Radu, Ing. pr. specialist- Executiv; Alexandru ANGHEL, Ing. pr. specialist Serv. Contracte?Executiv;Sorin Gheorghe BOGATONIU, Sef Birou Achizitii? Executiv;Geta PICIOREA, Inspector SSM-Serviciul Sistem Management Integrat?Executiv;Cristian STATE, Sef Serv. Achizitii si Logistica SH Buzau;Constantin POPA, Ing.pr. specialist-SHBuzau;Ion GOMOESCU, Ing. Serv. Achizitii si Logistica SH Buzau;Vicentiu Aurel FLORESCU, Consilier juridic pr. SH.Buzau;Gheorghe FETEA, Inspector SSM SH Oradea;Mircea TEMOCICO, Inspector SSM SH Curtea de Arges;Dragos DARIE, Ing. pr. specialist-Sec?ia exploatare Draga?ani SH Rm. Valcea;Mircea SERB, Inspector SSM SH Rm.Valcea; Ing. POPESCU;Inspector SSM SH.Portile de Fier;Viorel CONSTANTINESCU, Ing. Pr. Serv achizitii si logistica SH Portile de Fier ;Petru VERES, Sef serviciu SMED SH.Oradea;Emil CATILINA, Inspector SSM SH.Sebes;Silviu PUNGOCI, Sef serviciu Achizitii si Logistica SH.Curtea de Arges;Dan STIUCA, Analist programator principal, Serviciul Tehnologia Informatiei si Comunicatii SH.Tg-Jiu;Tudorita Trusca, Insp SSM SH.Buzau;Ioan BULAREANU, Ing.principal specialist Serviciul Contracte ? Executiv.
Persoanele juridice straine vor prezenta declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar in original insotite daca este cazul de copii legalizate si traducerea in limba romana autorizata notarial.
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta.
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere in conformitate cu FormularulANRMAP din Sectiunea a II-a.
Cerinta nr. 4
Certificate constatatoare care sa
dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plataSe vor prezenta pentru fiecare din elementele de la punctele a) si b) de mai jos, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original/copii inso?ite de traduceri autorizate in limba romana/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma finalizarii evaluarii ofertelor, a depus documente in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita ofertantului depunerea certificatului in original sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea , ,conform cu originalul? inainte de stabilirea castigatorului.
a)Impozite si taxe catre bugetul general consolidatDocumente emise de administratiile financiare din razaadministrativ teritoriala a ofertantului
b)Impozite si taxe catre bugetele localeDocumente emise de autoritatile administrativteritoriale locale
Atentie!Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi din procedura.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, in original sau copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, insotite de o traducere in limba romana autorizata.
Cerinta nr.5
Informatii privind modul de calificare si/sau selectie
In cazul participarii la procedura de atribuire intr-un grup de operatori economici ca asociati, toti asociatii vor prezenta documentele solicitate la cerintele 1, 2 si 4.
In cazul in care ofertantul include in oferta sa subcontractanti ?i/sau beneficiaza de sus?inerea financiara, a capacita?ii tehnice ?i/sau profesionale prin ter?i sus?inatori, acestia vor prezenta documentele solicitate la cerintele 1 si 2. Cerinta nr. 1
Forma de inregistrare ca persoana juridica.
Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator, aflat in perioada de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor (original /copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)
Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Persoane juridice /fizice straine
a) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Sustinere capacitate economica si financiara
Modalitatea de indeplinire
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna - in asociere - situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare sustinerea prezentata pentru verificarea cerintei minime prevazute.In cazul in care Ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara pentru indeplinirea contractului a unei terte persoane indiferent de natura relatiilor juridice existente intre Ofertant si persoana respectiva, situatia economica si financiara se demonstreaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica conform Formularului 6 din sectiunea , ,Formulare?prin care tertul confirma faptul ca va pune la dispozitia grupului resursele financiare necesare indeplinirii integrale a contractului.In baza acestor angajamente sustinatorul si/sau asociatiiraspund pentru prejudiciile cauzate Achizitorului ca urmare a nerespectarii obligatiilor asumate in angajament.
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim egala cu valoare estimata a celui mai mare contract subsecvent aferent lotului pentru care ofertantula depus oferta.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul 5 ?Informatii generale? din Sectiunea , ,Formulare?completat cu datele cerute.
Pentru cifra de afaceri realizata pe ultimii trei ani, valorile se vor exprima in lei si Euro la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv:
? anul 2010:4, 2099 lei/?
? anul 2011:4, 2379 lei/?
? anul 20124, 4560 lei/?
Pentru alte monede decat Euro pentru conversia in Euro si lei se vor utiliza ratele stabilite de BNR pentru moneda respectiva si vor specifica ratele utilizate in formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Modalitate de prezentare a mostrelor/modelelor La licitatie ofertantii vor prezenta : ? modelul original care a fost certificat, avizat si etichetat de un organism notificat / acreditat.(care va fi inapoiat ofertantului) ? mostra produsului ofertat, care trebuie sa aiba obligatoriu aplicat permanent pe produs, marcajele specifice tipului de produs ?i marcajul de conformitate CE (care va ramane in posesia SC Hidroelectrica SA) Mostra produsului oferit spre comercializare se va compara de catre comisia de evaluare a SC Hidroelectrica S.A., cu modelul original, etichetat, si se vor accepta/sau nu, eventuale modificari aduse, fara alterarea calitatilor supuse certificarii, dupa care originalul se va restitui proprietarului, iar mostra ofertata se va eticheta si pastra in vederea parcurgerii procedurilor de evaluare specifice. Pentru produsele importate la care furnizorul nu poate prezenta mostra originala supusa certificarii si etichetata de un organism notificat se pot prezenta alte dovezi privind conformitatea produselor inaintate, cu cerintele caietului de sarcini si ale fiselor tehnice dedicate identificarii parametrilor produselor ofertate, exemple pentru astfel de dovezi sunt precizate in caietul de sarcini. PE AMBALAJUL IN CARE SE PREZINTA MOSTRELE SE VA SPECIFICA CLAR : DENUMIREA OFERTANTUL CARE DEPUNE MOSTRA RESPECTIVA SI LOTUL(LOTURILE) PENTRU CARE ESTE DEPUSA. Dupa incheierea procesului de evaluare, ofertantii care nu au avut oferte castigatoare au obligatia de a recupera pe cheltuiala proprie mostrele ramase in custodia SC Hidroelectrica SA ? SH Buzau in termen de cel mult 15 zile, dupa aceasta perioada autoritatea contractanta va trata produsul similar deseurilor, fara obligatii, de orice natura fata de ofertant. Ofertantul cu oferta ca?tigatoare va asigura cate o mostra de produs, pentru fiecare sucursala din cadrul SC Hidroelectrica S.A., ce solicita sortimentul de echipament individual de protec?ie. Mostrele vor fi etichetate de reprezentan?ii SC Hidroelectrica S.A. ?i transmise fiecarei sucursale componente. Pe baza acestor mostre se va efectua receptia produselor livrate, contravaloarea mostrelor urmand a fi recuperata din primele loturi livrate.
Modalitatea de indeplinire
PE AMBALAJUL IN CARE SE PREZINTA MOSTRELE SE VA SPECIFICA CLAR : DENUMIREA OFERTANTUL CARE DEPUNE MOSTRA RESPECTIVA SI LOTUL(LOTURILE) PENTRU CARE ESTE DEPUSA.
Cerinta nr. 7
Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale
Modalitatea de indeplinire
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna - in asociere sau ofertantul subcontracteaza o parte din contract - situatia capacitatii tehnice si profesionale se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor asociatilor si/sau a subcontractantilor.
Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare sustinerea prezentata pentru verificarea cerintelor minime prevazute.
In cazul in care Ofertantul beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale pentru indeplinirea contractului a unei/unor terte persoane indiferent de natura relatiilor juridice existente intre Ofertant si persoana respectiva, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica conform Formularului 14 si anexele la acesta prin care acestia confirma faptul ca vor pune la dispozi?ie resursele tehnice si profesionale necesare indeplinirii integrale a contractului.
La solicitarea autoritatii contractante, termenul pentru completarea cerintelor de calificare este de maxim3 zilelucratoarea de la data primirii solicitarii.In baza acestor angajamente sustinatorul si/sau asociatiiraspund pentru prejudiciile cauzate Achizitorului ca urmare a nerespectarii obligatiilor asumate in angajament.
Cerinta nr. 4
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Formularul 13 din Sectiunea II - , ,Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii? si anexa la aceasta.
Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Formularul 9 din Sectiunea II. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Cerinta nr. 1
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Se va prezentaFormular 7 din sectiunea II, in original.
Cerinta nr. 1
Certificarea de catre organisme acreditate a sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent)
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? a documentelor emise de organisme acreditate, care certifica implementarea sistemelor de management in domeniile:
? calitatii conform SR EN ISO 9001
sau echivalente conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea emise de organisme, stabilite in alte tari ale Uniunii Europene sau orice alte probe/ dovezi care sa confirme un nivel corespunzator al managementului in domeniile respective.
In cazul participarii la procedura de atribuire intr-un grup de operatori economici ca asociati toti asociatii vor prezenta documentele solicitate.In cazul subcontractantilor, acestia nu sunt obligati sa prezinte documentele solicitate mai sus.
Documente, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, trebuie sa fie emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate Documentele trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
caracteristici tehnice si functionale
30%
Descriere: modul de calcul este specific pentru fiecare lot in parte. vezi Caietul de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.09.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2013 11:00
Locul: SH Buzau, Strada Dorin Pavel, nr. 1, Buzau, jud. Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Cantit. medii ale prod ce urmeaza a fi achizit pe perioad de derulare a celorlalte ctr subs sunt precizate Anexa ? Valori estimate si cantitati produse EIP?din caietul de sarcini , coloana ?cantit media anuala?.Ajust pretprodus si alte clauze ctrvor fi negociate de catre ambele parti contractante ale A. C. respectiv pe fiecare lot de produse, conf clauzelor contractuale ale A.C., caietul de sarcinisi in conformitate cu legislatia Achiz. publice aflata in vigoare. D) CONDITII FINANCIARE IMPUSE DE CONTRACTEmiterea fact se face pe baza proces verbal de recep, pentru produs acceptate la receptie. Plata fact se va face prin OP, in lei, la 30 zile de la acceptare la plata a facturilor in baza documentelor prevazute in contract.E) Obiectiuni privind proiectul de contract: Ofert este obligat sa prezinte, eventualele obiect la propunereade contract, autor contract rezervandu-si dreptul de a respinge oferta ca neconforma, in conditiile art. 36 alin. 2 din HGR 925/2006, daca obiectiunile la clauzele contractuale sunt inacceptabile fiind in mod evident dezavantajoase iar ofertantul desi a fost informat cu privire la respectiva situatie , nu accepta renuntarea la clauzele respective.Nu se vor negocia clauze contractuale in privinta carora nu s-au facut obiectiuni prin oferta depusa.F) MENTIUNI PRIVIND INDEPLINIREA CERINTELOR DE CALIFICARE: 1) In conf. cu art. 11 , alin. 4 di HG nr. 925/2006, pentru indeplinirea crit. de calif. prevazute la capitolul III.2) din cadrul fisei de date a achiz., ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. (Formular nr. 20)Atunci cand un ofertant uzeaza de acest drept, el are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare in cel mult 3 zile lucratoare, de la primirea unei cereri in acest sens, din partea autoritatii contractante.2) Situatia economico-financiara (cap III.2.2) si/sau Capacitatea tehnica si profesionala (cap. III.2.3) a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana , indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara si/sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata, atunci are obligatia de a dovedi aceasta sustinere prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care se confirma punerea la dispozitia ofertantului a resusrelor invocate. (Formularul 6 si Formularul 14 )Persoana care asigura sustinerea conform celor mentionate mai sus nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform prevederilor art. 180 din OUG nr. 34/2006, prezentand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.In cazul asocierii mai multor operatori economici cu scopul de a depune oferta comuna, cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si standarde de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala, situatia economica si financiara (cap. III.2.2 si cap. III.2.3) trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In acest caz se va completa Anexa 2 la Formularul 11, urmand ca legalizarea asocierii sa se faca doar daca oferta respectiva va fi declarata castigatoare. In cazul cand ofertele clasate pe primul loc au punctaj egal, se va solicita de la ofertantii respectivi o noua oferta financiara in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in conformitate cu prevederile art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3 Sector 2, Localitatea: Bucutresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel. +40 0213032500, Email: [email protected], Fax: +40 021303564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer