Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente individuale de protectie: incaltaminte si ochelari


Anunt de participare (utilitati) numarul 10394/19.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Rolea, Tel.+4 (021) 203.13.01, In atentia: Stefan Rolea, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 203.13.00, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala CNE-PROD Cernavoda
Adresa postala: Str. Slavesti, nr.8 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010505, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Rolea, Tel.0212031301, In atentia: Stefan Rolea, Email: [email protected], Fax: 0212031300
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala CNE-PROD Cernavoda
Adresa postala: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010505, Romania, Punct(e) de contact: Rolea Stefan
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala CNE-PROD Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr.1, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Rolea Stefan, Tel.0212031301, Fax: 0212031300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente individuale de protectie: incaltaminte si ochelari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala CNE-PROD Cernavoda
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 470, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 6-12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente individuale de protectie: incaltaminte si ochelari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19331000-5 - Incaltaminte cu varf de protectie de metal (Rev.1)
33412100-2-Ochelari de protectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1:2600-5200 perechi
Lot 2:900-1800 perechi
Lot 3:1800-3600 perechi
Lot 4: Ochelari protectie 2800-5600 buc.; unitati de sters ochelari 1200-2400 buc.; snur ochelari 4000-8000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 470, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot 1 - 10000 leiLot 2 - 4000 leiLot 3 - 7200 leiLot 4 - 5500 leiConform art. II 1.6 din Fisa de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate
Neincadrarea in situatiile de la art.181 din OUG 34/2006
Lista subcontractanti
Documente care dovedesc inregistrarea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lichiditate generala mai mare de 100%
Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%
Cifra de afaceri: lot 1 - 400000 lei; lot 2 - 125000 lei; lot 3 - 270000 lei; lot 4 - 200000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari produse din ultimii 3 ani
Certificat de Conformitate produse
Dosar omologare produse
Mostre produse
Autorizatie de livrare
Declaratie de Conformitate
Certificat ISO 9001/2000 pentru fiecare fabricant propus
Autorizatie de securitate radiologica pentru loturile 2 si 4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
84%
Descriere:
2.
servicii post vanzare
10%
Descriere:
3.
termen de livrare
3%
Descriere:
4.
perioada de garantie
3%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA 20570-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentatia tehnica (pliante, manual de utilizare) se accepta sa fie prezentata si numai in engleza.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2007 11:00
Locul: Sucursala CNE-PROD Cernavoda, Str. Medgidiei nr.1, Pavilion 2, camera P39, Serviciul Procurare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Contencios
Adresa postala: Str. Polona, nr.65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2007 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer