Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente individuale de protectie (EIP) pentru lucratorii din filialele S.C. ELECTRICA S.A.


Anunt de participare (utilitati) numarul 138996/20.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: Diana NEACSU, Tel. +40 212085303, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe actiuni, cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente individuale de protectie (EIP) pentru lucratorii din filialele S.C. ELECTRICA S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatii ale filialelor SC Electrica SA implicate in achizitie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 886, 276.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2 contracte subsecvente pentru fiecare filiala implicata in achizitie pentru fiecare lot de produse
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente individuale de protectie (EIP) pentru lucratorii din filialele S.C. ELECTRICA S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.2)
18220000-7-Imbracaminte de protectie impotriva intemperiilor (Rev.2)
18444000-3-Articole de protectie pentru cap (Rev.2)
35113400-3-Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1-Caciula cu urechi, Nr. min.estimat 924, Nr.max.estimat 1880; capison protectie Nr. min.estimat 551, Nr.max.estimat 1388; casca de protectie Nr. min.estimat 313, Nr.max.estimat 586; viziera de protectie a fetei Nr. min.estimat 253, Nr.max.estimat 390 ;
Lot 2-Manusi termoizolante cinci degete Nr. min.estimat 1364, Nr.max.estimat 2763; manusi termoizolante cu un deget Nr. min.estimat 200, Nr.max.estimat 300; manusi impotriva riscurilor mecanice Nr. min.estimat 1212, Nr.max.estimat 4079;
Lot 3-Manusi electroizolante clasa 2 Nr. min.estimat 970, Nr.max.estimat 2035; manusi electroizolante clasa 0 Nr. min.estimat 680, Nr.max.estimat 1612;
Lot 4 ? Costum vatuit pt. electricieni Nr. min.estimat 1069, Nr.max.estimat 2484;
Lot 5 ? manta impermeabila cu gluga lunga Nr. min.estimat 725, Nr.max.estimat 1662; manta impermeabila cu gluga scurta Nr. min.estimat 173, Nr.max.estimat 274;
Lot 6 ? Suba scurta Nr. min.estimat 243, Nr.max.estimat 439;
Lot 7 ? Salopeta electricieni cu vesta Nr. min.estimat 2486, Nr.max.estimat 5496; Salopeta electricieni fara vesta Nr. min.estimat 132, Nr.max.estimat 326;
Lot 8 - Salopeta alte meserii cu vesta Nr. min.estimat 65, Nr.max.estimat 120; Salopeta alte meserii fara vesta Nr. min.estimat 4, Nr.max.estimat 35;
Lot 9 ? Costum tesatura termorezistenta Nr. min.estimat 224, Nr.max.estimat 432; vesta retroreflectanta Nr. min.estimat 446, Nr.max.estimat 1007;
Lot 10 ? Cizme inalta tensiune clasa 2 Nr. min.estimat 1174, Nr.max.estimat 2222; cizme joasa tensiune clasa 0 Nr. min.estimat 405, Nr.max.estimat 622;
Lot 11 ? Incaltaminte impermeabila Nr. min.estimat 970, Nr.max.estimat 2477;
Lot 12 ? Incaltamine protectie vara Nr. min.estimat 1956, Nr.max.estimat 3747;
Lot 13 ? Incaltaminte termoizolanta Nr. min.estimat 1952, Nr.max.estimat 4115;
Lot 14 ? Disp. Legare pamant (6, 10 si 20kV) Nr. min.estimat 43, Nr.max.estimat 73; Siguranta falsa MPR Nr. min.estimat 825, Nr.max.estimat 1862; Dispozitiv manevrare sigurante MPR Nr. min.estimat 341, Nr.max.estimat 725;
Lot 15 ? Detector, tester j.t. bipolar Nr. min.estimat 542, Nr.max.estimat 1004; Detector tensiune 110 kV Nr. min.estimat 44, Nr.max.estimat 97; Detector tensiune (6, 10, 20 kV) Nr. min.estimat 143, Nr.max.estimat 274; Indicator monopolar verificare corespodenta faze Nr. min.estimat 34, Nr.max.estimat 67;
Lot 16 ? Prajina telescopica 110 kV, 2, 4-2, 6m Nr. min.estimat 9, Nr.max.estimat 25; Prajina telescopica 110 kV, 5, 5-6m Nr. min.estimat 7, Nr.max.estimat 24 Prajina telescopica 110 kV, 8-9m Nr. min.estimat 23, Nr.max.estimat 48; Prajina telescopica 20 kV, 1, 4-1, 5m Nr. min.estimat 48, Nr.max.estimat 103;Lot 17 ? Covor electroizolant 8mm (kg) Nr. min.estimat 8960, Nr.max.estimat 16200;
Lot 18 ? Aparat ultrasunete protectie animale Nr. min.estimat 320, Nr.max.estimat 510;
Lot 19 ? Banda avertizoare (m) Nr. min.estimat 26950, Nr.max.estimat 48026;
Lot 20 ? Trusa sanitara prim ajutor Nr. min.estimat 199, Nr.max.estimat 429; Trusa sanitara auto Nr. min.estimat 29, Nr.max.estimat 122
Valoarea estimata fara TVA: 7, 886, 276.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.), de o societate de asigurari sau prin virament bancar, valabila pentru o perioada de120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN: RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1. Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In conf. cu art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.Astfel se va completa o Decl. privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;in cazul aplicarii disp. art.278^1 din OUG nr.34/2006, se vor retine sumele precizate in Anexa B pentru fiecare lot in parte. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: 10 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. - Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: o Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. - Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse: Conform art. 92, alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - se va completa Formularul 3; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul 4; Informatii privind asociatii (Numai daca este cazul) - se va completa Formularul 5; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul 6.Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii / Candidatii / Ofertantii asociati / Subcontractantii / Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ioan ROSCA ? Director General; Silvia PREDA ? Director DEAC; Ioan DUMBRAVA ? Director Operatiuni; Marian GEANTA ? Director Adj. Operatiuni; Claudiu TITA ? Sef Serviciu Achizitii PSL; Valerii PUSCAS - Sef Compartiment Prevenire si Protectie. Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP - se va completa Formularul 7;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala- se va completa Formularul 7(Vor semna Certificatul de participare la ?licitatie? cu oferta independenta toti Ofertantantii / Ofertantii asociati participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire);Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - Se vor prezenta certificate tip, eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic. Se vor prezenta in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic,
Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident a)Pentru Persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data solicitata de prezentare a acestuia de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;b)Pentru persoane fizice romane-Orice document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic;c)Persoane fizice/juridice straine-Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii (certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic;Observatie: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in Limba Romana. Observatia este valabila atat pentru oferta inaintata cat si pentru documentele ce o insotesc.Pentru operatorul/operatorii economici a carei oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificatul Constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante Certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie respectiv lista privind principalele furnizari de produse in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Prezentarea unei copii pentru minim 1 contract.Se vor prezenta in copie cel putin parti relevante din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, pretul, durata si semnaturile.
Prezentarea livrarilor de produse similare se confirma prin minim 1 recomandare / certificare / confirmare/ confirmareAceasta va fi emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar - in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
Prezentarea de mostre: a) Ofertantii vor prezenta cate o mostra pentru fiecare tip de echipament ofertat. b) Ofertantii declarati castigatori vor depune in termen de 10 zile de la primirea comunicarii la sediul S.C. ELECTRICA S.A. Directia Operatiuni?Compartimentul Prevenire si Protectie?etaj 3, camera 320 maxim 43 produse de comparatie ale echipamentelor din componenta loturilor pe care le-au castigat pentru a putea fi repartizate teritorial in fiecare filiala/sucursala /agentie pentru receptia produselor ce vor fi livrate. c) Produsele de comparatie ale ofertantilor declarati castigatori vor fi facturate beneficiarilor in cadrul cantitatilor livrate catre acestea.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti membrii asocierii. a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (art. 193 din O.U.G.nr.34/2006).a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (art. 193 din O.U.G.nr.34/2006).
b) In sensul celor prevazute la articolul 193 din O.U.G.nr.34/2006 constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat un nivel corespunzator al calitatii un document emis de o societate de certificare in domeniul calitatii in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.c) Atentie! Faptul ca un operator economic a prezentat in locul certificatului EN ISO 9001:2001sau certificate echivalenteemise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, documente din care rezulta ca sistemul de management al calitatii este in curs de certificare, nu poate constitui o dovada care sa confirme nivelul de calitate solicitat (nu exista, practic, o confirmare ca operatorul economic in cauza, va primi in urma auditului, respectiva certificare)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul; Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit. a) poate fi imbunatatit: NU exista limite;Opertorii economici pot vedea cea mai buna oferta; Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una); Durata rundei: 1(una) zi;Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/19846/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 11:00
Locul: S.C. ELECTRICA S.A. Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu nr. 9, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta in cadrul procedurii de atribuire a contractului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, au acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii acordului cadru pentru lotul respectiv se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului cu pretul cel mai mic ofertat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art.256^2 din OUG nr.34/2006Data luarii la cunostinta a datelor din cadrul Documentatiei de Atribuire se considera a fi data publicarii Documentatiei de Atribuire in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? D.J.R.U.C.C.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. +40 212085012, Email: [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer