Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente individuale pentru protectia capului - necesar estimat pentru 4 ani


Anunt de participare (utilitati) numarul 136014/28.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: CNE Cernavoda, Tel. +40 241802150, In atentia: Manuela Pasca, Email: [email protected], Fax: +40 241236006, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S. N. Nuclearelectrica SA. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2 Serviciul Achizitii Pavilion 0 Cam. P45, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: CNE cernavoda, Tel. +40 241802150, In atentia: Manuela Pasca, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S. N. Nuclearelectrica SA. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2 Serviciul Achizitii Pavilion 0 Cam. P45, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: CNE Cernavoda, Tel. +40 241802150, In atentia: Manuela Pasca, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S. N. Nuclearelectrica SA. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2 Serviciul Achizitii Pavilion 0 Cam. P45, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: CNE Cernavoda, Tel. +40 241802150, In atentia: Manuela Pasca, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente individuale pentru protectia capului - necesar estimat pentru 4 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 68, 054EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea contractelor subsecvente o data la 12 luni. Valoarea celui mai mare contract subsecvent care poate fi atribuit: 17015, 50 EUR echivalent 74485, 10 lei. Valoarea estimata s-a calculat la un curs valutar de 1 EUR=4.378 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente individuale pentru protectia capului - necesar estimat pentru 4 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Poz.1.1 Casca de protectie pentru uz industrial: cant. min/max Ac.cadru: 800 buc/2.000 buc; cant. min/max Contr.subsecv: 200 buc/500 buc;
Poz.1.2 Banda elastica de fixare casca de protectie: cant. min/max Ac.cadru: 800 buc/2.000 buc; cant. min/max Contr.subsecv: 200 buc/500 buc;
Poz.1.3 Capison din bumbac pentru protectia capului la frig: cant. min/max Ac.cadru: 800 buc/2.000 buc; cant. min/max Contr.subsecv: 200 buc/500 buc;
Poz.1.4 Antifoane externe: cant. min/max Ac.cadru: 400 per/1.200 per; cant. min/max Contr.subsecv: 100 per/300 per;
Poz.1.5 Viziere de protectie: cant. min/max Ac.cadru: 100 buc/200 buc; cant. min/max Contr.subsecv: 25 buc/50 buc.Valoarea estimata minima a acordului cadru (fara TVA): 25889 Euro echivalent 113.342 Lei
Valoarea estimata maxima a acordului cadru (fara TVA): 68.054 Euro echivalent 297.941 Lei
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care poate fi atribuit: 17.013, 50 echivalent a 74.485, 10 lei
Valoarea estimata fara TVA: 68, 054EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5000 Lei si va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor indicata in anuntul de participare.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a), in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante RO63RNCB0116049718520008, deschis la BCR Cernavoda, vizat de banca ofertantului, in copie;
- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - prezentat in original si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1 ÷ III.1.1.5, daca este cazul.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare depusa suma stabilita in conformitate cu art. 278¹ din OUG 34/2006 cu modificari si completari, respectiv suma de 2.979 lei.Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b) sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantul care se incadreaza in categ. intreprind. mici si mijlocii conf. OG 27/2006 si Legii 346/2004 sieste declarat castigator benef. de o reducere cu 50% a val. garantiei de buna executie a contractului subsecventPentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1 ÷ III.1.1.5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN ? cheltuieli de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.a.1
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare ofertant asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane:
¦ certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
¦ certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
b) pentru persoane juridice / fizice straine:
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
- Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu original?.
Nota: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie/copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale documentelor, acestuia i se va solicita prezentarea documentelor in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.
3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa iFormularul III.2.1.a.3
de catre Ofertant si dupa caz: de catre Ofertanti asociati
4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.a.4
- In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele imputernicite ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Ing. Ionel Bucur ? Director CNE Cernavoda si Ec. Madalina Olteanu ? Director Economic CNE Cernavoda
- Comisia de evaluare: Dorina Gherlan, Viorel Ganea, Marius Radu, Georgeta Ionescu, Manuela Pasca, Gianina Daineanu, Adina Stoian.Nota: Ofertantul / Ofertantul asociat/ Subcontractantul /Tertul sustinator care se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 691 din OUG34/2006 este exclus din procedura de atribuire. 1a. Certificat constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) - pentru persoane juridice / fizice romane
1b. Document care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- pentru persoane juridice/fizice strainePentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul: ? va contine informatii din care sa rezulte cain obiectul de activitate al respectivului operator economic (furnizor de produse) sunt cuprinse una din activitatile de productie, respectiv de comercializarea/distributie a produselor ofertate sau a produselor similare acestora
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
- va fi emis cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducerea legalizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
Nota: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de ONRC pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
Cerinta minima: lichiditatea generala este cel putin 90%
2) Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei aniCerinta minima: se accepta ofertanti/ofertanti asociati ori tert sustinator care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru minim 140.000 Lei
3) Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Certificate EC de tip emise de un organism notificat de Comisia Europeana in conformitate cu prevederile HG 115/2004 sau echivalent care sa ateste conformitatea produselor cu specificatiile solicitate sau standardele relevante.
2) Mostre pentru produsele solicitate a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata (conform Ordin ANRMAP nr.509/2011)
3) Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul)
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
Informatii privind sistemul de management al calitatii al operatorului economicPrezentarea certificatului ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Dupa evaluarea ofertelor in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit, ?pretul cel mai scazut?, se va publica in SEAP un anunt privind desfasurarea fazei finale de licitatie electronica si se va transmite simultan, pe cale electronica, o invitatie de participare, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile, in care se vor mentiona datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice si rezultatul primei evaluari a ofertei depuse de catre ofertantul destinatar.In cadrul licitatiei electronice, participantii vor licita electronic ?pretul total? al ofertei financiare (conf. cap. IV.4.2). Pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat.Pentru completarea informatiilor referitoare la licitatia electronica vezi SECT. VI.3 ? Alte informatii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD 25153
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Prezenta DA este varianta corectata a DA nr.23002 respinsa in 27.03.12.A se vedea AP 124392/23.06.2011, finalizat cu anunt de atribuire nr.115384/22.09.2011 pentru atribuire Lot 2 si anularea procedurii de atribuire pentru Lotul 1.1) Informatii privind LE: AC nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. AC va atribui acordul cadru pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice. Daca doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc (cu preturi egale), AC va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare in plic inchis. Acordul cadru va fi atribuit ofert. a carui noua prop. fin. are pretul cel mai scazut. ATENTIE! In vederea participarii la LE, op. economici TREBUIE sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare se pot obtine de pe www.e-licitatie.ro.Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: www.certsign.ro/certsign/resurse/download.2) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art.11, alin(4) si (5) din HG925/2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin.(1), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea AC o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. 4)Modificari fata de FISA de DATE punctele III 2.2 cerinta 2; IV3.5, IV4.2 cerinta c): Cifra de afaceri medie anuala 140000 lei. Moneda in care se va transmite oferta de pret este EUR si echivalent in lei la cursul de schimb 1 eur=4.378 lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform cu prevederile 256² din OUG 34/2006, cu modificari si completari
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer