Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente individuale de protectie pentru personalul CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 134307/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 212031306, In atentia: Dana Banea - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031300, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N. Nuclearelectrica - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: str. Medgidiei Nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii , Pavilion 0, cam. P48, Tel. +40 241802150, In atentia: Manuela Pasca, Email: [email protected], Fax: +40 241236006, Adresa internet (URL): www.cne.ro.
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: str. Medgidiei Nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii , Pavilion 0, cam. P48, Tel. +40 241802150, In atentia: Manuela Pasca, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente individuale de protectie pentru personalul CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 171, 601.39EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea a contractelor subsecvente o data la 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente individuale pentru protectia corpului (Lot 1, Lot 2 si Lot 3), protectia picioarelor (Lot 4), protectia ochilor (Lot 5), protectia auzului (Lot 6) si protectia respiratorie (Lot 7)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Echipamente individuale pentru protectia corpului
Poz. 1.1: cant. min/max Ac. cadru: 240 buc/300 buc; cant. min/max Contr. subsecv.: 60 buc/75 buc;
Poz. 1.2: cant. min/max Ac. cadru: 1.200 buc/2.000 buc; cant. min/max Contr. subsecv.: 300 buc/500 buc;
Poz. 1.3: cant. min/max Ac. cadru: 400 buc/600 buc; cant. min/max Contr. subsecv.: 100 buc/150 buc;
Lot 2 ? Echipamente individuale pentru protectia corpului (impotriva arcului electric)
Poz. 2.1: cant. min/max Ac. cadru: 240 buc/400 buc; cant. min/max Contr. subsecv.: 60 buc/100 buc;
Lot 3 - Echipamente individuale pentru protectia corpului (antistatice pentru zone critice)
Poz. 3.1: cant. min/max Ac. cadru: 1.200 buc/2.000 buc; cant. min/max Contr. subsecv.: 300 buc/500 buc;
Lot 4 - Echipamente individuale pentru protectia auzului
Poz. 4.1 cant. min/max Ac. cadru: 2.000 per/3.200 per; cant. min/max Contr. subsecv.: 500 per/800 per;
Poz. 4.2: cant. min/max Ac. cadru: 1.200 per/2.000 per; cant. min/max Contr. subsecv.: 300 per/500 per;
Poz. 4.3: cant. min/max Ac. cadru: 200 per/400 per; cant. min/max Contr. subsecv.: 50 per/100 per;
Lot 5 - Echipamente individuale pentru protectia ochilor:
Poz. 5.1: cant. min/max Ac. cadru: 2.000 per/5.200 per; cant. min/max Contr. subsecv.: 500 per/1.300 per;
Poz. 5.2: cant. min/max Ac. cadru: 800 per/1.600 per; cant. min/max Contr. subsecv.: 200 per/400 per;
Poz. 5.3: cant. min/max Ac. cadru: 1.600 buc/2.400 buc; cant. min/max Contr. subsecv.: 400 buc/600 buc;
Poz. 5.4: cant. min/max Ac. cadru.2.000 buc/5.200 buc; cant. min/max Contr. subsecv.: 500 buc, 1.300 buc;
Lot 6 - Echipamente individuale pentru protectia auzului:
Poz. 6.1: cant. min/max Ac. cadru.: 1.200.000 per/1.600.000 per; cant. min/max Contr. subsecv.: 300.000per/400.000 per;
Poz. 6.2: cant. min/max Ac. cadru.: 80.000 per/160.000 per; cant. min/max Contr. subsecv.: 20.000per/40.000 per;
Poz. 6.3: cant. min/max Ac. cadru: min.40 buc/80 buc; cant. min/max Contr. subsecv.: 10 buc/20 buc;
Lot 7 - Echipamente individuale pentru protectia respiratorie:
Poz. 7.1: cant. min/max Ac. cadru: 40 buc/120 buc; cant. min/max Contr. subsecv.: 10 buc/30 buc;
Poz. 7.2: cant. min/max Ac. cadru: 1.200 buc/2.000 buc; cant. min/max Contr. subsecv.: 300 buc/500 buc;
Poz. 7.3: cant. min/max Ac. cadru: 1.600 buc/2.000 buc; cant. min/max Contr. subsecv.: 400 buc/500 buc;
Valoare estimata minima a acordului cadru (fara TVA): 731.340, 30 Eur echivalent 3.155.733, 40 Lei
Valoarea estimata maxima a acordului cadru (fara TVA): 1.171.601, 39 Eur echivalent 5.055.460.00 Lei
Valoarea estimata maxima a acordului cadru pentru fiecare lot in parte (fara TVA)-conform Anexa B.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot in parte (fara TVA) - conform Anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 171, 601.39EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valorile garantiilor de participare pentru fiecare lot sunt date in Anexa B: Informatii privind loturile.Garantia de participare va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se poate constitui in lei sau echivalent EURO, la cursul de schimb 1 Eur = 4.315 Lei .Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formular III.1.a), in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, in copie, - pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1- pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in originalOfertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, sumele stabilite in conformitate cu art.278¹ din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv sumele precizate in Anexa B: Informatii privind loturile.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se poate constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.b) sau prin alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantia bancara de buna executie a contractului subsecvent in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDaca este aplicabil, se va completa Formularul III.1.3 (Acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006: Se va completa Formularul III.2.1.a.1
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006: Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane:
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
b) pentru persoane juridice / fizice straine:
documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
- Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formularul III.2.1.a.3
4)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006
Se va completa Formularul III.2.1.a.4
- In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Dumitru Dina - Director DDS (pentru Director General) si Elena Negulici - Director Economic
- Comisia de evaluare: Dana Banea, Stefan Rolea Florin Georgescu, Viorel Ganea, Marius Radu, Geogeta Ionescu, Manuela Pasca 1a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romane
sau 1b. - Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice / fizice straine: Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul:
- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi emis cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente
Cerinta minima: lichiditatea generala este de cel putin 90%.
2) Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei ani.
Valorile cifrelor de afaceri, solicitate pentru fiecare lot: 380.000 lei?Lot 1; 340.000 lei-Lot 2; 36.000 lei-Lot 3; 917.000 lei?Lot 4; 280.000 lei-Lot 5; 470.000 lei?Lot 6; 87.000 lei?Lot 7
Cerinta minima: se accepta ofertantii care prezinta cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru, cel putin egala cu cea mai mare dintre valorile solicitate pentru loturile ofertate
3) Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.
Cerinta minima: Pentru fiecare lot ofertat, se accepta ofertantii care prin documentul / documentele de confirmare livrari prezentate, (cumulat daca este cazul), ating cel putin valoarea estimata pentru cel mai mare contract subsecvent, corespunzator lotului respectiv.
Valorile estimate pt. cele mai mari contr. subsecv., pentru fiecare lot: 44.840, 67 Eur?Lot 1; 39.443, 80 Eur-Lot 2; 4.214, 89 Eur-Lot 3; 106.338, 35 Eur?Lot 4; 32.881, 74-Lot 5; 55.008, 11 Eur?Lot 6; 10.172, 77 Eur?Lot 7
2) Certificate sau alte documente emise de organisme acreditate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu specificatiile solicitate sau standardele relevante
3) Mostre pentru produsele solicitate a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata (conform Ordin ANRMAP nr. 509 / 2011)
4) Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul)
ISO 9001:2008 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta, dovedit pe baza documentului de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Dupa evaluarea ofertelor in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit, ?pretul cel mai scazut?, se va publica in SEAP un anunt privind desfasurarea fazei finale de licitatie electronica si se va transmite simultan, pe cale electronica, o invitatie de participare, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile, in care se vor mentiona datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice si rezultatul primei evaluari a ofertei depuse de catre ofertantul destinatar.In cadrul licitatiei electronice, participantii vor licita electronic ?pretul total? al ofertei financiare pentru fiecare lot (conf. cap. IV.4.2). Pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat.Pentru completarea informatiilor referitoare la licitatia electronica vezi SECT. VI.3 ? Alte informatii
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2012 13:00
Locul: SN Nuclearelectrica S.A - Sucursala CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2 , Cernavoda , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art 11, alin (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa.2) Alte informatii privind licitatia electronica: Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Autoritatea contractanta va atribui contractul pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice. Daca doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP, ofertantilor aflati in aceasta situatie, sa transmita electronic noi valori ale ofertelor financiare. Contractul va atribui pe baza noului clasament oferit de SEAP.ATENTIE!!!In vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici TREBUIE sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare se pot obtine de la: http: //www.e-licitatie.ro.Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractate considerat nelegal. Pentru contestatiile privind documentatia de atribuire, data luarii la cunostinta este data publicarii in SEAP a acesteia.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA -Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2012 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer